Stanley3x0 en Totofviking hebben hem nog op hun kanaal.wrote:en de decibel trailer is verwijderd.
Was volgens mij al een tijd geleden aangekondigt dat die 2 eraan kwamen maar niet als trax 92.
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (??? Remix)
Heb ik gehoord op hardstyle factory ( ik geloof van Ran-D )
Was iniedergeval niet het orgineel want die melodie ging wat sneller op en neer en de kick was anders.
Enig idee wie deze remixt?
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (??? Remix)
Heb ik gehoord op hardstyle factory ( ik geloof van Ran-D )
Was iniedergeval niet het orgineel want die melodie ging wat sneller op en neer en de kick was anders.
Enig idee wie deze remixt?
djcoone Coone
A big shout out to my man "Evil Activities" who's working his ass off on "The Challenge" remix!!! The deadline is... http://fb.me/G3OSFmq2
A big shout out to my man "Evil Activities" who's working his ass off on "The Challenge" remix!!! The deadline is... http://fb.me/G3OSFmq2
Die van Stanley is toch ook verwijderd wegen rechten?wrote:Stanley3x0 en Totofviking hebben hem nog op hun kanaal.wrote:en de decibel trailer is verwijderd.
Vind die Ran-D & Adaro live alias echt slecht. Zag op google dat een guns of roses coverband dezelfde naam gebruikt
, had ook iets te maken met airsoft..
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
Zou die gast van Alphen a.d. Rijn ook bij Ran-D en Adaro langs zijn gegaan?
of is het nog te vroeg?
of is het nog te vroeg?
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Wat een domme, niet gepaste grapwrote:Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
of is het nog te vroeg?![]()
D
Artist
last seen Apr 2019
Agh ja, jij hoeft er ook niet om te lachen hewrote:Wat een domme, niet gepaste grapwrote:Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
wrote:Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
djbfront Bob van der Palen
Forgot to tell..B-Front & Frequencerz - Night colours black .. The name of the track
![]()
Kwam wel een glimlach op m'n gezicht.wrote:Guns 'n' Roses neem ik aan dat je bedoelt?
D
Artist
last seen Apr 2019
Heb geen geluid op deze PC @ werk, maar keek toch het filmpje even voor de lol en ik moest lachen zonder iets te horen bij t moment dat Zany z'n mobiel opneemt
De droogheid
De droogheid
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Klinkt wel behoorlijk vet die anthem!
had ik toch gelijk dat b-front 'm ging maken!
klinkt al goed!
klinkt al goed!
Was al langere tijd bekend hoorwrote:had ik toch gelijk dat b-front 'm ging maken!
klinkt al goed!
haha nee, ik heb het denk ik 2 weken geleden in dit topic verteld, toen reageerde jij nog teleurgesteld dat iemand 't zomaar zei..
Vorige week ofsow zeiden ze nog op twitter dat ze een anthem ging makenwrote:haha nee, ik heb het denk ik 2 weken geleden in dit topic verteld, toen reageerde jij nog teleurgesteld dat iemand 't zomaar zei..
ja 6 April werd dat getwitterd,
even gezocht
MRTN
Berichttitel: Re: Wist je dat ... Topic
Geplaatst: 31-03-2011, 19:32
Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed!

week voordat b-front en zany het bekend hadden gemaakt, zei ik het al op dit topic..
even gezocht
MRTN
Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed!
week voordat b-front en zany het bekend hadden gemaakt, zei ik het al op dit topic..
D
Artist
last seen Apr 2019
Gefeliciteerd.wrote:ja 6 April werd dat getwitterd,
even gezocht
MRTN
Van wat er te horen is, word het best een vette track!
Kan ook niet anders met raw topper B-Front en de hardstyle koning himself; Zany!
Kan ook niet anders met raw topper B-Front en de hardstyle koning himself; Zany!
Skedoedelefloeps, dan ken je wel zo reageren.. maar mensen zeggen dat ik geen gelijk heb, maar dat heb ik zeker wel 
D
Artist
last seen Apr 2019
Ik heb ook nooit beweerd dat je geen gelijk had/hebt, maar wat wil je nu bereiken met die opmerkingwrote:Skedoedelefloeps, dan ken je wel zo reageren.. maar mensen zeggen dat ik geen gelijk heb, maar dat heb ik zeker wel
Ik zou zeggen als je eerder dingen weet voortaan weer posten, gun ons een scoop.