Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het anthem van Decibel gemaakt wordt door TNT, en dit denk ik omdat in de trailer ook dat nummer zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk dat het anthem van Decibel gemaakt wordt door TNT, en dit denk ik omdat in de trailer ook dat nummer zit ;)


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Daveytl schreef:
Ik denk dat het anthem van Decibel gemaakt wordt door TNT, en dit denk ik omdat in de trailer ook dat nummer zit ;)


Afbeelding

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ik denk dat het anthem van Decibel gemaakt wordt door TNT, en dit denk ik omdat in de trailer ook dat nummer zit ;)


Ik wist niet eens dat er een nummer van TNT in de trailer zat! :x
Heb heel de Decibel trailer niet gekeken en geluisterd omdat You Tube toen liep te kutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:22 
 

LOL! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha


Ik ben me toch aparte dingen aan 't voorstellen hier, echt een heel apart beeld voor me xd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben vooral benieuwd hoe hij op de naam Dakpan komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik ben vooral benieuwd hoe hij op de naam Dakpan komt..

vraag het wel even xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
freddyadu8 schreef:
TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha


Ik ben me toch aparte dingen aan 't voorstellen hier, echt een heel apart beeld voor me xd >.<


Na die opmerking van jou denk ik daar ook an >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:55 
 
Artiest

Fear.FM een Hardstream manager zoekt voor de genres Hardtrance en Early Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Fear.FM een Hardstream manager zoekt voor de genres Hardtrance en Early Hardstyle?


Tel schreef:
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:29 
 
Hardtraxxer

En je hier moet kijken mocht je intresse hebben: http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm ... anager/395

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:49 
 

Rik schreef:
freddyadu8 schreef:
TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha

:lol:

die kerel valt dus werkelijkwaar iedereen lastig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 23:13 
 

Rik schreef:
freddyadu8 schreef:
TheVisionNL
Citaat:
Busy with 'dakpan'... making midsounds and hard kicks :)


Haha

:lol:

ben benieuwd naar die track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martijn schreef:
En je hier moet kijken mocht je intresse hebben: http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm ... anager/395

:)

Klinkt leuk! Maar de bedoeling is dus dat je zelf shows moet gaan organiseren en daarvoor de DJ's moet regelen. Dit komt dan op de Hard stream waar nu Jumpstyle enz. op is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 09:56 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Martijn schreef:
En je hier moet kijken mocht je intresse hebben: http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm ... anager/395

:)

Klinkt leuk! Maar de bedoeling is dus dat je zelf shows moet gaan organiseren en daarvoor de DJ's moet regelen. Dit komt dan op de Hard stream waar nu Jumpstyle enz. op is?

Het gehele beheer en invullen van de stream. Zorgen dat er DJs opkomen. Schedule vullen en het regelen van alles er om heen via jouw persoonlijke visie.

En het de "jump/tek" komt inderdaad te "vervallen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, klinkt er leuk, maar het lijkt me wel lastig om alles te vullen aangezien er minder animo voor Hardtrance/Early Hardstyle is dan Hardstyle. Is het de bedoeling om ongeveer evenveel uren met shows/dj sets te vullen als op de Harder stream? En de rest van de uren wordt gewoon opgevolgd met tracks die in een playlist staan en je niets voor hoeft te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit niet iets voor Lyst? HIj heeft nu toch al Early Hours, lijkt me dit perfect om hoger op te kunnen - en als er iemand wat weet van early en redelijk kan organiseren (van wat ik oppik) lijkt me dit perfect ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
DjZany Zany
Last weekend i tested the acid nightmare rmx! It was great! Just needs a little tweak, and than it's finished! :-)


Wist niet of dat hier al stond, maar ik ben nog steeds verslaafd aan de originele Acid Nightmare en dan nu een Zany remix! Als hij hetzelfde flikt als met Cheers dan is dit weer een toppertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:51 
 
Artiest

Edwinn schreef:
Oke, klinkt er leuk, maar het lijkt me wel lastig om alles te vullen aangezien er minder animo voor Hardtrance/Early Hardstyle is dan Hardstyle. Is het de bedoeling om ongeveer evenveel uren met shows/dj sets te vullen als op de Harder stream? En de rest van de uren wordt gewoon opgevolgd met tracks die in een playlist staan en je niets voor hoeft te doen?


Nja geheel gevuld krijg je het niet maar dat is ook geen probleem. Zoiets moet groeien en via de enquete geven mensen aan dr behoefte aan te hebben. Wij vullen deze dus graag in :)

En als de schedule leeg is worden er automatisch oude sets gespeeld. Losse nummers willen mensen niet is uit het verleden gebleken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:11 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Martijn schreef:
En je hier moet kijken mocht je intresse hebben: http://www.fear.fm/magazine/news/fearfm ... anager/395

:)

Klinkt leuk! Maar de bedoeling is dus dat je zelf shows moet gaan organiseren en daarvoor de DJ's moet regelen. Dit komt dan op de Hard stream waar nu Jumpstyle enz. op is?


Bijvoorbeeld dingen om het te vullen zijn:

- Vacature uitschrijven, die komt dan op de site
- Deze promoten
- Contact opnemen met labels of er intresse is voor een show
- Contact opnemen met (upcoming) artiesten voor guestmixes/dj pool/vaste show/vaste dj sets
- In contact treden met communities van over de hele wereld en er hun bij betrekken.

Met een uurtje of 10 in de week kan je heel ver komen. Zeker in het begin is het wel even veel werk, maar als het eenmaal draait is vaak controleren en je richten op specifieke dingen zoals bijvoorbeeld uitbreiden naar bepaalde gebieden. Daarnaast is het wel DE manier om je stempel op een scene te kunnen drukken en zeer veel contacten te krijgen.

Je hoeft niet zelf achter de draaitafels te staan en ieder minuutje te vullen ;) Mag wel, maar je hoeft geen DJ te zijn om dit te kunnen doen. Je moet wel kritisch kunnen luisteren naar demo's. En vergeet niet dat je nog 20 man crew ofzo hebt om op terug te vallen en meestal willen residents ook wel luisteren naar demo's als je het vraagt.

Liefde voor de muziek is gewoon het belangrijkst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:16 
 
Artiest

Ik zou het tof vinden, maar weet te weinig van beide scenes af om zoiets te doen.
Vorige  1 ... 850, 851, 852, 853, 854, 855, 856 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen