Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, wat een held is het ook die B-Front!
Ik denk dat het 44 graden is xd
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
9 Mei :) RT @Banzaybanana: @alphatwins wanneer gaan jullie breathe releasen? Geniaale plaat!


9 Mei dus :P
1e Sampler misschien?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Nando schreef:
Ze komen dus lekker al hun beloftes na. :x

Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Dus eerst lezen, dan commentaar weer geven :thumbup:

Dacht eerder gelezen te hebben dat ze meteen na de uitzending kwamen, foutje dus. :P


En waar gaat dat filmpje van Bob in godsnaam over? :D Prachtig. :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



En zon reactie van zon gozer :lol:

Citaat:
I'm soooo excited for the Decibel Anthem 2011 ;-) Hope it will be made by Wasted Penguinz or Da Tweekaz or sth. like that :-)


Whaha :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Die voice over van b2s altijd :sick:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:


En zon reactie van zon gozer :lol:

Citaat:
I'm soooo excited for the Decibel Anthem 2011 ;-) Hope it will be made by Wasted Penguinz or Da Tweekaz or sth. like that :-)


Whaha :lol:


Zo de tering, The R3bels en Vamper mogen ook wel een mediatraining krijgen.. op z'n minst mogen ze wat enthousiaster zijn..
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze het gewoon zo doen om het engels fatsoenlijk over te brengen, je ziet dat ze daar heel hard hun best voor moeten doen :D
En die R3bels set, van eerste tot laatste release alles spelen :drool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 17:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:



So stay tuna!

We gaan een speciale set spelen, dus blijf tonijn!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
patrickjeb schreef:



So stay tuna!

We gaan een speciale set spelen, dus blijf tonijn!

Probeer jij maar eens iets aan je Italiaanse fans in hun taal duidelijk te maken :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Catatonic Overload schreef:
patrickjeb schreef:


Probeer jij maar eens iets aan je Italiaanse fans in hun taal duidelijk te maken :P

Dat gaat dan via de Peter Griffin methode gebeuren.




Plaatje van Phrantic erbij xd

Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze kunnen bijna net zo'n goed Engels als Zatox :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Probeer jij maar eens iets aan je Italiaanse fans in hun taal duidelijk te maken :P


Volgens jouw redenatie zouden ze dus Nederlands proberen te spreken in t filmpje...
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ze kunnen bijna net zo'n goed Engels als Zatox :lol:


Ja, en jij kan je Nederlands ook verbeteren knul. :kiss:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Probeer jij maar eens iets aan je Italiaanse fans in hun taal duidelijk te maken :P


Volgens jouw redenatie zouden ze dus Nederlands proberen te spreken in t filmpje...

haha oja :') . nouja rephrase:
Probeer jij maar eens iets duidelijk te maken in een taal die je niet beheerst :)
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Devastator please :cool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Gangsterdwerg en Ik zometeen op The Lionstyle Radio een lekker setje gaan weggeven? Luister op http://lionstyle.listen2myradio.com/ oja en kom even langs in de Shoutbox! chat.php

Enjoy!
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 00:26 
 
Hardtraxxer

Check out the remix I did together with @DjChainReaction of Dj Mystery - Type face. www.youtube.com/user/officialdjluna
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 03:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
The I's schreef:
Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Devastator please :cool:


Die niet! Maar wel .. & ... ...
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 07:15 
 
Hardtraxx Veteran

QuakerSw schreef:
Die niet! Maar wel .. & ... ...

:woot: :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Dat gaat dan via de Peter Griffin methode gebeuren.




Plaatje van Phrantic erbij xd


Vind deze leuker:



:P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
QuakerSw schreef:
Die niet! Maar wel .. & ... ...

:woot: :P


Jup, ..... & ...... .. xd
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkness & Against us ;) :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Darkness & Against us ;) :P


Yup, weet t bijna zeker. :P Zaten ook in hun laatste set.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
Darkness & Against us ;) :P


Yup, weet t bijna zeker. :P Zaten ook in hun laatste set.

idd maar zijn wel 2 hele dikke platen imo :woot:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2011 11:33 
 

Chukkels schreef:
Catatonic Overload schreef:
Dat gaat dan via de Peter Griffin methode gebeuren.




Plaatje van Phrantic erbij xd


Vind deze leuker:



:P

en dan heb je deze ook nog:
Vorige  1 ... 845, 846, 847, 848, 849, 850, 851 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen