Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:')
@Jolle: Er is ieder jaar voor iedere stage een eigen anthem :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wootum schreef:
Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(


Zullen wel gewoon Loudness Specials zijn dan denk ik? Wordt deze editie trouwens uitgezonden?


Zijn Loudness specials ja. En of deze editie wordt uitgezonden heeft B2S niks gezegd, dus ga er van uit van niet.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
:')
@Jolle: Er is ieder jaar voor iedere stage een eigen anthem :thumbup:


Okey dat wist ik niet.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

A&J anthem, niet echt hoopvol
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(


Loze beloftes yes. :yawn:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
A&J anthem, dat wordt een dramatisch anthem
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
wootum schreef:
Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(


Loze beloftes yes. :yawn:

triest :') zeg dan niet dat er sets worden uitgezonden :/
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
Making a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zatox
Citaat:
Making a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!

Benieuwd! :love: Hij kan zolangzamerhand wel een 'Another Level EP' uitbrengen aangezien er nu al 4 versies van zijn! xd
Bericht Geplaatst op 20 apr 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zatox
Citaat:
Making a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!

Erg benieuwd naar deze,versie..kvind de versies die er zijn erg vet :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
A&J anthem, dat wordt een dramatisch anthem


Echt te snel oordelen van jullie hoor...
Eerst maar eens de preview afwachten
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Abyss & Judge anthem neem ik aan?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dakpan schreef:
wootum schreef:
Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(


Loze beloftes yes. :yawn:

triest :') zeg dan niet dat er sets worden uitgezonden :/


jaaa :( Alle sets van vorige editie zouden toch uitgezonden worden??? :mad:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
jaaa :( Alle sets van vorige editie zouden toch uitgezonden worden??? :mad:


Ja dat stond mij ook bij, aardig jammer dit.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan best zo zijn dat ze die na Loudness uitzenden. Dat zag je met Euphoria toch ook?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het kan best zo zijn dat ze die na Loudness uitzenden. Dat zag je met Euphoria toch ook?

Ze zeiden "in de weken voor de volgende edite van loudness, worden de livesets van de loudness editie uitgezonden"

Of zoiets, dus ja..
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Khadber schreef:
Het kan best zo zijn dat ze die na Loudness uitzenden. Dat zag je met Euphoria toch ook?

Ze zeiden "in de weken voor de volgende edite van loudness, worden de livesets van de loudness editie uitgezonden"

Of zoiets, dus ja..


Dan maar ff een boos mailtje sturen naar B2S :mad:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ze op twitter een bericht verstuurd
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Citaat:
djCatscan Hell yeah!!! New track is bouncing... i am going to make it for tonight:D b amabamabamabama higggggghhhtttttvvvv :):)


oh toch wel benieuwd naar die nieuwe plaat..vond zn laatste release best lekker :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 11:58 
 
Hardtraxx Newbie

wist je dat ....
Er binnekort een zenzic / the jvr youtube kanaal online komt :)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 11:59 
 
Hardtraxxer

FB Frontliner

Citaat:
Frontliner
‎"@BobVSomeren @djfrontliner is het zondag nou een preview van je album presentatie of echt je album presentatie? " > Sneak Preview :-)


Ik was al vergeten dat hij bezig was met een album.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
FB Frontliner

Citaat:
Frontliner
‎"@BobVSomeren @djfrontliner is het zondag nou een preview van je album presentatie of echt je album presentatie? " > Sneak Preview :-)


Ik was al vergeten dat hij bezig was met een album.


Zag het staan ja, ben benieuwd! :drool:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 12:19 
 

lunatix schreef:
FB Frontliner

Citaat:
Frontliner
‎"@BobVSomeren @djfrontliner is het zondag nou een preview van je album presentatie of echt je album presentatie? " > Sneak Preview :-)


Ik was al vergeten dat hij bezig was met een album.

Ben ook heel erg benieuwd :thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... http://datweekaz.com/ online is :P
Bericht Geplaatst op 21 apr 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

benieuwd naar dat Frontliner album...zullen vast paar leuke platen tussen zitten ^^
Vorige  1 ... 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen