Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
heatwave.... getekend heeft bij scantraxx.

http://www.youtube.com/watch?v=yCGpgxsu7-g


Waar in dit Youtube filmpje zie jij die informatie terug? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
heatwave.... getekend heeft bij scantraxx.

http://www.youtube.com/watch?v=yCGpgxsu7-g

Kan het niet vinden op de site ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:54 
 

En wie is Heatwave?

Klinkt allemaal erg Da Tweekaz achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
En wie is Heatwave?

Klinkt allemaal erg Da Tweekaz achtig.

Is dat die kerel van 16 jaar niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
stefaneke schreef:
En wie is Heatwave?

Klinkt allemaal erg Da Tweekaz achtig.

Is dat die kerel van 16 jaar niet?


14 Zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:00 
 
Artiest

Boeiend, ik wil bewijs, bronnen, feiten >.<
Twitter gecheckt, niks, youtube, niks, site, niks....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Roebén schreef:
stefaneke schreef:
En wie is Heatwave?

Klinkt allemaal erg Da Tweekaz achtig.

Is dat die kerel van 16 jaar niet?


14 Zelfs

Dan mag hij geeneens een contract tekenen, of zit ik hier nou fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat mag ie zeker wel met toestemming van zn ouders. Dus eigenlijk tekenen zn ouders dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

las dat ook al ergens anders hier op ht.

back OT
Citaat:
twitter a-lusion:
Free download of my 2007 "World Mashup" track for Facebook fans online. Enjoy! More info: http://bit.ly/eQZicq or http://on.fb.me/ge5nSr


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Roebén schreef:
stefaneke schreef:
En wie is Heatwave?

Klinkt allemaal erg Da Tweekaz achtig.

Is dat die kerel van 16 jaar niet?


14 Zelfs

14? Respect daarvoor. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat Ran-D al op zn 12e draaide :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Dat Ran-D al op zn 12e draaide :oh:

Me neefje is 13 en die draaid ook al plaatjes aan elkaar, doet het ook nog wel best redelijk. wel vooral Club en House. overigens is dat wel met virtual dj, ran-d zal wel op gear zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:00 
 

markextrae schreef:
heatwave.... getekend heeft bij scantraxx.

http://www.youtube.com/watch?v=yCGpgxsu7-g

Je maakt een grapje?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
markextrae schreef:
heatwave.... getekend heeft bij scantraxx.

http://www.youtube.com/watch?v=yCGpgxsu7-g

Je maakt een grapje?????

Die gozer is nu al 100x beter dan krusaders en wasted pinguinz. Nja krusaders misschie niet, maar wasted pinguinz 100% zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat The Vision een track heeft die Dakpan heet :P

01. The Vision - Hit The Dirt E.P DWX-046
02. The Vision - Pandorum 2011 CD-R
03. The Vision & Tartaros - History Of Life CD-R
04. The Vision - Dakpan CD-R
05. The Vision & Sound Freakerz - TBA CD-R
06. Zentiments - Strange World 2011 CD-R
07. E-Force - Remote Control CD-R
08. The Vision & MC DL - Heavy Bombs (Bass Attack Anthem) CD-R
09. Adaro - Hit You With That Bang Shit CD-R
10. Josh & Wesz - G-Force Hardcopy Recordings
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou geniaal zijn als het een of andere heppiedepeppietrack wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou inderdaad met een kick die klinkt als een natte scheet, dan is the vision echt mijn held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wist je dat The Vision een track heeft die Dakpan heet :P

01. The Vision - Hit The Dirt E.P DWX-046
02. The Vision - Pandorum 2011 CD-R
03. The Vision & Tartaros - History Of Life CD-R
04. The Vision - Dakpan CD-R
05. The Vision & Sound Freakerz - TBA CD-R
06. Zentiments - Strange World 2011 CD-R
07. E-Force - Remote Control CD-R
08. The Vision & MC DL - Heavy Bombs (Bass Attack Anthem) CD-R
09. Adaro - Hit You With That Bang Shit CD-R
10. Josh & Wesz - G-Force Hardcopy Recordings

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:20 
 

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wist je dat The Vision een track heeft die Dakpan heet :P

01. The Vision - Hit The Dirt E.P DWX-046
02. The Vision - Pandorum 2011 CD-R
03. The Vision & Tartaros - History Of Life CD-R
04. The Vision - Dakpan CD-R
05. The Vision & Sound Freakerz - TBA CD-R
06. Zentiments - Strange World 2011 CD-R
07. E-Force - Remote Control CD-R
08. The Vision & MC DL - Heavy Bombs (Bass Attack Anthem) CD-R
09. Adaro - Hit You With That Bang Shit CD-R
10. Josh & Wesz - G-Force Hardcopy Recordings

WTF! Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan heeft zeker een negatief woord gezegd over zijn tracks? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
PNXRMX schreef:
Wist je dat The Vision een track heeft die Dakpan heet :P

01. The Vision - Hit The Dirt E.P DWX-046
02. The Vision - Pandorum 2011 CD-R
03. The Vision & Tartaros - History Of Life CD-R
04. The Vision - Dakpan CD-R
05. The Vision & Sound Freakerz - TBA CD-R
06. Zentiments - Strange World 2011 CD-R
07. E-Force - Remote Control CD-R
08. The Vision & MC DL - Heavy Bombs (Bass Attack Anthem) CD-R
09. Adaro - Hit You With That Bang Shit CD-R
10. Josh & Wesz - G-Force Hardcopy Recordings

WTF! Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf man. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha :lol:
Dakpan word nog beroemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 09:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha lol :P
Vorige  1 ... 817, 818, 819, 820, 821, 822, 823 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen