Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:

Pounding senses (NC & Zany Remix) would be lovely :drool:

Deeper Inside Remix is echt 1000x beter dan die vercrapte edit. Doe mij maar die Shreek/Crump mashup edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar gewoon een volwaardige track ipv zo'n gare mashup waar je toch geen kut aan hebt. Shout of Interview :cool: Maar ja die komen toch nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
PNXRMX schreef:
Nando schreef:
Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')


Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willen :)

Die bootleg is toch van Headhunterz? Die Mash-up zou goed kunnen idd! :)

PierrePruuk schreef:
Just as cheesy as 1 2 3

:lol:


Volgens mij bleek ie uiteindelijk van NC te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nando schreef:
PNXRMX schreef:
Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willen :)

Die bootleg is toch van Headhunterz? Die Mash-up zou goed kunnen idd! :)


Volgens mij bleek ie uiteindelijk van NC te zijn


Klopt hebben ze een keer getweet

5 maart tweette ze het:

Citaat:
We get a huge response on our mashup of barbara streisand. Although we made it just for fun its great to play it. Oewhoehoe hoewhowhuu!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:

Pounding senses (NC & Zany Remix) would be lovely :drool:

Deeper Inside Remix is echt 1000x beter dan die vercrapte edit. Doe mij maar die Shreek/Crump mashup edit.

Doe mij maar Crump 2008 edit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maximum schreef:

Pounding senses (NC & Zany Remix) would be lovely :drool:

Deeper Inside Remix is echt 1000x beter dan die vercrapte edit. Doe mij maar die Shreek/Crump mashup edit.

Doe mij maar Crump 2008 edit :worship:

doe is zo hard he :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 Edit)
Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy 2010 Edit)
Noisecontrollers - Gods & Symbols (Brennan Heart Edit)
Noisecontrollers - Gaia (2009 Edit)
Duck Sauce - Barbara Streisand (Noisecontrollers Edit)
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again

En dan heb nog heel veel unreleased spul uit hun oudere dagen en nog die mashup van Tonight met die Inqontrol Anthem, dus keuze genoeg! :thumbsup:

Ik ga der van uit dat het die Barbara Streisand Edit word, aangezien ze daarvan toch de rechten niet zullen verkrijgen en dat een recente en populaire dj tool is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk zelf de mashup, aangezien ze dit net op youtube hebben gepost: http://www.youtube.com/watch?v=jegIabc9QI8

Maar wie weet... mss wel allebei :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij doen ze dat om mij te pesten, een mashup van de voor mij twee van de meest kutte nummers allertijden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat ze maar 3 edit packs er uit gooien met 3 3-trackers :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geef mij maar Interview, Crump 2008 Edit of shout ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 Edit)
Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy 2010 Edit)
Noisecontrollers - Gods & Symbols (Brennan Heart Edit)
Noisecontrollers - Gaia (2009 Edit)
Duck Sauce - Barbara Streisand (Noisecontrollers Edit)
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again

En dan heb nog heel veel unreleased spul uit hun oudere dagen en nog die mashup van Tonight met die Inqontrol Anthem, dus keuze genoeg! :thumbsup:

Ik ga der van uit dat het die Barbara Streisand Edit word, aangezien ze daarvan toch de rechten zullen verkrijgen en dat een recente en populaire dj tool is!


deze heb ik al hoor full?...en die Shreek(2008 edit) ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Maximum schreef:
Noisecontrollers - Shreek (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (Qlimax 2009 Edit)
Noisecontrollers - Crump (2008 Edit)
Noisecontrollers - Attack Again (Thrillogy 2010 Edit)
Noisecontrollers - Gods & Symbols (Brennan Heart Edit)
Noisecontrollers - Gaia (2009 Edit)
Duck Sauce - Barbara Streisand (Noisecontrollers Edit)
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again

En dan heb nog heel veel unreleased spul uit hun oudere dagen en nog die mashup van Tonight met die Inqontrol Anthem, dus keuze genoeg! :thumbsup:

Ik ga der van uit dat het die Barbara Streisand Edit word, aangezien ze daarvan toch de rechten zullen verkrijgen en dat een recente en populaire dj tool is!


deze heb ik al hoor full?...en die Shreek(2008 edit) ook :oh:
Hoe dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
deze heb ik al hoor full?...en die Shreek(2008 edit) ook :oh:


192kps Youtube Edit ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shreek hhz remix klopt, die stond volgens mij full op itunes in augustus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 15:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again
Ik denk deze aangezien hij ook net is geupload bij een filmpje van Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again
Ik denk deze aangezien hij ook net is geupload bij een filmpje van Noisecontrollers


dat zegt helemaal niks. dat was gewoon 1 van hun mooiste momenten.
Citaat:
We want to share one of our great live moments
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBY:

Citaat:
The final track!
This is the week we're gonna start producing the 12th track of our TNT (aka TECHNOBOY N TUNEBOY) Album!
Can I have a 'Hell yeah!', please?.... ;-)

Have a nice day!!

Cris
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:52 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
TBY:

Citaat:
The final track!
This is the week we're gonna start producing the 12th track of our TNT (aka TECHNOBOY N TUNEBOY) Album!
Can I have a 'Hell yeah!', please?.... ;-)

Have a nice day!!

Cris


Dat zijn de leukere berichten! :D
Dus sowieso al 12 nummers op dat album, doe er nog 'n stuk of 3 bij a.u.b.!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Geef mij maar Interview

:drool: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Khadber schreef:
TBY:

Citaat:
The final track!
This is the week we're gonna start producing the 12th track of our TNT (aka TECHNOBOY N TUNEBOY) Album!
Can I have a 'Hell yeah!', please?.... ;-)

Have a nice day!!

Cris


Dat zijn de leukere berichten! :D
Dus sowieso al 12 nummers op dat album, doe er nog 'n stuk of 3 bij a.u.b.!?

Kijk is goed in het bericht dat je quote (dik gedrukt) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.twitvid.com/ETJLM < BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:07 
 

aha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Kijk is goed in het bericht dat je quote (dik gedrukt) ;)


Owjah... :P Te snel gelezen denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Festuca schreef:
Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again
Ik denk deze aangezien hij ook net is geupload bij een filmpje van Noisecontrollers


dat zegt helemaal niks. dat was gewoon 1 van hun mooiste momenten.
Citaat:
We want to share one of our great live moments


Indd en dat is een combinatie van 2 populaire nummers die nog steeds verkocht worden, dus dan lijkt het me niet dat ze die in de vorm van deze mash gratis weg geven. Mijn gok is nog altijd die Barbra Streishand Remix, aangezien die populair is bij het grote volk. Ook is dat maar een DJ tool die niet in de verkoop komt/mag (ivm rechten denk ik). Maargoed dat is maar speculatie van mij! :P
Vorige  1 ... 800, 801, 802, 803, 804, 805, 806 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen