Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou wel ontzettend vet zijn, Tha Playah is sowieso al jaren mijn favoriete hardcore-producer dus dat moet gewoon goed komen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zou wel ontzettend vet zijn, Tha Playah is sowieso al jaren mijn favoriete hardcore-producer dus dat moet gewoon goed komen :love:


Dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op alias van Pithune: Shadow Interaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 17:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zie Spoke & Deni er ook nog wel op verschijnen, ookal is er nog maar 1 track van hun bekend het past wel precies bij Sys-X
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 18:53 
 
Hardtraxxer

... ik mijn mashup/edit pack maar eens aan het uploaden ben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat een feest was dat! :yay:


welke track is dat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik zie Spoke & Deni er ook nog wel op verschijnen, ookal is er nog maar 1 track van hun bekend het past wel precies bij Sys-X

spoke en deni :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

C-Mind schreef:
Chukkels schreef:
Wat een feest was dat! :yay:


welke track is dat :drool:

Ran-D & Alpha² - The New Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Hopen op alias van Pithune: Shadow Interaction

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D nu op B2S radio draait en Kodex over 10 minuten begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ran-D nu op B2S radio draait en Kodex over 10 minuten begint?

Ben al aan het luisteren, Thera zijn setje was ook echt een genot. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Titatovenaar schreef:
Ran-D nu op B2S radio draait en Kodex over 10 minuten begint?

Ben al aan het luisteren, Thera zijn setje was ook echt een genot. :loving:


Ik was het gewoon vergeten. Luister nu Kodex
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens Ran-D heeft geen Under Attack gedraaid! :P Afsluiten met Haunter of the Dark deed ie, mag op Loudness ook wel gebeuren, maar Under Attack mag er nog ff voor natuurlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Trouwens Ran-D heeft geen Under Attack gedraaid! Afgesloten met Haunter of the Dark mag op Loudness ook wel gebeuren, maar Under Attack mag er nog ff voor natuurlijk. :D


En dan live-vocals by Ran-D himself, net als op Hardbass :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
En dan live-vocals by Ran-D himself, net als op Hardbass :worship:

Strak plan. :thumbsup: Want op Hard Bass had ik het gemist, -.- was ik toen om waterijsjes, ja ik weet het heel dom tijdens team blue maar het duurde daar allmeaal wat langer dan verwacht toen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 22:27 
 
Hardtraxx Addict

...Bioweapon bij 15.000 likes de dj-tool 'Dont Hold Your Breath' Weggeven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
djtechnoboy
Eargasm x 3! Yeah! 3 new previews of Tatanka's new project: brilliant, creative, fresh and classy! Valerio is back! Welcome back, Valerio!!


:oh:

Citaat:
psykopunkz
We had a nice day in the studio ! Finished our new track called: Psyko Punkz - Dreamer ! :) Nice rough one !


benieuwt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arvy schreef:
... ik mijn mashup/edit pack maar eens aan het uploaden ben :whistle:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xsjefkex schreef:
djtechnoboy
Eargasm x 3! Yeah! 3 new previews of Tatanka's new project: brilliant, creative, fresh and classy! Valerio is back! Welcome back, Valerio!!


Hier wordt ik heel blij van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whahaha, het interview met The Prophet :lol:



Als je zegt hardcore, dan denk je aan The Prophet . Deze geboren en getogen Amsterdammer viert dit jaar zijn 25-jarige jubileum als dj. Hij stond op de grootste events, van Defqon.1 tot Thunderdome en heeft zijn eigen hardcore label Scantraxx Records. Onlangs produceerde hij het anthem van Black, het hardcore feest in de Hasselt Ethias Arena . Een interview met deze hardstyle held.

Je zit dit jaar 25 jaar in het vak, dat is al een flinke tijd. Vertel eens hoe je 25 jaar geleden de muziekwereld bent gerold?

“Sowieso had ik van kleins af aan al een grote passie voor muziek. Van Elvis tot hiphop, van Oosterse muziek tot hardcore. Het echte draaien begon rond 1981 (ja ja ,mensen) in de hiphop tijd. Mijn helden waren toen mannen als Grandmaster Flash , Sugarhill Gang, Afrika Bambaata, etc. Ik probeerde te scratchen en mixen met draaitafels zonder pitch, haha.
Ik weet het nog goed, mijn eerste ‘club’ was rollerdisco ‘Het Nijlpaardenhuis’ in Amsterdam. Daar draaide ik eigenlijk iedere avond (gratis) voor de fun! Ik had daar beschikking tot goede apparatuur en zij kochten de platen. Ja, het was toen inderdaad nog allemaal vinyl haha.
De rollerdisco sloot op een gegeven moment zijn deuren en in rolde eigenlijk direct door naar Akhnaton , dé hiphop tent van Amsterdam uit die tijd (1988)! Daar stond ik dan als enige blanke in de tent achter de dj booth, haha.
Ook die tent ging sluiten (lijkt bijna alsof het aan mij lag!) en ik kwam daarna eigenlijk pas in aanraking met wat we nu 'house muziek'noemen. Dat was eind jaren ’80.

Waar komt de naam The Prophet eigenlijk vandaan?

“Van mijn moeder! Hahaha, ja, het is écht waar! In 1988 had ik mijn eerste grote optreden in de Jan van Galenhal in Amsterdam en ik vond dat ik een artiestennaam moest hebben. Ik vroeg mijn ma of ze nog iets leuks wist. Ze was destijds een boek aan het lezen van Kahlil Gibran, dat boek heette, je raadt het nooit, " The Prophet "! Ik zei: doen we!”

Hoe heeft je stijl zich sinds het begin ontwikkeld?

“Door de jaren heen ik gebleken dat ik echt van stevige muziek houd. Ik geniet van ‘laag’, harde bassen die door merg en been gaan. Mijn stijltje is dus best pittig, of ik nu hardcore of hardstyle draai.. ach, de bass, daar draait het allemaal om he!”

Is hardstyle waar je hart ligt of zie je jezelf juist ontwikkelen in de andere genres?


“Een mens moet zich blijven ontwikkelen vind ik, op alle vlakken van het leven, zo ook in de muziek. Wat ik al eerder aangaf is dat ik van best wel harde muziek houd, dus dat doe ik met passie. Maar iedere dag een bruine boterham met kaas is op een gegeven moment ook niet meer lekker, dus ik houd best wel van uitstapjes als het gaat om ander muzieksoorten.”

Je hebt het anthem van Pitch Black gemaakt. Hoe is deze productie tot stand gekomen?


“Klopt, ik werd benaderd door ID&T België om het anthem van 2011 te produceren. Het anthem heb ik zelf gemaakt, hier en daar wat meningen gevraagd aan mijn maatjes uiteraard. De stem is van een inmiddels ook bekende dj Ran-D . Het is altijd even zoeken, ga je een anticlimax doen in het hoogtepunt, ga je donkere vocals gebruiken of zang? Pitch Black straalt nu eenmaal een donker gevoel uit, maar het is wél een commercieel feest, dus ook dat moet terug te vinden zijn in het anthem. Ik denk wel dat dat gelukt is en ben zeer tevreden met het resultaat!”

Zoals we eerder aangaven: je zit 25 jaar in het vak. Komt er nog iets bijzonders aan ter ere van dit heugelijke feit?


“Jazeker! Dat jubileum laat ik natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan; wat we precies gaan doen is nog niet helemaal zeker maar ik zou zeggen: houd het gewoon in de gaten op mijn website: http://www.theprophet.nl.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wtff :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xsjefkex schreef:
Citaat:
djtechnoboy
Eargasm x 3! Yeah! 3 new previews of Tatanka's new project: brilliant, creative, fresh and classy! Valerio is back! Welcome back, Valerio!!


:oh:

Citaat:
psykopunkz
We had a nice day in the studio ! Finished our new track called: Psyko Punkz - Dreamer ! :) Nice rough one !


benieuwt!


Benieuwd naar die Tatanka plaatjes..en maar hopen dat die van Psyko Punkz keer goed is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

check wat Noisecontrollers twitteren dan naar bfront :/

Citaat:
“@djbfront: Today and tomorrow it's al About THE live act :)” Your gonna help us with @noisecontroller live? Will be rough as hell :-)

rough live act @ black ?
dan zal er geen digital age track in te vinden zijn neem ik aan..

iedereen zijn eigen visie natuurlijk.. maar toch :P zij weten ook wel wat rough is.. ctrl.alt.del! wat mis ik die tijd! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad erg benieuwd naar Tatanka z'n nieuwe werk! 4 nummers haal ik uit zijn top tien tenminste, hopelijk filmt iemand ze @ Black of Loudness morgen :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
...Bioweapon bij 15.000 likes de dj-tool 'Dont Hold Your Breath' Weggeven :thumbup:

Vet! :D Ben ook benieuwd naar de nieuwe Sys-X artiest.
Vorige  1 ... 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen