Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
The machine is zowiezo geniaal. Dus hopen op een toptrackje.[/quote]
:yes:
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Josh-T wrote:The Machine moet als hij voor Sasha F produceert gewoon wat meer afwijken van zijn normale produceerstijl bedoelt hij denk ik.

Al vind ik dat hij dat gelukkig al genoeg doet.
Dat bedoel ik ja.
Natuurlijk wijkt het al van The Machine zelf maar ik vind wel dat je gewoon nog hoord dat The Machine het maakt. Dat vind ik gewoon wat jammer.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.
Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.[/quote]

zeker vet maar had hij niet zn eigen label?
D
dan verwacht ik wel wat meer tracks van The Viper :thumbsup:
grotendeels waren het allemaal Collabs.. vind The Viper ook wel zo goed zitten bij Neophyte Records :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Skedoedelefloeps wrote:The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.
Geen fan van The Machine kicks :huh: Zijn kicks zijn hard, de punch en tail zijn maximaal samenhangend, de punch is vaak erg krachtig, de bass erg diep. Ik vraag me af wat jij dan in een kick zoekt..
D
Artist
last seen Apr 2019
Lyst wrote:

Geen fan van The Machine kicks :huh: Zijn kicks zijn hard, de punch en tail zijn maximaal samenhangend, de punch is vaak erg krachtig, de bass erg diep. Ik vraag me af wat jij dan in een kick zoekt..
Iets anders dan jij obviously :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
Lyst... Jij bent niet de enigste op aarde. Alles wat een beetje afwijkt van jou mening is meteen slecht.

Ik vind er zelf ook niet veel aan. Heb ze liever wat meer ge-pitch'ed (ofzoiets).
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Maar wat? Je vind de kicks van B-Front niks, die van Thera niets, die van The Machine niets, en bij allen zeg je dat ze niet hard genoeg zijn, ik vraag me af welke kicks er dan nog over blijven :P

@Hymn, hij heeft het over hardere kicks, maar iedere harde kick (tenminste wat de meeste mensen hard vinden) wordt door hem afgekraakt dat het niet hard is.

En The Machine met Pitchkicks :sick: , je hebt toch al 85% van de artiesten die pitchkicks maken, waarom moet hij die afschuwelijke dingen ook nog gaan gebruiken.
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
Ik zeg ook niet dat hij ze moet pitchen, ik zeg dat ik liever zo'n kicks hoor.
Maar aan de andere kant is het ook maar goed, beetje diversiteit is natuurlijk altijd goed.
Eigenlijk trek ik mijn mening terug :P
D
Artist
last seen Apr 2019
Digital Punk kicks vind ik vaak lekker, Beholder kicks, Zany kicks van de Mr. Monster release.
Bruno Power en Dark oscillators - The Box intro kick, Dark oscillators - trapped kicks vind ik lekker.
Carnifex kicks vind ik vet.
Zijn er genoeg, alleen idd Thera kicks vind ik nooit wat en B-Front kicks ook niet.
Hardtraxx Addict
last seen May 2023
Skedoedelefloeps wrote:Digital Punk kicks vind ik vaak lekker, Beholder kicks, Zany kicks van de Mr. Monster release.
Bruno Power en Dark oscillators - The Box intro kick, Dark oscillators - trapped kicks vind ik lekker.
Carnifex kicks vind ik vet.
Zijn er genoeg, alleen idd Thera kicks vind ik nooit wat en B-Front kicks ook niet.
Kicks van B-Front zijn soms een beetje plofferig, is wel jammer ja.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Sleepwalker kick vind ik ook veel beter dan de laatste kicks van hem, pitchen te veel heb ik het idee. Maar alsnog, blijft het heerlijk.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
p-stylez wrote:Sleepwalker kick vind ik ook veel beter dan de laatste kicks van hem, pitchen te veel heb ik het idee. Maar alsnog, blijft het heerlijk.
for the girls, 1001 nights (L) dat zijn toch wel weer dikke knallers, oowh sjezus da ging hard!!!
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Lyst wrote:

Showtek was daar ook heer en meester in :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Loudness aftermovie staat online :thumbup:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Pommer wrote:Loudness aftermovie staat online :thumbup:
Wel een beetje jammer dat ze niks van Thera hebben laten zien!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
View on YouTube
B
Hardtraxxer
790 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Intervention wrote: zeker vet maar had hij niet zn eigen label?
Ja die is dus nu niet meer, hij is ook gelijk bezig met zn nieuwe album.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
WiSH Outdoor zojuist ook een hardcore area heeft gepresenteerd!

http://www.wishoutdoor.com/nl/programma ... distorted/
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
freddyadu8 wrote:WiSH Outdoor zojuist ook een hardcore area heeft gepresenteerd!

http://www.wishoutdoor.com/nl/programma ... distorted/
:clap:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Joykill wrote:
Wel een beetje jammer dat ze niks van Thera hebben laten zien!
Ja idd, dat maakte toch echt het feest voor mij.

Ook een beetje raar einde :huh:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!
Nice :D
A
.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Mr Lellebel wrote:
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!
Nice :D
Als het van hetzelfde niveau is als zijn Cheers remix.. :drool:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago