Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:


Aaaaaahw :aww:
Neem je vriendin mee :thumbsup:
En anders komt er volgens mij in december weer een editie :woot:
Wel met andere lineup natuurlijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:

Dacht dat je dat probeerde te verzetten ?? :P
Nee maar een weekendje weg met je vriendin is ook altijd erg lekker!
Zou dat niet zomaar verzetten voor een feestje hoor.

Gelukkig hebben wij onze vakantie in de zomer zo gepland dat ik net terug ben voor dominator,
maar als dat niet ging dan gaat een vakantie of weekend weg gewoon voor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:


Neem dr mee. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Intervention schreef:
ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:


Neem dr mee. :cool:


als dat had gekunt was ik zeker ook gewoon gegaan :P ...maar ze houd dus niet van deze muziek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Dakpan schreef:
Intervention schreef:
ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness :cry:


Neem dr mee. :cool:


als dat had gekunt was ik zeker ook gewoon gegaan :P ...maar ze houd dus niet van deze muziek :(


het is geven en nemen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja das wel zo...ik ga het er nog maar eens met haar over hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilt ze ook echt perse dit weekend iets met je doen? Kan toch ook de week er na. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

....hardtraxx vanaf 16:00 niet te bereiken was... :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nouja met dit weer kun je wel leukere dingen doen dan op Hardtraxx zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou het een beetje ontopic..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat.... MC DV8 ook een andere alias heeft als MC?
MC Rocker : http://wishoutdoor.preview06.cre8ion.co ... mc-rocker/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RRRrrrrocking!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:57 
 

WHAHA, DV8 zijn uitspraken stopt ie nu in z'n pseudoniem :P

ROCKING IT!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:09 
 
Hardtraxxer

A.K.A MC Rip It! A.K.A MC Donkeystyle!
Wat een MC.. Hoorde hem bij defqon afgelopen jaar wel 4 keer donkeystyle roepen op de main terwijl ze niet eens stonden op de main.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
A.K.A MC Rip It! A.K.A MC Donkeystyle!
Wat een MC.. Hoorde hem bij defqon afgelopen jaar wel 4 keer donkeystyle roepen op de main terwijl ze niet eens stonden op de main.. :P


misschien omdat D.O.N.K.E.Y. werd gedraaid door Noisecontrollers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DV8 heb ik echt niks anders horen schreeuwen dan Rocking IT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
@AlphaverbNL: http://soundcloud.com/alphaverbnl/alpha ... y-white-ft
Little vocal preview of my new track, will be playing it out at BLACK ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:33 
 

Benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 00:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wVM2DzpUDn8&feature=player_embedded[/youtube]

Daar is die dan! :)

Kak! waarom werkt het nou weer niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:


Daar is die dan! :)

Kak! waarom werkt het nou weer niet? :P


zo :P
nu ff luisteren :P

EDIT:
wat ik zo van the previews kan horen vind ik de tracks met Da Tweekaz, B-Front & Deepack sterk, en verder de track met Scope is lekker zomers. En zijn solo vind ik Open the trunk, Musical Notez & Universal language goed alleen jammer van die lange break.
En de titel van de track met ruthless :P Pacmen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 07:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staan :)


zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelf xd dat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn.. ^^


daar zou ik wel van uit gaan..heeft niet echt zin om previews te posten van 1-2 min toch? :P


Nou hij heeft t tog gedaan... leuk en aardig die previews voor een indruk maar verder..., magoed, alsnog gwn lkkr tot de release w8en dus ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh erg jammer dat ze zo kort zijn :o..jammer mja zal ze eens ff luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twitter B2s

Citaat:
Loudness almost sold out!! Get your ticket at http://tickets.b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:o
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch :D

Niice :D

Hoop alleen wel dat de max ongeveer net zo is als die met vorige editie: Zodanig dat er nog zat ruimte is om te knallen.
Vorige  1 ... 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen