Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

... ik een set heb gevonden van avio @ black ?
betreft een 34minuten opname
mocht hij niet met een telefoon oid zijn opgenomen post ik hem hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
... ik een set heb gevonden van avio @ black ?
betreft een 34minuten opname
mocht hij niet met een telefoon oid zijn opgenomen post ik hem hier :)


Benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 14:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
... ik een set heb gevonden van avio @ black ?
betreft een 34minuten opname
mocht hij niet met een telefoon oid zijn opgenomen post ik hem hier :)

kom maar op met die handel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 14:09 
 
Hardtraxxer

Avio liveset : http://x7.to/xk1e7p
De kwaliteit is trouwens niks volgens mij met telefoon gedaan, wel luisterbaar opzich maar ik luister hem in iedergeval niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:13 
 

Blazed schreef:
Avio liveset : http://x7.to/xk1e7p
De kwaliteit is trouwens niks volgens mij met telefoon gedaan, wel luisterbaar opzich maar ik luister hem in iedergeval niet.


Opzich kan je nog wel gewoon redelijk horen, je hoort wel dat het met telefoon is opgenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

edit: verkeerde topic >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:16 
 

Wel grappig dat de Intents Intro van vorig langskomt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
2ndidentity Second Identity
Free download available: Second Identity - Talk iz The Early Tribute. More info: http://on.fb.me/kCSbT7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The R3bels Official Page
the next release is almost finished, but now its time for a gift!!! we decided to give you for free at 5000 likes two special tracks!!! ... ;)


Vet! Gaat alleen nog wel een tijdje duren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet je er wel even bij zetten dat het over The R3bels gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ojah hehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

...D-Block & S-Te-Fan (samen met MC Villain) de anthem van Intents gaan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:38 
 

Was te verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TBNQDDJRC8w&[/youtube]


kut tags werken niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TBNQDDJRC8w&[/youtube]


kut tags werken niet

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TBNQDDJRC8w&[/youtube]


kut tags werken niet

& teken weghalen.

Comments op de track in new tracks aub: nieuwe-tracks-hs/tnt-album-teaser-2-t15693.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Second Match :worship:


SORRY KHAD!! las hem te laat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The R3bels Official Page
the next release is almost finished, but now its time for a gift!!! we decided to give you for free at 5000 likes two special tracks!!! ... ;)


Vet! Gaat alleen nog wel een tijdje duren :P

The R3bels - Keep The Rhythm Growl (Mashup)
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)

Hopen op deze 2 knallers (enige unreleased spul van The R3bels volgensmij)! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The R3bels Official Page
the next release is almost finished, but now its time for a gift!!! we decided to give you for free at 5000 likes two special tracks!!! ... ;)


Vet! Gaat alleen nog wel een tijdje duren :P

The R3bels - Keep The Rhythm Growl (Mashup)
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)


Hoop het!
Keep the rhythm growl is denk k wel te verwachten, bust a move is te hopen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:46 
 

Maximum schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The R3bels Official Page
the next release is almost finished, but now its time for a gift!!! we decided to give you for free at 5000 likes two special tracks!!! ... ;)


Vet! Gaat alleen nog wel een tijdje duren :P

The R3bels - Keep The Rhythm Growl (Mashup)
Plasmaravers - Bust a Move (The R3bels Remix)

Hopen op deze 2 knallers (enige unreleased spul van The R3bels volgensmij)! :thumbsup:

hoop juist om 2 nieuwe plaatjes maarja weinig kans want Ze komen ookal met een release dusja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!

:oh: :oh:

Ik zou erheen, dat idee is nu wel van de baan... pff wat een geld, abnormaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
...D-Block & S-Te-Fan (samen met MC Villain) de anthem van Intents gaan maken?


Ik baal hiervan. Het was misschien te verwachten maar toch.

En die amazed van TNT :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!

Tja, je krijgt natuurlijk ook veel meer dan alleen die Q-Dance stage.. Als je alleen voor de Q-Dance stage wil gaan, kan je beter naar een andere Q-Dance feest gaan/ander feest waar Q-Dance een area host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Mysteryland tickets inlcuis fee 79 euro kosten? Wel een hele hoop geld!

Haha, vriendelijk bedankt :p
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen