Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar hoe ruig de Noisecontrollers gaan draaien.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ben benieuwd naar hoe ruig de Noisecontrollers gaan draaien.


Shreek
Night After Night
Creatures
Sanctus
Surge Of Power
Samara
Venom
Crump
Yellow Minute
CTRL.ALT.DELETE
Ready 2 Go
Gaia

Hebben ze ieder geval sowieso uit te kiezen (hoop ik dan)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
01. DDD 2-013
02. Scared
03. Dial T For TNT (Repumped!)
04. Countdown
05. Punk Fanatic (ft. Brennan Heart)
06. First Match 2011
07. TN.. Who?!
08. Naked
09. Good Times
10. The 8th Note
11. Uttawanka
12. Second Match (Amazed Remix)


Geen Geck-o remix, erg balen. :/
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk zelf dat die Geck-O Remix op de sampler komt. Dat is meestal zo met remixen van een album track.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 13:28 
 

.... Black 2011 op Itunes al te downloaden is?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bioweapon

I think for our live-act @Dreamfields2011, we're gonna dance around with iPads & TouchOSC. Yeah that'd be sick! #geekmodeon

Benieuwd wat dit gaat worden :corn:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Denk zelf dat die Geck-O Remix op de sampler komt. Dat is meestal zo met remixen van een album track.

Dan haal ik die vinyl! :worship:
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Als je zegt hardcore, dan denk je aan The Prophet . Deze geboren en getogen Amsterdammer viert dit jaar zijn 25-jarige jubileum als dj. Hij stond op de grootste events, van Defqon.1 tot Thunderdome en heeft zijn eigen hardcore label Scantraxx Records. Onlangs produceerde hij het anthem van Black, het hardcore feest in de Hasselt Ethias Arena . Een interview met deze hardstyle held.

Wat een ongeloofelijke faal!

Overigens, ben nu wel zeer benieuwd naar dat project van Tatanka! :D
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 14:02 
 
Hardtraxxer

FB Zatox

Citaat:
Zatox
Raw vrs of Another Level is finish ! Im gonna play it at Black tomorrow !!
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
Bioweapon

I think for our live-act @Dreamfields2011, we're gonna dance around with iPads & TouchOSC. Yeah that'd be sick! #geekmodeon

Benieuwd wat dit gaat worden :corn:

Sowieso ff een kijkje nemen bij hun op Dreamfields. :)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik snap niet hoe het mogelijk is hé .. zelfs voor de verkoop..
maar ik profiteer er wel van.. :P

---------
als het maar geen geripte previews zijn met ondergeplakte intro/outros :P
ik zet het hier neer om te kijken of iemand weet hoe dit gelekt wordt.. gewoon echt nieuwschierig naar + een leuk wist je datje....scientific reasons! :


Edit Kryptica: Niet sharen !
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ah juist.. gebeurd allemaal binnen die releaseteams dus..
doe je weinig aan dus.. :P
Qre8ive schreef:
Waarschijnlijk luisterd zo'n persoon er nog niet eens eerst naar... maar eerst rippen :')

beetje zelfde idee wat met de wist-je-datjes hier soms gebeurd :P

@Kryptica, had express al verwezen naar usenet ipv een releaseboard ;)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PP @ Twitter

Citaat:


Heady vs Zeaty? >.<
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
PP @ Twitter

Citaat:


Heady vs Zeaty? >.<

Randy PP en wie zijn die 2 vissers?
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
patrickjeb schreef:
PP @ Twitter

Citaat:


Heady vs Zeaty? >.<

Randy PP en wie zijn die 2 vissers?


Volgens mij Slim Shore & Zany
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:51 
 

Hij's wel vet :P.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:46 
 
Hardtraxx Newbie

nu live is: HardStudio op livestream.com/hardstudio en hardstation.fm en we daar vanavond 5 vrijkaarten voor BLACK in België morgen weggeven
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ran-D:
Citaat:
Working hard in the studio trying to finish a new track for black and loudness tomorrow!! Will be hard to get it finished in time
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hij's wel vet :P.

Lijkt door de muziek + kiss paintings alleen wel op een of ander rockconcert :P
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ran-D:
Citaat:
Working hard in the studio trying to finish a new track for black and loudness tomorrow!! Will be hard to get it finished in time


die Ran-D gaat ook wel hard met zn producties...khoop dat hij dit keer een andere soort sound gebruikt in zn nummers :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Maximum schreef:
patrickjeb schreef:
PP @ Twitter

Randy PP en wie zijn die 2 vissers?


Volgens mij Slim Shore & Zany


Indeed. Dat zijn ze :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
djalusion A-lusion
Only 35 likes to go for Luna's FB profile and 86 for mine. Almost time to upload "We are Back (inc Narcotica Toeristen Rmx) for you!


kom op mense ff like die handel ;P!!!
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Citaat:
djalusion A-lusion
Only 35 likes to go for Luna's FB profile and 86 for mine. Almost time to upload "We are Back (inc Narcotica Toeristen Rmx) for you!


kom op mense ff like die handel ;P!!!

Idd ik wacht al zolang op die track :P :woot:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:49 
 

Intervention schreef:
Wesz91 schreef:
Citaat:
djalusion A-lusion
Only 35 likes to go for Luna's FB profile and 86 for mine. Almost time to upload "We are Back (inc Narcotica Toeristen Rmx) for you!


kom op mense ff like die handel ;P!!!

Idd ik wacht al zolang op die track :P :woot:

idd
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nieuwe top 10 op http://www.djdozer.com/

Hij heeft dus 2 platen af :)
Vorige  1 ... 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen