Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 11:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die italianen kunnen beter Nederlands xd :
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die hebben ze alleen niet zelf ingesproken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DutchMasterDJ @ Twitter schreef:
Busy with a Get Up 2011 edit. Not changing a lot because the song is already perfect. :)


Benieuwd :P

en

Kodex @ Twitter schreef:
my edit of "Weekend" turned out realy cool, cant wait to play it today @ Vision of Hardstyle - The Overdose
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DutchMasterDJ @ Twitter schreef:
Busy with a Get Up 2011 edit. Not changing a lot because the song is already perfect. :)


Benieuwd :P

en

Kodex @ Twitter schreef:
my edit of "Weekend" turned out realy cool, cant wait to play it today @ Vision of Hardstyle - The Overdose


Get Up vond ik altijd heel vet vroeger! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

QuakerSw schreef:
bRt_ schreef:
The I's schreef:
Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Devastator please :cool:


Die niet! Maar wel .. & ... ...


Ik ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
patrickjeb schreef:
DutchMasterDJ @ Twitter schreef:
Busy with a Get Up 2011 edit. Not changing a lot because the song is already perfect. :)


Benieuwd :P

en

Kodex @ Twitter schreef:
my edit of "Weekend" turned out realy cool, cant wait to play it today @ Vision of Hardstyle - The Overdose


Get Up vond ik altijd heel vet vroeger! :woot:


Vooral de intro :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

even maar weer ontopic ....

Citaat:
Scantraxx twitter
We have some great news coming up for #Midify ...A new artist and more exciting news. Stay tuned for more info about #Midify in May
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
even maar weer ontopic ....

Citaat:
Scantraxx twitter
We have some great news coming up for #Midify ...A new artist and more exciting news. Stay tuned for more info about #Midify in May


thera zijn alias :P


Solutio & The I's? :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



En...

Citaat:
The Magic Show
Are you ready for some free release? Keep an eye on http://www.themagicshow.nl


Zal niet lang meer duren dan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
iSenSe` schreef:
even maar weer ontopic ....

Citaat:
Scantraxx twitter
We have some great news coming up for #Midify ...A new artist and more exciting news. Stay tuned for more info about #Midify in May


thera zijn alias :P


Solutio & The I's? :P :P :P



silver nikan ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan maar 1 leuke track van Silver Nikan verzinnen en dat is Je Raad het Nooit, ben benieuwd wat hij uit gaat brengen dan als ie bij Midify komt. Als hij het al is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette aftermovie van Coone :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Kan maar 1 leuke track van Silver Nikan verzinnen en dat is Je Raad het Nooit, ben benieuwd wat hij uit gaat brengen dan als ie bij Midify komt. Als hij het al is :P

Slechter dan Brennan Heart wordt lastig in ieder geval :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij DWX weten ze wel hoe ze een after movie moeten maken..

Las net op de twitter van HHZ dat hij wat aan het opnemen was, dus ben beniewd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
FREE TRACK ALERT! @DJSolutio &The__Is http://www.themagicshow.nl/wordpress/do ... tio-the-is #hardstyle

:yay:
Payne & Against us!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
FREE TRACK ALERT! @DJSolutio &The__Is http://www.themagicshow.nl/wordpress/do ... tio-the-is #hardstyle

:yay:
Payne & Against us!


Buhhh Payne had ik al. :P Maar Against Us is echt supervet. :love:

Edit: Limit reached
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 18:15 
 
Hardtraxxer

Vette aftermovie van Coone. Had liever gehad dat Slim Shore een Get Up edit had gemaakt. Nu krijg je waarschijnlijk iets als Dutch Master - Get Up (2011 edit), en krijgt de "nieuwe" Dutch Master enigszins de credits van het orgineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 18:51 
 

Ik vond't ook al raar, Olaf heeft die track niet zelf gemaakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:01 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Ik vond't ook al raar, Olaf heeft die track niet zelf gemaakt...


Maar hij heeft wel de naam gekocht, of staat dat los van de tracks die eerder zijn geproduceerd door een andere dj op dezelfde naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:08 
 

Hoe dat zit weet ik weer niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
stefaneke schreef:
Ik vond't ook al raar, Olaf heeft die track niet zelf gemaakt...


Maar hij heeft wel de naam gekocht, of staat dat los van de tracks die eerder zijn geproduceerd door een andere dj op dezelfde naam?

De naam en bijbehorende tracks waren en zijn gewoon eigendom van DMW. Het is wel debiel, ik zou niet willen draaien/produceren onder de naam (en bijbehorende reputatie) van iemand anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook niet van een Headhunterz of een Zany?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 22:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Ook niet van een Headhunterz of een Zany?

Nee? Ik zou het kut vinden om op het succes van een ander mee te liften.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hymn schreef:
Ook niet van een Headhunterz of een Zany?

Nee? Ik zou het kut vinden om op het succes van een ander mee te liften.


En op dat level te presteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hymn schreef:
Ook niet van een Headhunterz of een Zany?

Nee? Ik zou het kut vinden om op het succes van een ander mee te liften.

Nou meeliften op het succes als bijvoorbeeld labelmanager heb ik niks tegen, maar het is toch superkut om de artiestennaam van iemand anders over te nemen? Dan zegt iedereen "wow [nummer] is echt mooi goed gedaan", "wow jij draaide zeker goed op defqon 2006 beste set ooit", terwijl jij dat niet eens was... Beter bouw je het zelf vanaf de grond op :)
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen