Dat sowieso! Wordt echt een dik album denk ikwrote:benieuwd naar dat Frontliner album...zullen vast paar leuke platen tussen zitten
Die mid van Creative Community is al heerlijk, als hij dat aanhoudt dan wordt het genieten
Dat sowieso! Wordt echt een dik album denk ikwrote:benieuwd naar dat Frontliner album...zullen vast paar leuke platen tussen zitten
Twitter HighVoltageSysX High Voltage
Update! Upcoming remixes by High Voltage & @TheMachineLT , new release High Voltage feat. @djbfront , + introducing a new artist! Info soon!
wrote:Misschien wel Arboza, Solutio of The I's.
Of Tartaros o.i.d.
Heb alleen geen idee of die in het straatje passen van dat label.
wrote:Nieuws van de week.Heel nieuwschireig naar de nieuwe aanwinst, lijkt me niet dat sys-x kleintjes aanneemt.
Hij heeft het hier over de No turning Back remixes neem ik aan?wrote:Twitter HighVoltageSysX High Voltage
Update! Upcoming remixes by High Voltage & @TheMachineLT , new release High Voltage feat. @djbfront , + introducing a new artist! Info soon!![]()
Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.wrote:Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...
Dus hoog tijd dat die heren eens doorbreken
High Voltage twitter: Tweet 13 aprilwrote:gentalica @ sys-x
@JeffQ
No turning back remix van the machine oid?waar heb je dat gelezen ?
oeh kijk er uit naar het eind resultaat van deze remixwrote:High Voltage twitter: Tweet 13 aprilwrote:gentalica @ sys-x
@JeffQ
No turning back remix van the machine oid?waar heb je dat gelezen ?
NTB-remix done... Gonna do the mastering tomorrow! Now, off to eat.! Ciaoooooo!!
Dat zou echt geniaal zijn. Tha Playah kan echt wel vette melo's maken.wrote:Vinganza
Zou wel vet zijn, maar denk het niet.
Misschien Tha Playah met alias? Die wilde ook meer hardstyle gaan maken.
Laten we het van harte hopen. Meest recente Nosferatu-release is dra-ma-tisch gemasterd...wrote:Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.wrote:Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...
Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...wrote:Vinganza
Zou wel vet zijn, maar denk het niet.
Misschien Tha Playah met alias? Die wilde ook meer hardstyle gaan maken.
Je haalt 2 dingen doormekaar. Het afmixen van een track of het masteren van een track.wrote:Laten we het van harte hopen. Meest recente Nosferatu-release is dra-ma-tisch gemasterd...wrote:Zou echt vet zijn, vind ze er ook wel bij passen. Minpunt bij hun was altijd de mastering maar als Ruffneck dat gaat doen worden die platen echt heel erg vet.wrote:Ik denk/hoop Solutio & The I's. Die zitten namelijk al langere periode te popelen om bekend te maken waar ze naar toe gaan. Zouden het 2 maanden geleden al binnen enkele dagen bekend gaan maken, maar toen mocht 't nog niet (o.i.d.)...
Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.wrote:Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...
Nee die is gemaakt door Tha Playah, nja als ik mag geloven wat er in de shoutbox werd gezegd 3 weken geleden tijdens TMS.wrote:Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.wrote:Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...
Thera zei het een keer.wrote:Is dat zo joh? Ergens bekend gemaakt ofzo? Dacht dat de Jealousy remix gewoon van The Beholder en/of Max Enforcer was.wrote:Tha Playah heeft de Zero Vision-alias toch overgenomen? Lijkt me sterk dat Jim daarvoor naar Sys-X verkast, als ie wat met hardstyle doet zal het hoe dan ook op Tillt gebeuren...