ik wil weten wie anthem voor decibel maakt 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ben ik ook benieuwd naar..
Hoop op een lekker zomers nummer 
A
Chris One
Catatonic Overload - Goddamn (Decibel 2011 Athem)

Wasted Penguinzwrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
als dat gebeurd dan boycot ik b2s zelfs bij loudness.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Als die net zo goed is als Gold! :Owrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
Gold was niet het anthemwrote:Als die net zo goed is als Gold! :Owrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaarwrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
Ik hoop op een Decibel anthem van een iets minder bekende producer.
Dus bijvoorbeeld Frequencerz / Geck-O / Bass Modulators / The R3bels / Waverider
Dus bijvoorbeeld Frequencerz / Geck-O / Bass Modulators / The R3bels / Waverider
wrote:Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaarwrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
Vertel dan waar je keuze wel mee te maken heeft
A
Wel joh, super zomerswrote:Neewrote:Chris One
Dat zou ook erg chill zijn, maar ik schat de kans niet erg groot. Decibel is gewoon bij iedereen bekend en B2S zal dan ook eerder een bekendere nemen neem ik aan.wrote:Ik hoop op een Decibel anthem van een iets minder bekende producer.
Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken! 
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Hebben hem al in 2007 gemaakt als ik me niet vergis, dus ik reken er niet op. Ik hoop er wel op.wrote:Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken!
Misschien wel TNT!
Tijdens een interview van Kelly tijdens Hardbass 2011 had hij het erover deze zomer iets groots te gaan doen voor B2S, nou dan gaan er al wat belletjes rinkelen.wrote:wrote:Max Enforcer, athans dat denk ik. En mijn keuze heeft niks te maken met Gold van vorig jaarwrote:ik wil weten wie anthem voor decibel maakt
Vertel dan waar je keuze wel mee te maken heeft
Nou zag ik vanochtend dit interview View on YouTube en daar zegt hij ook dat hij met Max Enforcer iets groots aan het doen is voor de zomer.
Ik gun Frontliner wel een Decibel Anthem maar dan moet hij wel iets beters maken dan call of the visionary
klopt, samen met Charly Lownoise, zie t nu ook!wrote:Hebben hem al in 2007 gemaakt als ik me niet vergis, dus ik reken er niet op. Ik hoop er wel op.wrote:Deepack zou ik ook wel een goeie vinden anders, als ze er iets zomers van weten te maken!
Misschien wel TNT!Zou geweldig zijn natuurlijk!?
dan zal het inderdaad wel Max Enforcer worden denk. maar dat vind ik helemaal niet erg
zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
gezien de reacties van heel veel mensen,(vrij positief)!
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!
Lijkt me niet, is nooit zo geweest de vorige jaren, nummer in de trailer van vorig jaar was ook niet het anthemwrote:zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
wrote:zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
Altijd dat gezeur over die trailer track, mensen denken elk jaar weer dat dat t anthem is.
Echt he en ze worden ook niet moe van hunzelf als ze er ieder jaar weer naast zitten met hun domme speculaties!wrote:wrote:zou het heel misschien niet kunnen dat TNT- First match, zoiets gaat worden?
heeft trouwens ook een lekkere zomerse melodie!![]()
Altijd dat gezeur over die trailer track, mensen denken elk jaar weer dat dat t anthem is.
S
Liever zoiets als in 2006, en dan door de Donkey Rollers