Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wel zin in z'n album eigenlijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap nu eindelijk waar Code voor staat met die track met Deepack. :P
Voor de mensen die het ook nog niet zagen:
CO(one)DE(epack) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Snap nu eindelijk waar Code voor staat met die track met Deepack. :P
Voor de mensen die het ook nog niet zagen:
CO(one)DE(epack) :P

Vond het niet eens een rare naam, dus had er niet over na gedacht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Parvuz schreef:
Snap nu eindelijk waar Code voor staat met die track met Deepack. :P
Voor de mensen die het ook nog niet zagen:
CO(one)DE(epack) :P

Vond het niet eens een rare naam, dus had er niet over na gedacht. :P

Maar in de lyrics is het "COD" haha:P Dus ik dacht, waar de hell komt die E vandaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 18:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Weet niet of dit al bekend was

Citaat:
DEEPACKDJ DEEPACK
RT @HCRecordings: Hardcopy welcomes @PhutureNoize ! Please check http://bit.ly/g4zn57 for previews and more !

Dat wordt kwaliteit. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

hardweardj
Citaat:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
hardweardj
Citaat:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online

Doe daar dan ook maar even Nightbeast en Enemy bij. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
PierrePruuk schreef:
hardweardj
Citaat:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online

Doe daar dan ook maar even Nightbeast en Enemy bij. :love:


Zo jammer dat je die zo weinig hoort :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zo jammer dat je die zo weinig hoort :(

Dat is echt geweld van de bovenste plank, die climax is gewoon eng met die screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict

hij gaat ze remaken dacht ik, hij was iig niet helemaal tevreden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone's Hardcore track staat er niet op, dus binnenkort free! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2011 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
AAAAHHHHHHH fockin zin in Decibel door die trailer gek!!! :yay:

Dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
hardweardj
Citaat:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online


Yes, wat een knaller!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
hardweardj
Citaat:
Today finally some time to finish the new Hardwear and Titan track. After that i will put an hq preview online

Deze plaat moet echt super dikkr plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weer bezig ben met mn 72 GB aan back-up te uploaden op youtube...

http://www.youtube.com/user/Stanley3x0NL

gewooon blijven proberen weetjewel. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Ik weer bezig ben met mn 72 GB aan back-up te uploaden op youtube...

http://www.youtube.com/user/Stanley3x0NL

gewooon blijven proberen weetjewel. :evil:

waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hey, Stanley ook aan de Hardtraxx.. Ben altijd zo blij als jij een keer op een feest bent geweest. In ieder geval nog iemand in het publiek die de promo's kent en ook filmt! Welkom (verkeerde topic maar goed..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat t belachelijk is dat zijn kanaal eraf wordt gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Stanley3x0 schreef:
Ik weer bezig ben met mn 72 GB aan back-up te uploaden op youtube...

http://www.youtube.com/user/Stanley3x0NL

gewooon blijven proberen weetjewel. :evil:

waarom?


Ja waarom niet he.. Een bakker stopt ook niet van de ene op de andere dag met brood bakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik nu de kans krijg om een kaartje te kopen voor WISH met 15% korting, terwijl ik gisteren de kortingscode van Tita gebruikt heb? :P

Anywayz, top actie Hardtraxx, bedankt! Mooi om te zien dat Hardtraxx vaker samenwerkt met grote(re?) organisaties :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 08:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thnx hardtraxx en tita.
Helaas kan ik die dag alleen niet.
Balen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 08:29 
 

Ik ga ook niet naar Wish :/. Had er maar Decibel van gemaakt :P.

Toch bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Omdat t belachelijk is dat zijn kanaal eraf wordt gehaald.

Ooh, hoezo? Rechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 11:09 
 
Artiest

Nou finesthardstylezz account is ook al meerdere keren offline gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Stanley3x0 schreef:
Ja waarom niet he.. Een bakker stopt ook niet van de ene op de andere dag met brood bakken ;)


Naar mijn idee blijft dat hele filmen/rippen en z.s.m. op YouTube zetten kansloos.


Wat maakt het nou uit? Als mensen er plezier in hebben laat ze lekker, en het is ook nog eens leuk om terug te kijken als je op het feest was of een nieuwe track te luisteren die je nog nooit gehoord hebt.
Vorige  1 ... 825, 826, 827, 828, 829, 830, 831 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen