Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
benieuwd naar dat Frontliner album...zullen vast paar leuke platen tussen zitten ^^

Dat sowieso! Wordt echt een dik album denk ik :thumbsup:
Die mid van Creative Community is al heerlijk, als hij dat aanhoudt dan wordt het genieten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel erg benieuwd naar een frontliner album, al denk ik dat het over het algemeen tegen gaat vallen. Beetje teveel van hetzelfde en teveel vage melodieën en pitchkicks. Dat gezegd, als er 1 discorecord, on the go, Spacer of the first cut tussen zit ben ik al blij :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of 1 Magic :whistle:
Maar daar heeft ie BOB wel voor nodig.
Platen als Toxxic, Become the Sky, Greenhouse e.d. zijn ook heerlijk.

Zijn platen met een reverse bass zijn altijd goddelijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Twitter HighVoltageSysX High Voltage
Update! Upcoming remixes by High Voltage & @TheMachineLT , new release High Voltage feat. @djbfront , + introducing a new artist! Info soon!


:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuws van de week. :worship: Heel nieuwschireig naar de nieuwe aanwinst, lijkt me niet dat sys-x kleintjes aanneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vinganza :P

Zou wel vet zijn, maar denk het niet.
Misschien Tha Playah met alias? Die wilde ook meer hardstyle gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel Arboza, Solutio of The I's.
Of Tartaros o.i.d.
Heb alleen geen idee of die in het straatje passen van dat label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Misschien wel Arboza, Solutio of The I's.
Of Tartaros o.i.d.
Heb alleen geen idee of die in het straatje passen van dat label.


:yes:

Zou helemaal goed zijn als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nieuws van de week. :worship: Heel nieuwschireig naar de nieuwe aanwinst, lijkt me niet dat sys-x kleintjes aanneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Citaat:
Twitter HighVoltageSysX High Voltage
Update! Upcoming remixes by High Voltage & @TheMachineLT , new release High Voltage feat. @djbfront , + introducing a new artist! Info soon!


:drool: :drool:


Hij heeft het hier over de No turning Back remixes neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gentalica @ sys-x :P

@JeffQ
No turning back remix van the machine oid? :woot: waar heb je dat gelezen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...

Dus hoog tijd dat die heren eens doorbreken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...

Dus hoog tijd dat die heren eens doorbreken :D


Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
gentalica @ sys-x :P

@JeffQ
No turning back remix van the machine oid? :woot: waar heb je dat gelezen ?


High Voltage twitter: Tweet 13 april
NTB-remix done... Gonna do the mastering tomorrow! Now, off to eat.! Ciaoooooo!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:07 
 

Niet Tuh Brekuh Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
iSenSe` schreef:
gentalica @ sys-x :P

@JeffQ
No turning back remix van the machine oid? :woot: waar heb je dat gelezen ?


High Voltage twitter: Tweet 13 april
NTB-remix done... Gonna do the mastering tomorrow! Now, off to eat.! Ciaoooooo!!


oeh kijk er uit naar het eind resultaat van deze remix :woot: ...meot wel gewoon dik worden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Vinganza :P

Zou wel vet zijn, maar denk het niet.
Misschien Tha Playah met alias? Die wilde ook meer hardstyle gaan maken.


Dat zou echt geniaal zijn. Tha Playah kan echt wel vette melo's maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest was dat! :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Inno schreef:
Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...

Dus hoog tijd dat die heren eens doorbreken :D


Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.

Laten we het van harte hopen. Meest recente Nosferatu-release is dra-ma-tisch gemasterd...

p-stylez schreef:
Vinganza :P

Zou wel vet zijn, maar denk het niet.
Misschien Tha Playah met alias? Die wilde ook meer hardstyle gaan maken.

Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:32 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Inno schreef:
Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...

Dus hoog tijd dat die heren eens doorbreken :D


Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.

Laten we het van harte hopen. Meest recente Nosferatu-release is dra-ma-tisch gemasterd...

Je haalt 2 dingen doormekaar. Het afmixen van een track of het masteren van een track.

De afmix moet een artiest echt wel zelf doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...


Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...


Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.

Nee die is gemaakt door Tha Playah, nja als ik mag geloven wat er in de shoutbox werd gezegd 3 weken geleden tijdens TMS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die Jealousy-remix wel erg naar iets van The Beholder klinken dus het zou me wel verbazen, haal er geen enkel Tha Playah-element uit...
Anyway het zou wel raar zijn want de hele Neophyte-crew zit op Tillt, zou erg onlogisch zijn als Tha Playah op Cardiac zou zitten.

Hij heeft overigens wel ooit een hardstyle-track gemaakt:
http://www.discogs.com/artist/Jixx
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij kwam Tita er mee (weet dit niet 100% zeker , dont shoot me) dat Tha Playah de alias had overgenomen van The Beholder en Max Enforcer om zo de remix van Jealousy te maken.. en ook in de toekomst solo producties te gaan maken en meer remixes. Hij wilt ook meer gaan betekenen in de hardstyle wereld.

En ik geloof dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2011 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...


Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.


Thera zei het een keer.
Vorige  1 ... 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen