Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Skedoedelefloeps, dan ken je wel zo reageren.. maar mensen zeggen dat ik geen gelijk heb, maar dat heb ik zeker wel :P

Zo vet man! Je had gewoon inside info en die heb je op het internet gezet! Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
MRTN schreef:
Skedoedelefloeps, dan ken je wel zo reageren.. maar mensen zeggen dat ik geen gelijk heb, maar dat heb ik zeker wel :P

Zo vet man! Je had gewoon inside info en die heb je op het internet gezet! Vet! :thumbsup:


+1! Kudos voor MRTN! Respect! R&R terug? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Off-topic gezever weer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:51 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spuit 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:57 
 

Let op dat mario poppetje bij Zany :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Das snel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy die stephanie een elleboogje geeft :o.. lijkt toivonen wel! Dat nummer.. Frontliner TBA?

Nvm.. iets van Bioweapon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:


Das snel :D


Chille aftermovie zowiezo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelijk maar weer uitgezet, wat een gigantisch hoog gepitchde kick. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwin vindt Eternal Vision van Bioweapon dus geen dikke plaat?

Ik wel! :clap:

Edit: Trouwens dikke opening(?) van Bioweapon VS. ToneShifterz... die rode gloed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:06 
 

stefaneke schreef:

wat er te horen valt klinkt echt heel gruwelijk :drool: ben benieuwd naar het eindresultaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:11 
 

Mr Lellebel schreef:


Das snel :D

aftermovie is zeker goed :thumbsup: wel aardig snel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:27 
 
Hardtraxxer

Hele vette aftermovie! Helaas het feestje moeten missen maar het ziet er iig top uit.. netjes B2S! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?

of is het nog te vroeg? :$

Zwakzinnige poging tot grappig zijn.. Ik heb 7 jaar in Alphen aan den Rijn gewoon en woon er nu nog zo een 5 minuten vandaan, en mijn moeder doet er elke zaterdag haar boodschappen. Deze zaterdag was ze ziek en dat heeft dus haar leven bespaard.

Maarja, jij bent toch supercool grappig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:06 
 
Artiest

Teknizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?

of is het nog te vroeg? :$

Zwakzinnige poging tot grappig zijn.. Ik heb 7 jaar in Alphen aan den Rijn gewoon en woon er nu nog zo een 5 minuten vandaan, en mijn moeder doet er elke zaterdag haar boodschappen. Deze zaterdag was ze ziek en dat heeft dus haar leven bespaard.

Maarja, jij bent toch supercool grappig?


Niet zo huilen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Teknizion schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?

of is het nog te vroeg? :$

Zwakzinnige poging tot grappig zijn.. Ik heb 7 jaar in Alphen aan den Rijn gewoon en woon er nu nog zo een 5 minuten vandaan, en mijn moeder doet er elke zaterdag haar boodschappen. Deze zaterdag was ze ziek en dat heeft dus haar leven bespaard.

Maarja, jij bent toch supercool grappig?


Niet zo huilen?!


Je kan wel een beetje respect tonen voor de slachttoffers maat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kunt niet overal grappen over maken he, beetje respect is ook wel op zn plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:08 
 
Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?

of is het nog te vroeg? :$



Kan deze vent een ban krijgen ofzo?
Beetje beter nadenken voordat je iets post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:10 
 
Artiest

Ik kan respect tonen, maar ik ga me er niet druk over maken. Deze dingen gebeuren.
Ik zag mensen ook grappen maken over Japan en daar zijn een stuk meer doden gevallen, dus dan mag het ook hier over. Daar liep overigens niemand over te huilen, alsjeblieft stel je niet aan. Hoe hard ze ook zijn, ik bekijk dingen cynisch en ga mezelf niet druk maken in dit soort situaties.
Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen mensen, heeft niets met respectloosheid te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?

of is het nog te vroeg? :$


man man man... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Ik kan respect tonen, maar ik ga me er niet druk over maken. Deze dingen gebeuren.
Ik zag mensen ook grappen maken over Japan en daar zijn een stuk meer doden gevallen, dus dan mag het ook hier over. Daar liep overigens niemand over te huilen, alsjeblieft stel je niet aan. Hoe hard ze ook zijn, ik bekijk dingen cynisch en ga mezelf niet druk maken in dit soort situaties.
Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen mensen, heeft niets met respectloosheid te maken.

Prima, maar laat de rest hier dat voor zichzelf bepalen en hou je kinderachtige opmerkingen dan ook lekker voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:18 
 
Artiest

Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik kan respect tonen, maar ik ga me er niet druk over maken. Deze dingen gebeuren.
Ik zag mensen ook grappen maken over Japan en daar zijn een stuk meer doden gevallen, dus dan mag het ook hier over. Daar liep overigens niemand over te huilen, alsjeblieft stel je niet aan. Hoe hard ze ook zijn, ik bekijk dingen cynisch en ga mezelf niet druk maken in dit soort situaties.
Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen mensen, heeft niets met respectloosheid te maken.

Prima, maar laat de rest hier dat voor zichzelf bepalen en hou je kinderachtige opmerkingen dan ook lekker voor jezelf.


Ogh houd toch op, niemand zeurde toen de grapjes over Japan werden gemaakt, alsjeblieft doe niet zo hypocriet. Tuurlijk is het erg dat zoiets gebeurd, maar wat blazen de mensen hier weer een cynische opmerking van mijn kant op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik kan respect tonen, maar ik ga me er niet druk over maken. Deze dingen gebeuren.
Ik zag mensen ook grappen maken over Japan en daar zijn een stuk meer doden gevallen, dus dan mag het ook hier over. Daar liep overigens niemand over te huilen, alsjeblieft stel je niet aan. Hoe hard ze ook zijn, ik bekijk dingen cynisch en ga mezelf niet druk maken in dit soort situaties.
Sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen mensen, heeft niets met respectloosheid te maken.

Prima, maar laat de rest hier dat voor zichzelf bepalen en hou je kinderachtige opmerkingen dan ook lekker voor jezelf.


Ogh houd toch op, niemand zeurde toen de grapjes over Japan werden gemaakt, alsjeblieft doe niet zo hypocriet. Tuurlijk is het erg dat zoiets gebeurd, maar wat blazen de mensen hier weer een cynische opmerking van mijn kant op zeg.

Daar vraag je geheel zelf om als je met dit soort opmerkingen aan komt, maar goed. Nogmaals prima dat je er zelf zo mee om gaat, maar denk aan je mede mens en hou het lekker voor jezelf. Voor iemand die zich als een 'alleswetende' opsteldt is dit gewoon een kinderachtige opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:30 
 
Artiest

Alleswetende? Waar trek jij je conclusies uit? De broekzak?
Mensen moeten hier niet zo lopen huilen, meteen mensen die om een ban vragen, kom op zeg.
maar goed on topic
________________________________________________________________________________________
Vorige  1 ... 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen