Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat ze Eternity DJ Tool niet vrijgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Jammer dat ze Eternity DJ Tool niet vrijgeven.

Gelukkig niet, deze is 10 keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Refuze schreef:
Jammer dat ze Eternity DJ Tool niet vrijgeven.

Gelukkig niet, deze is 10 keer beter.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kwestie van smaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:11 
 
Hardtraxxer

Gister las ik op twitter van Technoboy ( of Tuneboy ) dat ze de 3e en laatste albumtrailer aan het afronden waren..
Ik ben die 2e nog niet eens tegengekomen. Of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb (Official)
D-Block & S-te-Fan (@DBSTF) will be giving out the edit I did for Keep It Coming when they reach 10.000 twitter followers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:51 
 

Roebén schreef:
Alphaverb (Official)
D-Block & S-te-Fan (@DBSTF) will be giving out the edit I did for Keep It Coming when they reach 10.000 twitter followers!

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss

Kon je verwachten aangezien hij ook de Anthem gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:07 
 
Hardtraxxer

DjThePitcher Luc van Veghel
RT @fusionrecords: Aftermovie Hard Nature - Fusion of Sound Tour also available now: http://fb.me/VWKGuUol
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss

Dik. Hoop op een paar B-Front promo's. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dakpan schreef:
djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss

Dik. Hoop op een paar B-Front promo's. :drool:


Laten we het hopen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nando schreef:
Dakpan schreef:
djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss

Dik. Hoop op een paar B-Front promo's. :drool:


Laten we het hopen! :thumbsup:


idd Symphonic Sound :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Dakpan schreef:
djbfront Bob van der Palen
Selected the tracks for #Emporium cd! :)

Emporium compilatie dusss

Dik. Hoop op een paar B-Front promo's. :drool:


Ik hoop dat "Titan - Remember Me" erop staat, heldige plaat @ Daydream Festival tijdens Zany!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Tracklist idd. Hoop op Midnight Freakz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij wie hebben Solutio & The I's nou getekend? Dat werd gisteren toch bekend gemaakt tijdens The Magic Show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Bij wie hebben Solutio & The I's nou getekend? Dat werd gisteren toch bekend gemaakt tijdens The Magic Show?

SkilTraxxZz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ze zouden 2 tracks weggeven zo snel mogelijk na The Magic Show, geen idee hoe snel dat is maar over een label hebben ze niks gezegt volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze komen dus lekker al hun beloftes na. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 14:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
In the near future they will announce their new amazing label. Besides that they will also give away two tracks short after this episode.

Lezen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nee, ze zouden 2 tracks weggeven zo snel mogelijk na The Magic Show, geen idee hoe snel dat is maar over een label hebben ze niks gezegt volgens mij :P


De 2 gratis tracks komen er aan! Ze worden nu nog even gemasterd, duurt nog heel even!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ze komen dus lekker al hun beloftes na. :x

Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Dus eerst lezen, dan commentaar weer geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Nando schreef:
Ze komen dus lekker al hun beloftes na. :x

Wij komen prima onze beloftes na hoor! Maar zoals je kon lezen zal dat zo snel mogelijk na de show gebeuren. Hopelijk vandaag nog.

Dus eerst lezen, dan commentaar weer geven :thumbup:


:thumbup:
Hopelijk wordt het nieuwe label ook in de komende weken bekend gemaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 16:31 
 
Hardtraxxer

We picked out 3 winners for the Remix Contest. We are preparing now for the release, so keep your eye out on the Fusion Community !!! ;)
Fusionrecords @ twitter

Spannend :corn:
Vorige  1 ... 844, 845, 846, 847, 848, 849, 850 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen