Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:16 
 
Artiest

ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben ik ook benieuwd naar.. xd Hoop op een lekker zomers nummer :loving:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:28 
 

Chris One
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Chris One


Nee :mad:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload - Goddamn (Decibel 2011 Athem)

:loving: :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:

Wasted Penguinz ;)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als dat gebeurd dan boycot ik b2s zelfs bij loudness.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:


Als die net zo goed is als Gold! :O
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:


Als die net zo goed is als Gold! :O


Gold was niet het anthem ;) , alleen de track in de trailer van Decibel. Summer in The city was het anthem :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry je hebt gelijk! :thumbup:


Nevertheless lekker nummer :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:


Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaar
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op een Decibel anthem van een iets minder bekende producer.

Dus bijvoorbeeld Frequencerz / Geck-O / Bass Modulators / The R3bels / Waverider
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:


Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaar



Vertel dan waar je keuze wel mee te maken heeft :P
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:37 
 

Kepro schreef:
Almighty schreef:
Chris One


Nee :mad:

Wel joh, super zomers
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik hoop op een Decibel anthem van een iets minder bekende producer.

Dus bijvoorbeeld Frequencerz / Geck-O / Bass Modulators / The R3bels / Waverider


Dat zou ook erg chill zijn, maar ik schat de kans niet erg groot. Decibel is gewoon bij iedereen bekend en B2S zal dan ook eerder een bekendere nemen neem ik aan.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken! ^^
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken! ^^


Hebben hem al in 2007 gemaakt als ik me niet vergis, dus ik reken er niet op. Ik hoop er wel op.
Misschien wel TNT! :D Zou geweldig zijn natuurlijk!?
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Hooli schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
ik wil weten wie anthem voor decibel maakt :woot:


Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaar



Vertel dan waar je keuze wel mee te maken heeft :P


Tijdens een interview van Kelly tijdens Hardbass 2011 had hij het erover deze zomer iets groots te gaan doen voor B2S, nou dan gaan er al wat belletjes rinkelen.
Nou zag ik vanochtend dit interview http://www.youtube.com/watch?v=-ftIbnWS ... age#t=111s en daar zegt hij ook dat hij met Max Enforcer iets groots aan het doen is voor de zomer.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun Frontliner wel een Decibel Anthem maar dan moet hij wel iets beters maken dan call of the visionary
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
pecola-tje schreef:
Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken! ^^


Hebben hem al in 2007 gemaakt als ik me niet vergis, dus ik reken er niet op. Ik hoop er wel op.
Misschien wel TNT! :D Zou geweldig zijn natuurlijk!?

klopt, samen met Charly Lownoise, zie t nu ook!
dan zal het inderdaad wel Max Enforcer worden denk. maar dat vind ik helemaal niet erg ^^
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
gezien de reacties van heel veel mensen,(vrij positief)!
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
gezien de reacties van heel veel mensen,(vrij positief)!
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!


Lijkt me niet, is nooit zo geweest de vorige jaren, nummer in de trailer van vorig jaar was ook niet het anthem ;)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QnalQut schreef:
zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
gezien de reacties van heel veel mensen,(vrij positief)!
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!

:sleep:

Altijd dat gezeur over die trailer track, mensen denken elk jaar weer dat dat t anthem is.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
QnalQut schreef:
zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
gezien de reacties van heel veel mensen,(vrij positief)!
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!

:sleep:

Altijd dat gezeur over die trailer track, mensen denken elk jaar weer dat dat t anthem is.

Echt he en ze worden ook niet moe van hunzelf als ze er ieder jaar weer naast zitten met hun domme speculaties! xd
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:08 
 

Liever zoiets als in 2006, en dan door de Donkey Rollers :woot:
Vorige  1 ... 849, 850, 851, 852, 853, 854, 855 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen