Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel van die lui die dat doen willen de scene helemaal niet supporten.

Die geilen alleen op het aantal abonnees en views dat ze hebben op youtube, maakt niet uit hoe :/

N.B. Niet allemaal natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 17:16 
 
Artiest

Toch, mensen als finesthardstylezz worden vaak door upcomming producers en beginnende producers benadert voor het plaatsen van een filmpje om hun tracks aan een groter publiek te laten horen. Dus ze doen ook goede dingen in feite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:04 
 
Artiest

wootum schreef:
katamaran schreef:
Doe daar dan ook maar even Nightbeast en Enemy bij. :love:


Zo jammer dat je die zo weinig hoort :(


das toch nie zo erg, dan ben je die tracks tenminste niet al zat wanneer ze eventueel uitkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
wootum schreef:
katamaran schreef:
Doe daar dan ook maar even Nightbeast en Enemy bij. :love:


Zo jammer dat je die zo weinig hoort :(


das toch nie zo erg, dan ben je die tracks tenminste niet al zat wanneer ze eventueel uitkomen ;)

Ja inderdaad, zouden meer artiesten moeten doen :thumbsup:

(daarom kijk ik ook zo uit naar The Machine album, daar weet je gewoon nog niets van, behalve dat het kwaliteit is :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 18:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klopt, maar daar weet je zeker van dat er wat uit gaat komen. Maar van hem is verder niks bekend (label ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja het is idd wel zo dat ik mezelf niet zie als die FinestHardstylez/UniqueUploadz/Baryshx figuren.
die jongens doen er alles voor om de nieuwste rips te kunnen knippen/plakken en bewerken en vervolgens te uploaden.
Er zijn er zelfs bij die mijn live-geluid rippen en dat gaan uploaden, het gaat natuurlijk uiteindelijk nergens meer over..
Ik denk dat live-beeld materiaal toch meer een sfeerimpressie geeft van een feest uiteindelijk, hierin heb ik me ook al jaren geprobeerd te onderscheiden van de rest.
Het lastige is dat als ik telkens een mooi aantal subscribers heb opgebouwd, de hele zooi weer verwijderd wordt waardoor ik telkens opnieuw kan beginnen. ^^
Ditmaal was t overigens mn eigen schuld allemaal, door vroegtijdig de gelekte Decibel Trailer te uploaden.. :huh:
Uiteindelijk maakt het toch niks uit allemaal, ik blijf mn movie's maken en deel graag mn ervaringen/impressie's en nieuwe tracks met anderen..
Dit blijf ik ook gewoon doen..ookal snappen niet veel mensen waarom ik de hele avond met mn arm omhoog sta ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 08:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik zeg lekker doorgaan stanley :thumbup:
je hebt je even gestoten nou met die decibel trailer maar ga zo door ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat: dat anthem waar The Pitcher mee bezig was het Last World Anthem is.

Hoorde gisteren op Daydream duidelijk dat het een track van The Pitcher was, had een soortgelijke intro als smack, die kick was ook ongeveer hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:52 
 

Josh-T schreef:
Wist je dat: dat anthem waar The Pitcher mee bezig was het Last World Anthem is.

Hoorde gisteren op Daydream duidelijk dat het een track van The Pitcher was, had een soortgelijke intro als smack, die kick was ook ongeveer hetzelfde.

oww.. :( had meer gehoopt op het Decibel Anthem :( maarja hoop wel dat hij er een dik Anthem van maakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Tja het is idd wel zo dat ik mezelf niet zie als die FinestHardstylez/UniqueUploadz/Baryshx figuren.
die jongens doen er alles voor om de nieuwste rips te kunnen knippen/plakken en bewerken en vervolgens te uploaden.
Er zijn er zelfs bij die mijn live-geluid rippen en dat gaan uploaden, het gaat natuurlijk uiteindelijk nergens meer over..
Ik denk dat live-beeld materiaal toch meer een sfeerimpressie geeft van een feest uiteindelijk, hierin heb ik me ook al jaren geprobeerd te onderscheiden van de rest.
Het lastige is dat als ik telkens een mooi aantal subscribers heb opgebouwd, de hele zooi weer verwijderd wordt waardoor ik telkens opnieuw kan beginnen. ^^
Ditmaal was t overigens mn eigen schuld allemaal, door vroegtijdig de gelekte Decibel Trailer te uploaden.. :huh:
Uiteindelijk maakt het toch niks uit allemaal, ik blijf mn movie's maken en deel graag mn ervaringen/impressie's en nieuwe tracks met anderen..
Dit blijf ik ook gewoon doen..ookal snappen niet veel mensen waarom ik de hele avond met mn arm omhoog sta ;)


Stel dat je 100,000 subscribers hebt. Wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet wel zeggen dat gasten als die Totofviking, die eigenlijk hele sets op internet zet, toch wel erg ver vind gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
Wist je dat: dat anthem waar The Pitcher mee bezig was het Last World Anthem is.

Hoorde gisteren op Daydream duidelijk dat het een track van The Pitcher was, had een soortgelijke intro als smack, die kick was ook ongeveer hetzelfde.


Ik moet zeggen dat dit nummer mij totaal is ontgaan (bier, bier en nog eens bier :P)!!
Het was overigens een zeer geslaagd feest qua muziek. De organisatie , Par-T Events,
heeft echter nog een hoop te leren als het gaat om toiletten, eten, looppaden en wegwijzing...

Al met al een geslaagd feest wat vele hier ook zouden waarderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Josh-T schreef:
Wist je dat: dat anthem waar The Pitcher mee bezig was het Last World Anthem is.

Hoorde gisteren op Daydream duidelijk dat het een track van The Pitcher was, had een soortgelijke intro als smack, die kick was ook ongeveer hetzelfde.


Ik moet zeggen dat dit nummer mij totaal is ontgaan (bier, bier en nog eens bier :P)!!
Het was overigens een zeer geslaagd feest qua muziek. De organisatie , Par-T Events,
heeft echter nog een hoop te leren als het gaat om toiletten, eten, looppaden en wegwijzing...

Al met al een geslaagd feest wat vele hier ook zouden waarderen ;)


Ik dacht zelf dat t weer Frequencerz werk was, maar The Pitcher zou idd ook nog kunnen. Organisatie kon idd wel wat beter ja - ook veel te lange stilte in de Electrorush tussen acts in enzo. Geluid tijdens DR vond ik ook slecht - erg dof. Volume wisselde ook constant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka draaide het volume te hard open aan het begin van z'n set, als de kick er in kwam hoorde je de melodie nog nauwelijks, en toen ik later terug kwam tijdens Zany stond het geluid oppeens veel zachter.


Nog een weetje: Last World Festival vind plaats op 2 juli.


erg jammer dat ze er pas zo laat mee komen, heb net een kaartje voor WiSH (zelfde datum) gekocht, vorig jaar was Last World eind augustus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Last World Festival vind plaats op 2 juli

Thanks for the info! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EforceNL Edward Aandewiel
@
@Gaitzzz Goed om te horen.!! Roy zal verder gaan als Beat Providers;) Soon more info @q-dance.nl

Geen idee wie Gaitzzz is maar Beat Providers blijft dus bestaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal wel iemand op twitter zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 21:42 
 

Josh-T schreef:
Nog een weetje: Last World Festival vind plaats op 2 juli.


Lekker dat ze het zo vroeg bekend maken >.<.

Zou er graag heen willen, vorig jaar was legendarisch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 07:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
zal wel iemand op twitter zijn

Spammertje op Partyflock :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 08:37 
 
Hardtraxxer


Tracklist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Tuneboy (& Stephanie) - ID
2. Tuneboy & Stephanie - Music Is
3. Technoboy - Catfight

ja serieus, 3 nummers in 15 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
1. Tuneboy (& Stephanie) - ID
2. Tuneboy & Stephanie - Music Is
3. Technoboy - Catfight

ja serieus, 3 nummers in 15 minuten.


4 toch?? dat 1e nummer waarin je hoort ovamostranos ofso.

daarna Breath , close your eyes and fly.

en dan komt music is.

maar we zitten hiervoor in het verkeerde topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hoort volgens mij bij elkaar toch? ik hoor iig geen overgang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2011 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
1. Tuneboy (& Stephanie) - ID
2. Tuneboy & Stephanie - Music Is
3. Technoboy - Catfight

ja serieus, 3 nummers in 15 minuten.


id de full mix eens dan meteen.

http://lsdb.nl/set/78322/Stephanie_-_Ma ... 04-11.html
Vorige  1 ... 826, 827, 828, 829, 830, 831, 832 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen