Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
TBY:

Citaat:
The final track!
This is the week we're gonna start producing the 12th track of our TNT (aka TECHNOBOY N TUNEBOY) Album!
Can I have a 'Hell yeah!', please?.... ;-)

Have a nice day!!

Cris

Zeer benieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:01 
 

... die 1 april grap van Frequencerz , alleen de datum van het uploaden van de tracks een "grapje" was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 april met verlengsnoer?

Zou geniaal zijn ALS hij wel uitkomt, maar die kans is heeeeel klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 Edit)

Die 2 is genoeg voor mij.
Vooral Crump! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:21 
 

Daveytl schreef:
Zou geniaal zijn ALS hij wel uitkomt, maar die kans is heeeeel klein.

Minder klein als dat jij denkt, aldus Niels op Rebirth ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij doen ze dat om mij te pesten, een mashup van de voor mij twee van de meest kutte nummers allertijden. :P

Alleen omdat deze nummers door de massa zo gewaardeerd worden? En leg mij anders eens uit waarom er muzikaal gezien geen kuttere nummers dan Just As Easy en Attack Again bestaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat dat kaas tot de max is, happy hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Maximum schreef:
Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 Edit)
Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy 2010 Edit)
Noisecontrollers - Gods & Symbols (Brennan Heart Edit)
Noisecontrollers - Gaia (2009 Edit)
Duck Sauce - Barbara Streisand (Noisecontrollers Edit)
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again

En dan heb nog heel veel unreleased spul uit hun oudere dagen en nog die mashup van Tonight met die Inqontrol Anthem, dus keuze genoeg! :thumbsup:

Ik ga der van uit dat het die Barbara Streisand Edit word, aangezien ze daarvan toch de rechten zullen verkrijgen en dat een recente en populaire dj tool is!


deze heb ik al hoor full?...en die Shreek(2008 edit) ook :oh:


Zijn in elkaar geknutseld van youtube en/of qlimax dvd's samen met de originele tracks geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
TheVisionNL Vincent auf der Haar
61 followers left till i put Superstring 2011 online..! Come on and spread the word..!
4 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Coone
Aftermovie & Pictures of the "Aftermath" event last friday will be online tomorrow.
VIP-tickets for my Album Release Party at Highstreet (Easter Sunday 24th of April) are going hard ! VIP Tickets give fast entrance, Limited Signed Album (Digipack including DVD) + free poster. Get them now online or at Toff Music !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Dechiz B-Day Bash aan de gang is op www.razorfm.nl, met nu: The Lion tot 22:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Omdat dat kaas tot de max is, happy hardstyle.

Ooit S-Factor - Play gehoord bijvoorbeeld? Dat is nog veel erger als je kijkt naar je criteria, dus dan kun je ze met die reden ook niet de meest kutte platen ooit noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Misschien wel eens leuk om te kijken!
Stel een grote (soort van) dj voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:

Misschien wel eens leuk om te kijken!
Stel een grote (soort van) dj voor xd

Save your scrap for victory, dat ding is wel enorm :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat reverze anthem al lang te koop is op HS.Com:D
Voor de mensen dat intresse hebbe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Under Attack, Discorecord, Feel My Fire, Crossroads, Rebirth Of The Sun, Kingdom Rmx, MMA Rmx, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Club Bizarre Rmx, Robot's Dream, Pitch Black, Face The Enemy Rmx, Music Is My Life, The Call Of The Visionary en Call & Answer op vinyl zullen verschijnen aan t eind van de maand? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wist je dat Under Attack, Discorecord, Feel My Fire, Crossroads, Rebirth Of The Sun, Kingdom Rmx, MMA Rmx, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Club Bizarre Rmx, Robot's Dream, Pitch Black, Face The Enemy Rmx, Music Is My Life, The Call Of The Visionary en Call & Answer op vinyl zullen verschijnen aan t eind van de maand? :thumbsup:



Jaa dankzij het release topic! :thumbup: Tof dat ze sommige platen toch nog op Vinyl uitbrengen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:21 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Wist je dat Under Attack, Discorecord, Feel My Fire, Crossroads, Rebirth Of The Sun, Kingdom Rmx, MMA Rmx, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Club Bizarre Rmx, Robot's Dream, Pitch Black, Face The Enemy Rmx, Music Is My Life, The Call Of The Visionary en Call & Answer op vinyl zullen verschijnen aan t eind van de maand? :thumbsup:


Ah, feel my fire heeft het ook gehaald, mooi zo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
PNXRMX schreef:
Wist je dat Under Attack, Discorecord, Feel My Fire, Crossroads, Rebirth Of The Sun, Kingdom Rmx, MMA Rmx, Loopmachine, Rockin Ur Mind, Club Bizarre Rmx, Robot's Dream, Pitch Black, Face The Enemy Rmx, Music Is My Life, The Call Of The Visionary en Call & Answer op vinyl zullen verschijnen aan t eind van de maand? :thumbsup:


Ah, feel my fire heeft het ook gehaald, mooi zo :thumbup:


En Atrocious, Reputation Game en Lost In Music ook ondertussen :) Waren jouw suggesties toch? Atrocious had ik toentertijd ook voor gevochten om m op plaat te krijgen, maar lukte niet. Onlangs ook doorgegeven - blij dattie nu ook gewoon komt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Atrocious stond al op het lijstje. Ik had idd reputation game en feel my fire opgegeven. ( en struggle for existence maar die heeft het niet gehaald )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Atrocious stond al op het lijstje. Ik had idd reputation game en feel my fire opgegeven. ( en struggle for existence maar die heeft het niet gehaald )


Die komt wss later of anders mss nog op SCANSAMP002 ipv Music Is My Life (die dan naar een andere zou worden doorgeschoven ofzo) als het meezit
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:

Misschien wel eens leuk om te kijken!
Stel een grote (soort van) dj voor xd

Dat ding is wel gruwelijk! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:58 
 
Hardtraxx Addict

Zou mooi zijn. Ach, we wachten het wel af, ben al blij dat er weer wat vaart zit in de vinyl business. (nou de rest nog ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat ze weer vinyl gaan drukken, maar ik denk dat ze beter 2x hard en 2x euforisch hadden kunnen doen.

Nu heeft bijna iedereen bij elke plaat 2 nummers die 'm niet aanstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Chris One:

http://www.infexious.tv/word/artists/ch ... v-profile/
Vorige  1 ... 801, 802, 803, 804, 805, 806, 807 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen