Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The machine is zowiezo geniaal. Dus hopen op een toptrackje.[/quote]
:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
The Machine moet als hij voor Sasha F produceert gewoon wat meer afwijken van zijn normale produceerstijl bedoelt hij denk ik.

Al vind ik dat hij dat gelukkig al genoeg doet.

Dat bedoel ik ja.
Natuurlijk wijkt het al van The Machine zelf maar ik vind wel dat je gewoon nog hoord dat The Machine het maakt. Dat vind ik gewoon wat jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:11 
 
Artiest

The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.
Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.[/quote]

zeker vet maar had hij niet zn eigen label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:25 
 

dan verwacht ik wel wat meer tracks van The Viper :thumbsup:
grotendeels waren het allemaal Collabs.. vind The Viper ook wel zo goed zitten bij Neophyte Records :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.

Geen fan van The Machine kicks :huh: Zijn kicks zijn hard, de punch en tail zijn maximaal samenhangend, de punch is vaak erg krachtig, de bass erg diep. Ik vraag me af wat jij dan in een kick zoekt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:30 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.

Geen fan van The Machine kicks :huh: Zijn kicks zijn hard, de punch en tail zijn maximaal samenhangend, de punch is vaak erg krachtig, de bass erg diep. Ik vraag me af wat jij dan in een kick zoekt..


Iets anders dan jij obviously :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst... Jij bent niet de enigste op aarde. Alles wat een beetje afwijkt van jou mening is meteen slecht.

Ik vind er zelf ook niet veel aan. Heb ze liever wat meer ge-pitch'ed (ofzoiets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar wat? Je vind de kicks van B-Front niks, die van Thera niets, die van The Machine niets, en bij allen zeg je dat ze niet hard genoeg zijn, ik vraag me af welke kicks er dan nog over blijven :P

@Hymn, hij heeft het over hardere kicks, maar iedere harde kick (tenminste wat de meeste mensen hard vinden) wordt door hem afgekraakt dat het niet hard is.

En The Machine met Pitchkicks :sick: , je hebt toch al 85% van de artiesten die pitchkicks maken, waarom moet hij die afschuwelijke dingen ook nog gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat hij ze moet pitchen, ik zeg dat ik liever zo'n kicks hoor.
Maar aan de andere kant is het ook maar goed, beetje diversiteit is natuurlijk altijd goed.
Eigenlijk trek ik mijn mening terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:37 
 
Artiest

Digital Punk kicks vind ik vaak lekker, Beholder kicks, Zany kicks van de Mr. Monster release.
Bruno Power en Dark oscillators - The Box intro kick, Dark oscillators - trapped kicks vind ik lekker.
Carnifex kicks vind ik vet.
Zijn er genoeg, alleen idd Thera kicks vind ik nooit wat en B-Front kicks ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Digital Punk kicks vind ik vaak lekker, Beholder kicks, Zany kicks van de Mr. Monster release.
Bruno Power en Dark oscillators - The Box intro kick, Dark oscillators - trapped kicks vind ik lekker.
Carnifex kicks vind ik vet.
Zijn er genoeg, alleen idd Thera kicks vind ik nooit wat en B-Front kicks ook niet.

Kicks van B-Front zijn soms een beetje plofferig, is wel jammer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sleepwalker kick vind ik ook veel beter dan de laatste kicks van hem, pitchen te veel heb ik het idee. Maar alsnog, blijft het heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Sleepwalker kick vind ik ook veel beter dan de laatste kicks van hem, pitchen te veel heb ik het idee. Maar alsnog, blijft het heerlijk.


for the girls, 1001 nights (L) dat zijn toch wel weer dikke knallers, oowh sjezus da ging hard!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:25 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
The Viper bij Neophyte records heeft gesigned.

Kicks die The Machine voor Sasha F maakt vind ik altijd wat tegenvallen, ben geen fan v.d. Machine kicks, verder vind ik dat hij genoeg afwijkt van wat hij onder The Machine produced dus. Als de kicks harder gaan ben ik al tevreden :) Alleen misschien nog wat minderen in de robotic sounds in de intro.

Geen fan van The Machine kicks :huh: Zijn kicks zijn hard, de punch en tail zijn maximaal samenhangend, de punch is vaak erg krachtig, de bass erg diep. Ik vraag me af wat jij dan in een kick zoekt..


Showtek was daar ook heer en meester in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 14:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Loudness aftermovie staat online :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Loudness aftermovie staat online :thumbup:


Wel een beetje jammer dat ze niks van Thera hebben laten zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Loudness aftermovie staat online :thumbup:


Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:42 
 
Hardtraxxer

Intervention schreef:
zeker vet maar had hij niet zn eigen label?

Ja die is dus nu niet meer, hij is ook gelijk bezig met zn nieuwe album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

WiSH Outdoor zojuist ook een hardcore area heeft gepresenteerd!

http://www.wishoutdoor.com/nl/programma ... distorted/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
WiSH Outdoor zojuist ook een hardcore area heeft gepresenteerd!

http://www.wishoutdoor.com/nl/programma ... distorted/

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Pommer schreef:
Loudness aftermovie staat online :thumbup:


Wel een beetje jammer dat ze niks van Thera hebben laten zien!

Ja idd, dat maakte toch echt het feest voor mij.

Ook een beetje raar einde :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!


Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:15 
 

.... De samples van Digital Punk's album online staan?
http://digitalmusic.pl/mp3_announce.htm ... ct_details
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
Zany
I just finished the remix for: ASYS - Acid Nightmare.... :-) I think it's pretty nice hehe.... Tomorrow i will master the track and test it this weekend!


Nice :D

Als het van hetzelfde niveau is als zijn Cheers remix.. :drool:
Vorige  1 ... 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen