Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)


Je was me 10 seconden voor ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)

Pitcher en een anthem, moet goed komen gok ik zo.

Wel veel anthems dit jaar dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:35 
 

FRArnold schreef:
DarkSymphony schreef:
PNXRMX schreef:
Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt. Om maar ff een idee te krijgen, Blame It On The Editz was 8000 likes geleden weggegeven, wat neerkomt op minder dan 4 maanden... dus over een maand ofzo krijgen we er een nieuwe Wildstylez track bij :P

extraordinary happiness? :woot:


Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt.

Lezen kerel! ;)

owja :P sorry.

haha Donkey rollers :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)

Pitcher en een anthem, moet goed komen gok ik zo.

Wel veel anthems dit jaar dan!


Toch niet zo veel meer dan andere jaren? Enige die ik zo snel kan bedenken is Rebirth. Maar daar tegenover staat dat er geen Inqontrol meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:36 
 

Khadber schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)

Pitcher en een anthem, moet goed komen gok ik zo.

Wel veel anthems dit jaar dan!

erg vet :thumbsup: moet haast wel een dikke track worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)

Pitcher en een anthem, moet goed komen gok ik zo.

Wel veel anthems dit jaar dan!

Laten we hopen op Decibel :) Is eigenlijk ook het enige wat nog over blijft op dit moment...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
quote="Khadber"]
Mr Lellebel schreef:
Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)

Pitcher en een anthem, moet goed komen gok ik zo.

Wel veel anthems dit jaar dan!

Laten we hopen op Decibel :) Is eigenlijk ook het enige wat nog over blijft op dit moment...[/quote]
Zou ik zo 123 niet zeggen The Pitcher en het Decibel anthem, maar hij is inderdaad een van de weinige die nog over blijft om het Decibel anthem te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeten we the Qontinent niet? :P
Of heeft iemand daar al een anthem voor gemaakt :P

Anders zou ik ook Decibel zeggen, of er moet een anthem komen voor een iets kleiner feest,
Free Festival? :lol:

Haha nee denk het niet, zal wel goed met Pitcher + Anthem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:46 
 

Of Intents...

In ieder geval, Pitcher tracks zijn gewoon zooo perfect afgemixt. Alles klopt gewoon in die tracks :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Of Intents...

In ieder geval, Pitcher tracks zijn gewoon zooo perfect afgemixt. Alles klopt gewoon in die tracks :loving:.


Intents lijkt me niet, sinds hij 1 van de weinigen is die niet in de line-up zit..! (verrassend voor mij)
Ik hoop Decibel, lijkt me ook wel een reële optie! +erg vet als het zo is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit de eerste keer dat The Pitcher een anthem maakt of niet? Een Decibel anthem van The Pitcher zou wel eens vet uit kunnen pakken! Ben zeer benieuwd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:54 
 

pecola-tje schreef:
stefaneke schreef:
Of Intents...

In ieder geval, Pitcher tracks zijn gewoon zooo perfect afgemixt. Alles klopt gewoon in die tracks :loving:.


Intents lijkt me niet, sinds hij 1 van de weinigen is die niet in de line-up zit..! (verrassend voor mij)
Ik hoop Decibel, lijkt me ook wel een reële optie! +erg vet als het zo is :drool:


Oja klopt, ik denk nog altijd dat DBSTF daar met een anthem zullen komen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF hadden al het anthem van vorig jaar gemaakt dus dat zal wel niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
DBSTF hadden al het anthem van vorig jaar gemaakt dus dat zal wel niet. ;)

DBSTF? anthem? wanneer,vorig jaar? volgens mij niet toch? :huh:
niet bij intents of decibel in ieder geval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:00 
 

idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher zou ik egt vet vinden, vind zowat alles van the pitcher goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
DBSTF hadden al het anthem van vorig jaar gemaakt dus dat zal wel niet. ;)


Noisecontrollers waren dat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Is dit de eerste keer dat The Pitcher een anthem maakt of niet? Een Decibel anthem van The Pitcher zou wel eens vet uit kunnen pakken! Ben zeer benieuwd! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:40 
 
Hardtraxx Addict

A2 Album ziet er top uit, ook al is dat volgens sommige niet... :/
Luister die nummers dan al niet zo veel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF zullen idd wel het decibel anthem krijgen. En volgend jaar het defqon anthem want die hebben ze ook nog niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de collab tussen Headhunterz & Zatox waarschijnlijk 'Heady and Zattie - Arrange' gaat heten!?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha denk je dat nou echt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
DBSTF zullen idd wel het decibel anthem krijgen. En volgend jaar het defqon anthem want die hebben ze ook nog niet gehad.

Hoop dat je ongelijk hebt! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha denk je dat nou echt? :P

Hij zet het ook zelf zo op Twitter: 'Heady and Zattie Arrange ! @djheadhunterz'
Maar ik denk indd ook dat het gewoon 'Headhunterz & Zatox' word, maar in ieder geval word de track naam 'Arrange'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
DBSTF zullen idd wel het decibel anthem krijgen. En volgend jaar het defqon anthem want die hebben ze ook nog niet gehad.

Hoop dat je ongelijk hebt! :/

Ik gok van niet aangezien DBSTF ook niet meer bij Platinum zit.
Vorige  1 ... 820, 821, 822, 823, 824, 825, 826 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen