Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
p-stylez schreef:
1. Tuneboy (& Stephanie) - ID
2. Tuneboy & Stephanie - Music Is
3. Technoboy - Catfight

ja serieus, 3 nummers in 15 minuten.


id de full mix eens dan meteen.

http://lsdb.nl/set/78322/Stephanie_-_Ma ... 04-11.html

Volgens mij..

1. Tuneboy (&Stephanie) - ID
2. Stephanie - ID
3. Tuneboy & Stephanie - Music Is
4. Technoboy - Catfight
5. Scope DJ - Wave Pattern
6. TNT - Pulsation
7. Amazed - Dreamwalk
8. Tuneboy - Hear This
9. Headhunterz - From Within' (Original Mix)
10. DJ Stephanie - Dresspunk
11. Amazed - Malfunction
12. Ivan Carsten - In the Club
13. DJ Stephanie - Underneath
14. DJ Stephanie - Knock on Wood
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Loudness TT bekent is :)

http://www.b2s.nl/#/Loudness/News/Loudness_Time_Table

22:00 – 23:15 Kodex [AT]
23:15 – 00:30 Tatanka [IT]
00:30 – 01:30 The Beholder
01:30 – 02:30 Alpha2
02:30 – 03:00 B-Front LIVE
03:00 – 04:00 Chain Reaction
04:00 – 05:00 Ran-D
05:00 – 06:00 Thera
Host: MC Nolz

wel fijne timetable.
b-front had wel iets later gemogen ? hij heeft vrij die avond! :P
die haalt i.i.g best veel uit mij dat halfuurtje..
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat Kodex en Tatanka nii omgedraait zijn, maar da was te verwachten...
heb er zin in!!!
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien de "beperkingen" van Black is dit toch wel een redelijk logische timetable.
Kodex en Thera zijn door het grotere publiek nog niet heel bekend. Althans, minder dan Ran-D of Tatanka.
Thera als afsluiter, dat zal toch wel wat worden qua hardheid.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:01 
 
Artiest

Word denk ik een matige afsluiting, had eerder een Beholder daar gezet, ik vind Thera alles behalve ruig.
Of hij moet vrijwel alleen platen van andere producers laten horen.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Word denk ik een matige afsluiting, had eerder een Beholder daar gezet, ik vind Thera alles behalve ruig.
Of hij moet vrijwel alleen platen van andere producers laten horen.

The Beholder heeft echt niet alleen maar beukplaten gemaakt. Ik herinner me een remix van Snow Patrol - Chasing Cars of een verschrikkelijk matig Decibel anthem.
Thera(cords) heb ik nooit live meegemaakt, maar het schijnt dat het een mooie ervaring is getuige de mensen die het wel meegemaakt hebben. Die sloegen ineens om van moah naar totale fans. Er moet dus wel wat goed aan zijn, denk je niet?

Bovendien: Staat Beholder als hardcore-artiest niet van half 5 tot half 7 op Black?
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Word denk ik een matige afsluiting, had eerder een Beholder daar gezet, ik vind Thera alles behalve ruig.
Of hij moet vrijwel alleen platen van andere producers laten horen.


Haha, heb je m wellis zien afsluite..? bij xxlerator was dat niet normaal... na thera kwam nog uurtje hardcore, dat stelde geen reet meer voor die mainstream... xd heb er alle vertrouwen in dat thera dit feest waardig zal afsluiten ^^
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:07 
 
Artiest

Beholder is toch de man van raw hardstyle, als iemand dan af zou moeten sluiten moet hij het zijn.
Zoals ik al zei, als Thera zo'n beetje alleen producties van andere producers draait kan het wel, maar de meest logische keuze vind ik het niet.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Beholder is toch de man van raw hardstyle, als iemand dan af zou moeten sluiten moet hij het zijn.
Zoals ik al zei, als Thera zo'n beetje alleen producties van andere producers draait kan het wel, maar de meest logische keuze vind ik het niet.


Ja kvind wel dat de beholder te vroeg staat.. jmmr maar zal alsnog wel bruut worde.
ik had er stiekem op gehoopt dattie af zou sluite :x , en hij staat er van 5 tot 6 ^^
hij zal sowieso wel genoeg van andere producers van zn label draaie,
daar zit genoeg beukwerk in dusja..
ben best tevreden met deze TT!
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Beholder is toch de man van raw hardstyle, als iemand dan af zou moeten sluiten moet hij het zijn.
Zoals ik al zei, als Thera zo'n beetje alleen producties van andere producers draait kan het wel, maar de meest logische keuze vind ik het niet.

Op black moet hij een paar uur later staan onder zn neophyte alias ;) denk dat Evil Activies enzo ook nog wel even naar Loudness kome, en daarna met ze alle door naar Belgie. (net als vorig jaar)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:13 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Beholder is toch de man van raw hardstyle, als iemand dan af zou moeten sluiten moet hij het zijn.
Zoals ik al zei, als Thera zo'n beetje alleen producties van andere producers draait kan het wel, maar de meest logische keuze vind ik het niet.

Op black moet hij een paar uur later staan onder zn neophyte alias ;) denk dat Evil Activies enzo ook nog wel even naar Loudness kome, en daarna met ze alle door naar Belgie. (net als vorig jaar)


Ja kan me voorstellen dat je een Neophyteje wilt hebben, maar heb het puur over hardstyle TT.
Ben al blij dat Beholder er uberhaupt staat. Loudness is Loudness niet zonder die man, maar Thera als afsluiter...
Zeker gezien het feit dat Kodex begint en daarna Tatanka...vind het een vreemde keuze, tatanka kan hard draaien, maar qua platen sluit een Kodex totaal niet aan op een Tatanka.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D had geruild moeten worden met beholder. -.-
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ran-D had geruild moeten worden met beholder. -.-


Klopt, maar je kon vantevoren al weten dat Ran-D laat ging staan en The beholder vroeg :(
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Zeker gezien het feit dat Kodex begint en daarna Tatanka...vind het een vreemde keuze, tatanka kan hard draaien, maar qua platen sluit een Kodex totaal niet aan op een Tatanka.

De helft van wat kodex maakt is ook gewoon cheesy meuk alla DBSTF dus dat is ook onzin. Plus hij is de onbekendste DJ van het hele feest dus prima dat hij opent.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 12:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
1. Tuneboy (& Stephanie) - ID
2. Tuneboy & Stephanie - Music Is
3. Technoboy - Catfight

ja serieus, 3 nummers in 15 minuten.

1. Stephanie - Dritton

Vind de timetable wel logisch zo, had alleen Ran-D en The Beholder omgedraaid, maar goed die mogelijkheid hadden ze niet.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:04 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Zeker gezien het feit dat Kodex begint en daarna Tatanka...vind het een vreemde keuze, tatanka kan hard draaien, maar qua platen sluit een Kodex totaal niet aan op een Tatanka.

De helft van wat kodex maakt is ook gewoon cheesy meuk alla DBSTF dus dat is ook onzin. Plus hij is de onbekendste DJ van het hele feest dus prima dat hij opent.


Wat maakt bekendheid uit, feest gaat om ruige artiesten en Kodex en Tatanka sluiten gewoon totaal niet op elkaar aan qua stijl.
Een Kodex staat daar vanwege Daimonic plaatjes etc. Das duister, dat hoort later op de avond, een tatanka sluit niet aan op zulke platen.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk gewoon wat Tatanka ervan maakt, vorige keer had niemand ook iets van AVIO of Frontliner verwacht en dat was ook knallen aan de reacties te zien.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:31 
 
Hardtraxxer

Star Driver schreef:
You want the ATB - The Summer (Star Driver Bootleg)?
Well when I reach 500 likes I will give it out for free. ;P
So keep it going!!!


http://www.facebook.com/pages/Star-Driv ... 5783658053
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kijk gewoon wat Tatanka ervan maakt, vorige keer had niemand ook iets van AVIO of Frontliner verwacht en dat was ook knallen aan de reacties te zien.


Frontliner was gewoon bout, saaie nummers en als je de normale On The Rise draait ipv je sterke Live Edit op Loudness welteverstaan ben je in mijn ogen een pannekoek. AVIO hebben heldenstatus bij mij verworven door te openen met Bombs Away :D
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
als je de normale On The Rise draait ipv je sterke Live Edit op Loudness welteverstaan ben je in mijn ogen een pannekoek


Dit dus, al vond ik de rest van z'n set over t algemeen wel lekker.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner was gewoon knallen bij Loudness hoor!
Publiek ging helemaal los, dus was helemaal niks mis mee -.-
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Publiek ging helemaal los, dus was helemaal niks mis mee -.-

Of een publiek losgaat is nou ook niet echt een goede graadmeter of het een goede set was of niet.
Maar Frontliner was gewoon prima, draaide een paar hele lekkere platen en wat harder eigen werk. Hier en daar een onnodige Frozen/1.000.000 Stars maar verder gewoon goed werk afgeleverd. Itt tot meneertje rawstyle Zatox.
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zatox draaide ratatata ofzo :p van psyko en coone... :lol: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
zatox draaide ratatata ofzo :p van psyko en coone... :lol: :worship: :worship:

Prima track voor een feest als loudness :woot:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennis schreef:
roberttt schreef:
zatox draaide ratatata ofzo :p van psyko en coone... :lol: :worship: :worship:

Prima track voor een feest als loudness :woot:


sarcastisch hoop ik?! >.<
Vorige  1 ... 827, 828, 829, 830, 831, 832, 833 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen