Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details

Klinkt goed zeg :huh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:55 
 
Hardtraxxer

FB Psyko Punkz

Citaat:
Psyko Punkz
at 20.000 LIKES we will give away: Psyko Punkz - Forgot About DRE DJ TOOL ! :)
This is a VERY limited track which only a couple of TOP Dj's have at the moment. So if you really after that track... get us the 20.000 likes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
FB Psyko Punkz

Citaat:
Psyko Punkz
at 20.000 LIKES we will give away: Psyko Punkz - Forgot About DRE DJ TOOL ! :)
This is a VERY limited track which only a couple of TOP Dj's have at the moment. So if you really after that track... get us the 20.000 likes ;)


Ik dacht da ik de eeerste ging zijn :(
Kan nog wel ff dure :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!


Nice :D

Erg,benieuwd naar deze remix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rare track er onder, maar klinkt toch wel vet!

Zal nieuwe donkey zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Rare track er onder, maar klinkt toch wel vet!

Zal nieuwe donkey zijn?

Kick It To The Bone geloof ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Pitcher - Kick it to the bone

die anticli klinkt wel grappig
alleen van die donald duck geluidjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke!

Onverwachts... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha wat een vage track, maar klinkt wel tof! Doet me denken aan Strange Love, ook zo'n vaag nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details

Op het eerste gehoord klinkt er veel hetzelfde seg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!


Heel benieuwd naar, origineel is een van m'n alltime favorites. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details

Klinkt als ongeïnspireerde bagger...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:33 
 

Kick it to the bone klinkt echt lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Almighty schreef:
.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details

Klinkt als ongeïnspireerde bagger...


Dat vind ik nog wel meevallen. Er zit alleen niet zo heel veel variatie in :( Het moet allemaal maar hard zijn en dan vind ik jammer.

Btw... Bringing the Funk (Zatox Remix) Wtf die kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
FB Psyko Punkz

Citaat:
Psyko Punkz
at 20.000 LIKES we will give away: Psyko Punkz - Forgot About DRE DJ TOOL ! :)
This is a VERY limited track which only a couple of TOP Dj's have at the moment. So if you really after that track... get us the 20.000 likes ;)

Dislike.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Djenz schreef:

0:26 - Zijn die nou aan het neuken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
FB Psyko Punkz

Citaat:
Psyko Punkz
at 20.000 LIKES we will give away: Psyko Punkz - Forgot About DRE DJ TOOL ! :)
This is a VERY limited track which only a couple of TOP Dj's have at the moment. So if you really after that track... get us the 20.000 likes ;)

Bastards. Ik "like' ze totaal niet maar wil die track wel erg graag, vind m erg dope.
Ach ja maar ff op die knop geramd op facebook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
FB Psyko Punkz

Citaat:
Psyko Punkz
at 20.000 LIKES we will give away: Psyko Punkz - Forgot About DRE DJ TOOL ! :)
This is a VERY limited track which only a couple of TOP Dj's have at the moment. So if you really after that track... get us the 20.000 likes ;)

Dat is echt een hele vette tool! Zeer welkom in mijn verzameling en ga der een dikke Edit van maken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kvind deze free release,van hun beter dan hun meeste gereleasde tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kvind deze free release,van hun beter dan hun meeste gereleasde tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Intervention schreef:
Kvind deze free release,van hun beter dan hun meeste gereleasde tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
Maximum schreef:
Intervention schreef:
Kvind deze free release,van hun beter dan hun laatst gereleasde tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:08 
 

Style schreef:
Maximum schreef:
Intervention schreef:
Kvind deze free release,van hun beter dan hun laatst gereleasde tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 23:18 
 
Hardtraxx Addict

waarom 4x qouten, dat doe je maar in t topic van de track niet hier.
Vorige  1 ... 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen