Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 09:46 
 

hahaha geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 09:47 
 
Artiest

p-stylez schreef:
Almighty schreef:
markextrae schreef:
heatwave.... getekend heeft bij scantraxx.

http://www.youtube.com/watch?v=yCGpgxsu7-g

Je maakt een grapje?????

Die gozer is nu al 100x beter dan krusaders en wasted pinguinz. Nja krusaders misschie niet, maar wasted pinguinz 100% zeker


Onzin, tracks van zowel Krusaders als Wasted Penguinz zijn technisch vele malen sterker dan heatwave platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

TL A² Album:

01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe
03. E-Force & Luna - Blacklight
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
06. Alpha² - Let It Go
07. Ran-D - Feel My Fire
08. E-Force - Remote Control
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
10. Alpha² & B-Front - Liberate
11. E-Force & Luna - Evolved
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
15. Alpha² - Kick Back
16. E-Force - Brutality
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
20. Adaro - Haunter Of The Dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt aardig overheen met de tracklist die ik had gezien, alleen ik dacht dat het 2 cd zou worden.

wel vaag dat Atrocious, Yellow Minute & Feel my Fire er weer op staat.

Tracklist die ik had gezien stonden ipv die 3 Beat Providers - Firebird, Ran-D - Fanatics (2011 Edit) & 2 Sidez - Nomansland.

en hier en daar klopte het ookn iet helemaal kwa volgorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe koning is die tracklist, word zeker aangeschaft! voor mij geen beter album dan deze. allemachtig zeg wat dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Hoe koning is die tracklist, word zeker aangeschaft! voor mij geen beter album dan deze. allemachtig zeg wat dik :love:


Vind ik allemaal een beetje voorbarig.. 85% van de nummers hoor je op elk feest tegenwoordig en tegen de tijd dat het album uit is zijn ze alweer toch weer kapot gedraaid, dus om nou te zeggen dat het het dikste album ooit is... Ik zie het meer als een promo compilatie dan een artiestenalbum eigenlijk..

ik kijk meer uit naar het album van DP of TnT omdat daar de helft nog niet van gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:24 
 
Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
TL A² Album:

01. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
02. Alpha² & Wildstylez - Breathe
03. E-Force & Luna - Blacklight
04. Adaro - Hit You With That Bang Shit
05. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
06. Alpha² - Let It Go
07. Ran-D - Feel My Fire
08. E-Force - Remote Control
09. Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth Anthem 2011)
10. Alpha² & B-Front - Liberate
11. E-Force & Luna - Evolved
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance
13. Alpha² - Unleashed (Psyko Punkz Remix)
14. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
15. Alpha² - Kick Back
16. E-Force - Brutality
17. Zatox & Ran-D - Indoctrination
18. Ran-D & Alpha² - The New Shit
19. Zany & Ran_D feat. Nikkita - Son Of Torture
20. Adaro - Haunter Of The Dark


Wtf? waar zijn de beat providers tracks.
ja ik weet e-force is een van de bp is, maar blijven de tracks zoals stereo provides?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
TL A² Album:
12. Gunz For Hire (a.k.a. Ran-D & Adaro) - Gangsters Don't Dance

Dus Gunz For Hire wordt dus de live act van Ran-D & Adaro :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is Firebird ? :surrender:

En Fanatics? :surrender:

En 2-Sidez tracks? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firebird komt denk ik niet meer, aangezien het Beat Providers project ten einde is.
Fanatics zou misschien op het album komen, maar blijkbaar dus niet.
2-Sidez is geloof ik ook weg bij A2Records, want Adaro had het hier al over Alpha Twins, Ran-D, E-Force, Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een domper./
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Wat een domper./


:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 10:51 
 

Vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Feel My Fire er wel opstaat en Fanatics niet. Atrocious en Yellow Minute Remix moesten er schijnbaar ook weer op. Voor de rest een best dikke tl, maar wel precies wat ik had verwacht. En ik wil Firebird gvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
ik wil Firebird gvd!


Daar had ik dus ook echt op gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Nando schreef:
ik wil Firebird gvd!


Daar had ik dus ook echt op gehoopt.

Beter lezen ze dit en geven ze 'm gratis weg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:12 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Firebird komt denk ik niet meer, aangezien het Beat Providers project ten einde is.
Fanatics zou misschien op het album komen, maar blijkbaar dus niet.
2-Sidez is geloof ik ook weg bij A2Records, want Adaro had het hier al over Alpha Twins, Ran-D, E-Force, Adaro.

fanatics gaat die een 2011 versie van maken en samen met de oude versie releasen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is het nou van de frontpage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Waarom is het nou van de frontpage?


Omdat het eigenlijk pas om 17:00 uur online mocht komen op andere sites. Dat mailtje waar dat in stond kreeg ik pas later te zien (slome e-mail vandaag). Maar het is inmiddels geen probleem meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Jammer dat Feel My Fire er wel opstaat en Fanatics niet. Atrocious en Yellow Minute Remix moesten er schijnbaar ook weer op. Voor de rest een best dikke tl, maar wel precies wat ik had verwacht. En ik wil Firebird gvd!


Ja nette lijst, veel zin in! ma wat een verspilling van ruimte, atrocious en yellow minute... 2 tracks waarbij ik lkkr ga zitte tegenwoordig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:38 
 

JefQ schreef:
MRTN schreef:
Hoe koning is die tracklist, word zeker aangeschaft! voor mij geen beter album dan deze. allemachtig zeg wat dik :love:


Vind ik allemaal een beetje voorbarig.. 85% van de nummers hoor je op elk feest tegenwoordig en tegen de tijd dat het album uit is zijn ze alweer toch weer kapot gedraaid, dus om nou te zeggen dat het het dikste album ooit is... Ik zie het meer als een promo compilatie dan een artiestenalbum eigenlijk..

ik kijk meer uit naar het album van DP of TnT omdat daar de helft nog niet van gedraaid is.

je vergeet The Machine helemaal.. die kerel MOET gewoon met een ziek album komen dat kan niet anders :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Machine is er nu druk mee bezig en laat niets horen van het album. Zo hoort het ook wel een beetje vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien had ik er te veel van verwacht maar vind de tracklist van 't album behoorlijk tegenvallen. Wat een overbodige zooi er op terwijl er nog zo veel mooi spul klaarligt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
terwijl er nog zo veel mooi spul klaarligt :/

Dat valt best mee toch? Volgens mij is dit wel zo'n beetje alles van de kant van A2 van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
JefQ schreef:
MRTN schreef:
Hoe koning is die tracklist, word zeker aangeschaft! voor mij geen beter album dan deze. allemachtig zeg wat dik :love:


Vind ik allemaal een beetje voorbarig.. 85% van de nummers hoor je op elk feest tegenwoordig en tegen de tijd dat het album uit is zijn ze alweer toch weer kapot gedraaid, dus om nou te zeggen dat het het dikste album ooit is... Ik zie het meer als een promo compilatie dan een artiestenalbum eigenlijk..

ik kijk meer uit naar het album van DP of TnT omdat daar de helft nog niet van gedraaid is.

je vergeet The Machine helemaal.. die kerel MOET gewoon met een ziek album komen dat kan niet anders :worship:


The machine was ik idd vergeten. In mijn ervaring bevallen albums beter als je gewoon een aantal nummers nog niet gehoord hebt.. Het enige wat artiesten kunnen doen is de tracks niet weg geven en zelf niet draaien, want tegenwoordig wordt alles opgenomen waar je bent.. En daardoor is mijn verwachting voor dit album, aangezien hij pas over 1 maand uitkomt, een beetje teleurstellend.
Vorige  1 ... 818, 819, 820, 821, 822, 823, 824 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen