:')
@Jolle: Er is ieder jaar voor iedere stage een eigen anthem
Zijn Loudness specials ja. En of deze editie wordt uitgezonden heeft B2S niks gezegd, dus ga er van uit van niet.wrote:Zullen wel gewoon Loudness Specials zijn dan denk ik? Wordt deze editie trouwens uitgezonden?wrote:Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets
Okey dat wist ik niet.wrote::')
Loze beloftes yes.wrote:Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets
wrote:A&J anthem, dat wordt een dramatisch anthem
triest :') zeg dan niet dat er sets worden uitgezondenwrote:Loze beloftes yes.wrote:Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets
Making a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!
Benieuwd!wrote:ZatoxMaking a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!
Erg benieuwd naar deze,versie..kvind de versies die er zijn erg vetwrote:ZatoxMaking a Rawstyle vrs of Another Level .. With The melo and The raw kick is huge!!!
Echt te snel oordelen van jullie hoor...wrote:wrote:A&J anthem, dat wordt een dramatisch anthem
jaaawrote:triest :') zeg dan niet dat er sets worden uitgezondenwrote:Loze beloftes yes.wrote:Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets
Ja dat stond mij ook bij, aardig jammer dit.wrote:jaaaAlle sets van vorige editie zouden toch uitgezonden worden???
Ze zeiden "in de weken voor de volgende edite van loudness, worden de livesets van de loudness editie uitgezonden"wrote:Het kan best zo zijn dat ze die na Loudness uitzenden. Dat zag je met Euphoria toch ook?
Dan maar ff een boos mailtje sturen naar B2Swrote:Ze zeiden "in de weken voor de volgende edite van loudness, worden de livesets van de loudness editie uitgezonden"wrote:Het kan best zo zijn dat ze die na Loudness uitzenden. Dat zag je met Euphoria toch ook?
Of zoiets, dus ja..
oh toch wel benieuwd naar die nieuwe plaat..vond zn laatste release best lekkerwrote:djCatscan Hell yeah!!! New track is bouncing... i am going to make it for tonight:D b amabamabamabama higggggghhhtttttvvvv:)
Ik was al vergeten dat hij bezig was met een album.Frontliner
"@BobVSomeren @djfrontliner is het zondag nou een preview van je album presentatie of echt je album presentatie? " > Sneak Preview :-)
Zag het staan ja, ben benieuwd!wrote:FB Frontliner
"@BobVSomeren @djfrontliner is het zondag nou een preview van je album presentatie of echt je album presentatie? " > Sneak Preview :-)
Ben ook heel erg benieuwdwrote:FB Frontliner