Tja het is idd wel zo dat ik mezelf niet zie als die FinestHardstylez/UniqueUploadz/Baryshx figuren.
die jongens doen er alles voor om de nieuwste rips te kunnen knippen/plakken en bewerken en vervolgens te uploaden.
Er zijn er zelfs bij die mijn live-geluid rippen en dat gaan uploaden, het gaat natuurlijk uiteindelijk nergens meer over..
Ik denk dat live-beeld materiaal toch meer een sfeerimpressie geeft van een feest uiteindelijk, hierin heb ik me ook al jaren geprobeerd te onderscheiden van de rest.
Het lastige is dat als ik telkens een mooi aantal subscribers heb opgebouwd, de hele zooi weer verwijderd wordt waardoor ik telkens opnieuw kan beginnen.
Ditmaal was t overigens mn eigen schuld allemaal, door vroegtijdig de gelekte Decibel Trailer te uploaden..
Uiteindelijk maakt het toch niks uit allemaal, ik blijf mn movie's maken en deel graag mn ervaringen/impressie's en nieuwe tracks met anderen..
Dit blijf ik ook gewoon doen..ookal snappen niet veel mensen waarom ik de hele avond met mn arm omhoog sta