Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind "Left with the wrong" juist wel vet. Maar is vast niet erg origineel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Haters is iets wat een 12-jarige met een grote smoel zegt. Als je dat gaat tweeten terwijl die er zelf niet eens wat leest: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Laten we het even beschaafd houden. Aan dat soort opmerkingen heeft niemand iets. Ontopic. Volgende die er over door blijft zagen krijgt een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die dre tool echt moeilijk vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Haters is iets wat een 12-jarige met een grote smoel zegt.


De term wordt veel gebruikt in hiphop. En volgens mij is HHZ een grote fan al die Nederlandse nigga's :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik vind die dre tool echt moeilijk vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dr Dre Tool is dik idd. Dan zijn er 3/4 nummers van hun die ik nog wel redelijk vind maar de rest is gaar of ben ik helemaal zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dr Dre Tool is dik idd. Dan zijn er 3/4 nummers van hun die ik nog wel redelijk vind maar de rest is gaar of ben ik helemaal zat.

Ik vind persoonlijk nummers zoals Bass Boom en Rock Ya Attitude gewoon helemaal niks (komt eigenlijk door die vocals) maar vind die nieuwe track en die dre tool echt heel dik! Overclipping en Pull Ya Strings blijven ook gewoon echt vet! VInd het jammer dat PP na 2 slechte nummers (in mijn ogen) gelijk door vele hier als slecht bevonden worden! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mail van Toffmusic:

Door de ongelofelijk grote vraag naar ‘The Challenge’ Cd van Coone heeft de produktie de vraag niet helemaal kunnen volgen.

Het spijt ons te moeten zeggen dat er een vertraging zit in de levering. We beginnen terug met uitleveren vanaf vrijdag aanstaande. Uiteraard zijn dit gesigneerde exemplaren!

Onze oprechte excuses voor de vertraging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Mail van Toffmusic:

Door de ongelofelijk grote vraag naar ‘The Challenge’ Cd van Coone heeft de produktie de vraag niet helemaal kunnen volgen.

Het spijt ons te moeten zeggen dat er een vertraging zit in de levering. We beginnen terug met uitleveren vanaf vrijdag aanstaande. Uiteraard zijn dit gesigneerde exemplaren!

Onze oprechte excuses voor de vertraging.

Zuur voor je man! Had je al de door coone getekende versie besteld? Of doen ze dat nu als goedmakertje voor de vertraging? (zou wel vet zijn van ze!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:36 
 

Haha lekker voor onze Coone :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Mail van Toffmusic:

Door de ongelofelijk grote vraag naar ‘The Challenge’ Cd van Coone heeft de produktie de vraag niet helemaal kunnen volgen.

Het spijt ons te moeten zeggen dat er een vertraging zit in de levering. We beginnen terug met uitleveren vanaf vrijdag aanstaande. Uiteraard zijn dit gesigneerde exemplaren!

Onze oprechte excuses voor de vertraging.


Zwaar onterecht :/

Hymn schreef:
Sasha F @ Twitter schreef:
New track going to be HARD, some mad kicks hehe


Hopen op iets wat niet zoveel weg heeft van The Machine..


Je wil dat The Machine een track maakt die niet lijkt alsof hij 'm gemaakt heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Zwaar onterecht :/

Hoe bedoel je dit? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Jorea88 schreef:
Mail van Toffmusic:

Door de ongelofelijk grote vraag naar ‘The Challenge’ Cd van Coone heeft de produktie de vraag niet helemaal kunnen volgen.

Het spijt ons te moeten zeggen dat er een vertraging zit in de levering. We beginnen terug met uitleveren vanaf vrijdag aanstaande. Uiteraard zijn dit gesigneerde exemplaren!

Onze oprechte excuses voor de vertraging.

Zuur voor je man! Had je al de door coone getekende versie besteld? Of doen ze dat nu als goedmakertje voor de vertraging? (zou wel vet zijn van ze!)


Had de limited signed edition digipack besteld.. Maar ik weet niet of dit een goedmakertje is voor de mensen die dat niet hebben besteld. Ze beginnen pas vanaf vrijdag met uitleveren.. dus ik verwacht hem pas volgende week :/ ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
PNXRMX schreef:
Zwaar onterecht :/

Hoe bedoel je dit? :/


Ik denk dat hij bedoelt dat het "limited" er zo afgaat.. Op is op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel krom indd, als je een limited edition besteld en dan vertraging oploopt! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde dat het zwaar onterecht is dat er zoveel vraag is naar zo'n ruk-album :lol:

Ja meningen en smaak enzo, ik weet het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik bedoelde dat het zwaar onterecht is dat er zoveel vraag is naar zo'n ruk-album :lol:

Ja meningen en smaak enzo, ik weet het.

Dat dacht ik dus al, goed dat je zelf al zegt dat het om smaak gaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... straks mijn hardcore-setje wordt uitgezonden bij Lyonstyle Says Goodbye

http://lionstyle.listen2myradio.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:

Hymn schreef:
Sasha F @ Twitter schreef:
New track going to be HARD, some mad kicks hehe


Hopen op iets wat niet zoveel weg heeft van The Machine..


Je wil dat The Machine een track maakt die niet lijkt alsof hij 'm gemaakt heeft?

Gewoon wat minder invloeden van The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat minder invloeden van The Machine?
Alle invloeden zijn van The Machine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine produceert ook voor Sasha-F, dus wat je nu roept is lulkoek :P
Of je wist dit nog niet, kan ook natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine moet als hij voor Sasha F produceert gewoon wat meer afwijken van zijn normale produceerstijl bedoelt hij denk ik.

Al vind ik dat hij dat gelukkig al genoeg doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 09:47 
 

..ik er benieuwd ben naar die nieuwe track vn Sasha F :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The machine is zowiezo geniaal. Dus hopen op een toptrackje.
Vorige  1 ... 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen