mwa beetje matig interview...gewoon standaard vragen en jammer dat er niks over zn nieuwe tracks of wat dan ook wordt gezegt
Vind het best een lekker nummertje geworden!
Dat dus!wrote:Vind het best een lekker nummertje geworden!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Vazard
Experimenting on something quite different, you could almost call it hard trance at 150bpm?
Zany & DV8 - World On Fire is finished and mastered! you will hear pretty soon!! @mcdv8
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Had ik stukje van gehoord toen ik bij Freaky was, klonk lekker....
Hardtraxx represent met de rug van Khadber en de voorkant van Stefaneke 
Oeh, benieuwd naar deze plaatwrote:Zany & DV8 - World On Fire is finished and mastered! you will hear pretty soon!! @mcdv8
Chris One:

Im scared of playing this new track for a crowd - it gives me shivers in normal volume at the studio UAAAAH!!
Die track is zo lekkerwrote:View on YouTube
Twitter Hardtraxx
Twitter Intents:Hardtraxx
RT @LanozNL: @intentsfestival @Hardtraxx Vergeet niet dat de hele dag uitgezonden wordt op @fearfm ! // Luisteren dus! :-)
18 minutes ago
#Intentsfestival TV gaat naar Scantraxx. Wat wil jij weten? Laat het weten op FaceBook: http://ow.ly/4tEJo of Hyves: http://ow.ly/4tEJp
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
is de jumpstyle hype weer aan de gang? of is dit gewoon een late 1 april grap?wrote:View on YouTube
S
WHAT! Een live uitzending van Intents op FearFM!? De kloontjes schoppen het wel heel ver! 
Waar heb jij dat vandaan? Het zou heel erg dik zijn!!!wrote:WHAT! Een live uitzending van Intents op FearFM!? De kloontjes schoppen het wel heel ver!
De kick is niet de meest rauwe die je kunt verzinnen, maar om dit meteen met jumpstyle te bestempelen is ook niet aan de logische kant..wrote:is de jumpstyle hype weer aan de gang? of is dit gewoon een late 1 april grap?wrote:Filmpje
Kijk eens een paar posts boven je.wrote:Waar heb jij dat vandaan? Het zou heel erg dik zijn!!!wrote:WHAT! Een live uitzending van Intents op FearFM!? De kloontjes schoppen het wel heel ver!
Ik ben een persoon die graag meningen leest van andere mensen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een mening en een hersenloze opmerking...wrote:is de jumpstyle hype weer aan de gang? of is dit gewoon een late 1 april grap?wrote:View on YouTube
ze zullen Donkey's wel weer niet uit mogen zenden bij Intents 
A
Met alle respect, maar zo kennen we hem inmiddelswrote:wrote:Ik ben een persoon die graag meningen leest van andere mensen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een mening en een hersenloze opmerking...wrote:filmpje
is de jumpstyle hype weer aan de gang? of is dit gewoon een late 1 april grap?
Hopelijk niet weer zo'n faal plaat zoals Psycho.wrote:Chris One:
Im scared of playing this new track for a crowd - it gives me shivers in normal volume at the studio UAAAAH!!
Mja, dat is smaak he.
Oeh dan moet het wel een harde plaat zijnwrote:Chris One:
Laat hem nog maar 10 van die faalplaten maken dan.wrote:Hopelijk niet weer zo'n faal plaat zoals Psycho.wrote:Chris One:
Mja, dat is smaak he.
D
Psycho UAAAHH!!wrote:Chris One:
ook erg benieuwd.. hoop niet op zo'n ontiegelijk lange breakwrote:Zany & DV8 - World On Fire is finished and mastered! you will hear pretty soon!! @mcdv8