Aaaaaahwwrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness
Neem je vriendin mee
En anders komt er volgens mij in december weer een editie
Wel met andere lineup natuurlijk
Aaaaaahwwrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness
Dacht dat je dat probeerde te verzetten ??wrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness
Neem dr mee.wrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness
als dat had gekunt was ik zeker ook gewoon gegaanwrote:Neem dr mee.wrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness
het is geven en nemen hewrote:als dat had gekunt was ik zeker ook gewoon gegaanwrote:Neem dr mee.wrote:ja maar ik moet geld overhouden want ga aankomend weekend met mn vriendin weg maar dat valt dus precies met loudness...maar ze houd dus niet van deze muziek
misschien omdat D.O.N.K.E.Y. werd gedraaid door Noisecontrollerswrote:A.K.A MC Rip It! A.K.A MC Donkeystyle!
Wat een MC.. Hoorde hem bij defqon afgelopen jaar wel 4 keer donkeystyle roepen op de main terwijl ze niet eens stonden op de main..
@AlphaverbNL: View on SoundCloud
Little vocal preview of my new track, will be playing it out at BLACK
zo
Nou hij heeft t tog gedaan... leuk en aardig die previews voor een indruk maar verder..., magoed, alsnog gwn lkkr tot de release w8en dus ;Pwrote:daar zou ik wel van uit gaan..heeft niet echt zin om previews te posten van 1-2 min toch?wrote:zit wat in ja... wie hou ik ook voor de gek, ik kenmezelfwrote: oh nja je weet al wel ongeveer hoe de tracks gaan klinken en het album haal ik sws toch wel dus ik ga ze gewoon luisteren zodra ze erop staandat word morge wss gwn binnehale.. tenminste als t eg previews van 3-4 min zijn..
Loudness almost sold out!! Get your ticket at http://tickets.b2s.nl