Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Decibel anthem wordt wel gedaan door the pitcher, ik voel het gewoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Decibel anthem wordt wel gedaan door the pitcher, ik voel het gewoon :P

Heb ik ook en ik heb ook het gevoel dat het ook echt een hele vette plaat word! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Decibel anthem wordt wel gedaan door the pitcher, ik voel het gewoon :P


Ik gun het Luc/Pollen iig ten zeerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Decibel anthem wordt wel gedaan door the pitcher, ik voel het gewoon :P


Ik gun het Luc/Pollen iig ten zeerste.

Dit zeker indd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Haha denk je dat nou echt? :P

Hij zet het ook zelf zo op Twitter: 'Heady and Zattie Arrange ! @djheadhunterz'
Maar ik denk indd ook dat het gewoon 'Headhunterz & Zatox' word, maar in ieder geval word de track naam 'Arrange'.

Als ie wel zo heet gok ik op een super vette reversed bass :) Voor zover ik weet is dat altijd zo als een track uit komt onder Heady & iemand :) Kan er naast zitten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
Haha denk je dat nou echt? :P

Hij zet het ook zelf zo op Twitter: 'Heady and Zattie Arrange ! @djheadhunterz'
Maar ik denk indd ook dat het gewoon 'Headhunterz & Zatox' word, maar in ieder geval word de track naam 'Arrange'.

Als ie wel zo heet gok ik op een super vette reversed bass :) Voor zover ik weet is dat altijd zo als een track uit komt onder Heady & iemand :) Kan er naast zitten hoor.

En dan met dikke screeches van Zatox er door, dat zou echt vet zijn! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Edwinn schreef:
DBSTF hadden al het anthem van vorig jaar gemaakt dus dat zal wel niet. ;)


Noisecontrollers waren dat ja.

Achja.. Een pot nat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:56 
 

Ik hoop op een Donkey Rollers anthem... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jolle schreef:
Edwinn schreef:
DBSTF hadden al het anthem van vorig jaar gemaakt dus dat zal wel niet. ;)


Noisecontrollers waren dat ja.

Achja.. Een pot nat. :P

nee. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik hoop op een Donkey Rollers anthem... :whistle:


Dat zou wat zijn :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D @ Twitter:

Citaat:
Great day in the studio with @djfrontliner, we got a really cool track going!! We'll try to finish it before black!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ran-D @ Twitter:

Citaat:
Great day in the studio with @djfrontliner, we got a really cool track going!! We'll try to finish it before black!


Ran-D vs Frontliner - The Ultimate Pitchkick Mashup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
patrickjeb schreef:
Ran-D @ Twitter:

Citaat:
Great day in the studio with @djfrontliner, we got a really cool track going!! We'll try to finish it before black!


Ran-D vs Frontliner - The Ultimate Pitchkick Mashup?


grappig.... nu een ander liedje alsjeblieft :yawn:
ik verw8 een fijne collab!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardtraxx vandaag 3 jaar oud is? http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hiep-hie ... orden.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
stefaneke schreef:
Ik hoop op een Donkey Rollers anthem... :whistle:


Dat zou wat zijn :love:

The Pitcher voor Decibel
en
Donkey voor Intents
:love: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 05:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twitter Jor-D:

Nog even snel een functie in elkaar tikken waarmee we een uniek privébericht gaan sturen naar 5200 leden :o

we zullen zien.
En gratz hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 07:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Jor-D! Hooip dat ik hier lang genoeg zit (1,5 jaar) voor die surprise. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:27 
 

klopte niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit ik hier al weer 3 jaar joh :p. Gefeliciteerd jordy. Was een mooi project toen je er mee begon. Goed opgebouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oja congrats natuurlijk! zat er al wel langer, maar besloot pas 5 maanden later (oid) een account te maken, eerst was ik alleen aan het lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Bijna vanaf het begin erbij

Ik ook, maar pas naar een half jaar aangemeld. 2.5 jaar dus al weer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Vazard
Citaat:
Experimental Hard Trance-ish track now has a name and is pretty much finished - Vazard - I Am
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Almighty schreef:
Bijna vanaf het begin erbij

Ik ook, maar pas naar een half jaar aangemeld. 2.5 jaar dus al weer. :D


Haha bij mij zelfde verhaal :D
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen