Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!

Tja, je krijgt natuurlijk ook veel meer dan alleen die Q-Dance stage.. Als je alleen voor de Q-Dance stage wil gaan, kan je beter naar een andere Q-Dance feest gaan/ander feest waar Q-Dance een area host.

Ik ga waarschijnljik wel, maar inderdaad ook voor andere stages. Zie het wel.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was ook van plan te gaan voor de andere stages, maar dan is dit toch niet normaal? ben je 200 euro kwijt voor een dagje feesten.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mysteryland is te groot. Er zijn iets van 25-30 stages binnen 12 uur. Al die stages ga jij onmogelijk allemaal bekijken, omdat het aanbod zo vreselijk breed is en mensen toch meer zullen komen voor een bepaalde muziekstijl (house, hardstyle, electro) of enkele bepaalde area's. Je gaat op Mysteryland echt niet meer dan 5/6 areas intensief bezoeken. Om voor die paar areas dan 80 euro neer te leggen, en dan moet ik er nog heen en zien te overleven met eten en drinken, gaat me echt veel te ver. Geen enkel feest is zoveel geld waard. Heb ooit 100 euro betaald voor een Decibel ticket in 2009. Het is dat het uiteindelijk een onvergetelijke dag werd, maar dat zou ik nu absoluut niet meer doen.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Berunda schreef:
...D-Block & S-Te-Fan (samen met MC Villain) de anthem van Intents gaan maken?


Ik baal hiervan. Het was misschien te verwachten maar toch.



Toen ze over een anthem begonnen wist ik al hoe laat het werd, was logisch toch? Maar we geven het gewoon een kans, intents verrast altijd. Nu DBSTF nog ;)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mysteryland is te groot. Er zijn iets van 25-30 stages binnen 12 uur. Al die stages ga jij onmogelijk allemaal bekijken, omdat het aanbod zo vreselijk breed is en mensen toch meer zullen komen voor een bepaalde muziekstijl (house, hardstyle, electro) of enkele bepaalde area's. Je gaat op Mysteryland echt niet meer dan 5/6 areas intensief bezoeken. Om voor die paar areas dan 80 euro neer te leggen, en dan moet ik er nog heen en zien te overleven met eten en drinken, gaat me echt veel te ver. Geen enkel feest is zoveel geld waard. Heb ooit 100 euro betaald voor een Decibel ticket in 2009. Het is dat het uiteindelijk een onvergetelijke dag werd, maar dat zou ik nu absoluut niet meer doen.


Klopt wat je zegt, er zijn zoveel festivals: Je kunt gewoon kiezen... Je gaat toch geen 80 euro betalen voor maar 1 stage! Er zijn zat feesten voor minder geld waarbij bijv 4 stages wel interessant zijn. Keuze is dan snel gemaakt ;)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!


Is idd veel geld. Maar ik denk dat een Decibel ook die kant op gaat.. Ik denk dat de meesten op dit forum veel of dan niet alleen maar hardstyle luisteren. Ik brede smaak en zal me ook goed kunnen vermaken bij andere area's. Vorig jaar was het toch wel een superfeestje.. Dus dit jaar sowieso meer!

Maar als je alleen voor de Q-dance stage gaat.. Ik nog eens 2x nadenken voordat je een kaartje aangeschaft. Tenzij je natuurlijk geld zat hebt :P. Maar ik als arme student heb dat helaas niet :aww:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!


Is idd veel geld. Maar ik denk dat een Decibel ook die kant op gaat.. Ik denk dat de meesten op dit forum veel of dan niet alleen maar hardstyle luisteren. Ik brede smaak en zal me ook goed kunnen vermaken bij andere area's. Vorig jaar was het toch wel een superfeestje.. Dus dit jaar sowieso meer!

Maar als je alleen voor de Q-dance stage gaat.. Ik nog eens 2x nadenken voordat je een kaartje aangeschaft. Tenzij je natuurlijk geld zat hebt :P. Maar ik als arme student heb dat helaas niet :aww:


Denk dat decibel weer een paar euro goedkoper is dan defqon. :)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:

Denk dat decibel weer een paar euro goedkoper is dan defqon. :)

Zou er niet op gokken. Evenementen vanaf 1 juli moeten 19% btw afdragen ipv 6%. Dat betekent een stijging van (iets minder dan) 13%. Dat is best wel veel, een euro of 6. Daarbij wordt een festival altijd wel wat duurder.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The R3bels Official Page
the next release is almost finished, but now its time for a gift!!! we decided to give you for free at 5000 likes two special tracks!!! ... ;)


Vet! Gaat alleen nog wel een tijdje duren :P

The R3bels - Keep The Rhythm Growl (Mashup)
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)

Hopen op deze 2 knallers (enige unreleased spul van The R3bels volgensmij)! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix) :woot: :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix) :woot: :thumbup:

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 08:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Rik schreef:

Denk dat decibel weer een paar euro goedkoper is dan defqon. :)

Zou er niet op gokken. Evenementen vanaf 1 juli moeten 19% btw afdragen ipv 6%. Dat betekent een stijging van (iets minder dan) 13%. Dat is best wel veel, een euro of 6. Daarbij wordt een festival altijd wel wat duurder.


Jaa maar daar hebben we met Decibel nog niks mee te maken, want de kaartverkoop is voor 1 juli. ;) De kaartverkoop van Awakenings begon toch ook eerder om die 13% te ontlopen (maar toen werd het van 1 jan ineens 1juli dat het ging stijgen)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Khadber schreef:
Rik schreef:

Denk dat decibel weer een paar euro goedkoper is dan defqon. :)

Zou er niet op gokken. Evenementen vanaf 1 juli moeten 19% btw afdragen ipv 6%. Dat betekent een stijging van (iets minder dan) 13%. Dat is best wel veel, een euro of 6. Daarbij wordt een festival altijd wel wat duurder.


Jaa maar daar hebben we met Decibel nog niks mee te maken, want de kaartverkoop is voor 1 juli. ;) De kaartverkoop van Awakenings begon toch ook eerder om die 13% te ontlopen (maar toen werd het van 1 jan ineens 1juli dat het ging stijgen)

ja dat dacht/hoopte ik ook :)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry jongens, het geld voor de datum wanneer het festival plaatsvindt. Dus met Decibel hebben we er gewoon last van. En dus alle andere festivals vanaf 1 Juli 2011.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:31 
 
Artiest

Zou ook vreemd en bijna ongehoord zijn als het zou gelden voor datum van kaartverkoop en niet voor het feest zelf.
Ik betaal die 13% met alle plezier.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddy heeft gelijk, bij kaartjes van WiSH stond ook al BTW hoog (19%)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik betaal die 13% met alle plezier.


Dat is ook wat overdreven, maar opzich wel logisch dat je betaalt voor de datum wanneer het feest plaatsvind. Anders krijg je hele rare excessen met bijvoorbeeld al een voorverkoop voor Qlimax 2011.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 09:51 
 
Artiest

Hoezo overdreven? 19% BTW vind ik vrij logisch en Decibel is een vet feest, ik betaal maar wat graag meer, totaal geen problemen mee.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, is ook wel logisch dat t van de datum af hangt, maar wel raar van al die acties van voor nieuwjaar.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ja, is ook wel logisch dat t van de datum af hangt, maar wel raar van al die acties van voor nieuwjaar.


Voor nieuwjaar zag het eruit dat de regel over kaarten zou gaan die in 2011 verkocht waren. Toen de regel definitef werd ingevoerd, was het aangepast naar kaartjes voor feesten vanaf 1 juli 2011.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen idee of er ook liefhebbers van hardtechno op deze site zetten... Zo ja... andere-muziek/dj-xevi-the-train-to-6-t15706.html ;)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF het anthem van intents maakt:D?
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
DBSTF het anthem van intents maakt:D?

hoezo die :D.. hoef je niet blij om te zijn hoor :P

en het was al bekend ;)
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allright :P
Ja ma ik dacht dat ik de eerste was vandaar die :D
Bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat ze voort gaan op hun Loopmachine nivooo ^^
Vorige  1 ... 848, 849, 850, 851, 852, 853, 854 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen