Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:33 
 
Artiest

Inno schreef:
Toch :D

Niice :D

Hoop alleen wel dat de max ongeveer net zo is als die met vorige editie: Zodanig dat er nog zat ruimte is om te knallen.

'
Als het er niet is maak je het toch gewoon :P
Decibel vporig jaar ook, zat ik @ mainstage hele cirkel om me heen te stampen, niemand die zo gek is erin te stappen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Balen dat ik nu op school die preview niet kan zien. Ik zal ze thuis zo snel mogelijk luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Toch :D

Niice :D

Hoop alleen wel dat de max ongeveer net zo is als die met vorige editie: Zodanig dat er nog zat ruimte is om te knallen.

Ja idd, maar daar vertrouw ik wel op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF @ Twitter schreef:
Working in the studio with @villaineyez. Really missed the studio the past weeks. Real summervibe over here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 14:47 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

01. DDD 2-013
02. Scared
03. Dial T For TNT (Repumped!)
04. Countdown
05. Punk Fanatic (ft. Brennan Heart)
06. First Match 2011
07. TN.. Who?!
08. Naked
09. Good Times
10. The 8th Note
11. Uttawanka
12. Second Match (Amazed Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DBSTF @ Twitter schreef:
Working in the studio with @villaineyez. Really missed the studio the past weeks. Real summervibe over here!


Wat is dat toch met dat gezomer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Laat maar komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
patrickjeb schreef:
DBSTF @ Twitter schreef:
Working in the studio with @villaineyez. Really missed the studio the past weeks. Real summervibe over here!


Wat is dat toch met dat gezomer :')


Het is 23 graden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:17 
 
Hardtraxxer

Lajsen schreef:

01. DDD 2-013
02. Scared
03. Dial T For TNT (Repumped!)
04. Countdown
05. Punk Fanatic (ft. Brennan Heart)
06. First Match 2011
07. TN.. Who?!
08. Naked
09. Good Times
10. The 8th Note
11. Uttawanka
12. Second Match (Amazed Remix)


Kan echt niet wachten tot dit album komt he!
Altijd al een liefhebber geweest van TNT!! :bomb: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

03. Dial T For TNT (Repumped!) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Geen Geck-o Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TNT - Uttawanka: http://yfrog.com/g1ql4z
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Geen Geck-o Remix?

Idd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Geen Geck-o Remix?

Blijktbaar niet he.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Geniale titel! Wil graag wat meer horen als 33 seconden dus ik kan er nog niet over oordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Lajsen schreef:

01. DDD 2-013
02. Scared
03. Dial T For TNT (Repumped!)
04. Countdown
05. Punk Fanatic (ft. Brennan Heart)
06. First Match 2011
07. TN.. Who?!
08. Naked
09. Good Times
10. The 8th Note
11. Uttawanka
12. Second Match (Amazed Remix)


Kan echt niet wachten tot dit album komt he!
Altijd al een liefhebber geweest van TNT!! :bomb: :loving:


erg benieuwd naar alles plaatjes :) ...dit album wordt bij zeker gehaald ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
erg benieuwd naar bijna alle plaatjes


Alleen Punk Fanatic ft Brennan zit ik niet echt op te wachten.
Verder vind ik dat TNT stijltje vaak wel erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dream Chaser schreef:
Intervention schreef:
erg benieuwd naar bijna alle plaatjes


Alleen Punk Fanatic ft Brennan zit ik niet echt op te wachten.
Verder vind ik dat TNT stijltje vaak wel erg lekker :)

zelf die vond ik niet slecht klinken en die teaser ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Countdown , en Dial T for TNT waren heerlijk live!! :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 18:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die Dial T For TNT Repumped is dat degene die uitkomt? Of weer een andere versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die Dial T For TNT Repumped is dat degene die uitkomt? Of weer een andere versie?


denk dat het een andere versie is voor het album en dat die andere gewoon uitkomt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Abyss & Judge hebben het officiƫle anthem van Groundzero gemaakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Donderdag worden er sets van Thera, Ran-D & Kodex uitgezonden op B2s radio. Dus geen Loudness sets :(


Zullen wel gewoon Loudness Specials zijn dan denk ik? Wordt deze editie trouwens uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je hun nou het anthem laten maken :') En waarom zijn er 2 anthems?
Vorige  1 ... 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen