Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:58 
 
Hardtraxxer

http://www.facebook.com/home.php?#!/not ... 1006534147
Tracklist? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt. Om maar ff een idee te krijgen, Blame It On The Editz was 8000 likes geleden weggegeven, wat neerkomt op minder dan 4 maanden... dus over een maand ofzo krijgen we er een nieuwe Wildstylez track bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
patrickjeb schreef:
Whaha :lol:
Dakpan word nog beroemd :P


Kun je nagaan hoe beroemd ie al is al gezien de hoeveelheid daken waar ie op ligt >.<


Officiële internethelden status nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:26 
 

PNXRMX schreef:
Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt. Om maar ff een idee te krijgen, Blame It On The Editz was 8000 likes geleden weggegeven, wat neerkomt op minder dan 4 maanden... dus over een maand ofzo krijgen we er een nieuwe Wildstylez track bij :P

extraordinary happiness? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
PNXRMX schreef:
Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt. Om maar ff een idee te krijgen, Blame It On The Editz was 8000 likes geleden weggegeven, wat neerkomt op minder dan 4 maanden... dus over een maand ofzo krijgen we er een nieuwe Wildstylez track bij :P

extraordinary happiness? :woot:


Nog 2000 likes voordat Wildstylez een compleet nieuwe track weggeeft die speciaal voor z'n Facebook fans is gemaakt.

Lezen kerel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

:worship:


Whaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:02 
 
Artiest

die lach van zany @ 0:50 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die lui zijn echt niet goed snik :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:

:worship:


Die reverse aan t eind :drool:
Komt uit een bestaand nummer of is t een nieuwe? En nou geen Motherf*ck gaan zeggen, want die heeft een andere reverse :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :D
En die vervormde stem van DV8 lijkt wel op die van Barbie van Oh Oh Cherso :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer super vet gedaan, meestal zijn die shout outs zo saai, maar de donkey's maken altijd wat vets! :D

De zweedse stemmen zullen trouwens wel door Jowans vriendin gedaan zijn (die overigens zwanger is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Helden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:41 
 
Artiest

Rik schreef:
Weer super vet gedaan, meestal zijn die shout outs zo saai, maar de donkey's maken altijd wat vets! :D

De zweedse stemmen zullen trouwens wel door Jowans vriendin gedaan zijn (die overigens zwanger is).


Heeft ie een zweedse vriendin? Gek heeft t ff voor mekaar, schoner vrouwelijk geslacht vind je niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
freddyadu8 schreef:
TL A² Album:
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance

Dus Gunz For Hire wordt dus de live act van Ran-D & Adaro :love:


Dat was al langer bekend.

Ik vind het A2 Records album wel n beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Had liever alleen nieuwe tracks gezien en niet al eerder gereleasde tracls..

En die Donkey Rollers :lol:

Als ze van dat laatste n track maken draai ik m zowiezo n keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:45 
 
Artiest

Dat zijn er 3 ofzo, blijft nog genoeg over wat je niet kent. Wordt wel leuk album denk ik.
Hoewel ik die tracks ook wel kan dromen nu, wel benieuwd naar de rest en als het maar lekker wegluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha :worship: wat een gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:39 
 
Hardtraxxer

Ik dacht dat de noisecontrollers ook met een free track zouden komen..
Die hebben een paar dagen geleden toch ook 100.000 likes gehaald.

Zie tweet:
“@Basscontrollers: RT @Noisecontroller Congratz :) and ..where is that freerelease hehe ur over the 100.000 likes :p” Tommorow!!!!

Dat was 7 april.
Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Khadber schreef:

:worship:


Whaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die humor van de Donkey Rollers. :lol:
Denk dat ze elke dag de ballen uit hun broek lachen daar bij Fusion. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Die reverse aan t eind :drool:
Komt uit een bestaand nummer of is t een nieuwe? En nou geen Motherf*ck gaan zeggen, want die heeft een andere reverse :P

Moet haast wel nieuw zijn. Damn die klinkt echt moordend idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:47 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Firebird komt denk ik niet meer, aangezien het Beat Providers project ten einde is.
Fanatics zou misschien op het album komen, maar blijkbaar dus niet.
2-Sidez is geloof ik ook weg bij A2Records, want Adaro had het hier al over Alpha Twins, Ran-D, E-Force, Adaro.

Huh? waar haal je dit nou weer vandaan? nog nooit wat van gehoord.
Hun waren toch nog redelijk nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 16:53 
 

Blazed schreef:
Khadber schreef:
Firebird komt denk ik niet meer, aangezien het Beat Providers project ten einde is.
Fanatics zou misschien op het album komen, maar blijkbaar dus niet.
2-Sidez is geloof ik ook weg bij A2Records, want Adaro had het hier al over Alpha Twins, Ran-D, E-Force, Adaro.

Huh? waar haal je dit nou weer vandaan? nog nooit wat van gehoord.
Hun waren toch nog redelijk nieuw?


Zoiets had ik ook gehoord van The Vision, Beat Providers uit elkaar.

De Donkeys zijn weer geniaal :P "Een Buschaffeur" ofziets :P. En op het einde lijkt me gwn een edit van Motherfuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Ik dacht dat de noisecontrollers ook met een free track zouden komen..
Die hebben een paar dagen geleden toch ook 100.000 likes gehaald.

Zie tweet:
“@Basscontrollers: RT @Noisecontroller Congratz :) and ..where is that freerelease hehe ur over the 100.000 likes :p” Tommorow!!!!

Dat was 7 april.
Ben benieuwd


Momenteel op hun Facebook:

Citaat:
98.166 personen vinden dit leuk


Oftewel, nog eventjes wachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
The Pitcher
Yes.! a new track is coming up, this time its a anthem track.! but for wich party shall it be...? More info coming soon.....


Ben benieuwd :)
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen