ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunstenwrote:Minder zelfs, want die Pres. Sonar is egt lamewrote:Meer is Noize Suppressor Live toch ook nietwrote:...De Masters of Hardcore livestream eruit ligt, en ze nu als vervanging van Noize Suppressor live gewoon wat noize suppressor nummertjes draaien :')
Hahha Bart had hier een reactie op gedaan dat hij het een mooie opmerking vond. Die is weer verwijderdwrote:En toen met trillende vingertjes snel inloggen op hardtraxx vanaf je mobiel.wrote:Villain liep lang, en volgens mij begon Gangsterdwerg er mee haha. En toen zei Villain zo Hardtraxx in da house ofzo, en ik zei een paar woordjes tussendoor bij Alpha Twins. Niet zo bijzonder, maar wel super vetwrote: Vertel ..!
:')
Had het meteen naar Jordy gesmst! Mooi moment!wrote:.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
wrote: En toen met trillende vingertjes snel inloggen op hardtraxx vanaf je mobiel.
Ik vind hem nog altijd mooi hoor!Hahha Bart had hier een reactie op gedaan dat hij het een mooie opmerking vond. Die is weer verwijderd![]()
:')
Maar goed, dat is offtopic en daar heeft toch niemand wat aan
Niet huilen Odyssee, ik had 't al wel gezien hoor.. Moest er ook wel om lachen 
Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!wrote:Niet huilen Odyssee, ik had 't al wel gezien hoor.. Moest er ook wel om lachen
Wist je dat:
De lsdb-boys over paar weken te gast zijn in de hardstation studio!!
Live stream + video
jwt!!!
G
dat wel iddwrote:ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunsten
Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitzietwrote:
Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!
Wist je dat:
Live stream + video
jwt!!!
Bereid je maar voorwrote:Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitzietwrote:
Wist je dat:
Live stream + video
jwt!!!
J
Sowieso.
In sommige gevallen wel. Dat zelfde geldt natuurlijk ook voor diegenen hier.wrote:Ben eerder benieuwd of het gedrag van sommige op LSDB ook in het echt zo iswrote:Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitzietwrote:
Wist je dat:
Live stream + video
jwt!!!
Zal gezellig worden in die studio dan. Als er 1 site is waar echt alleen maar kutreacties staan dan is het LSDB.
Ontopic onder deze lijn, dank u
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik hem zojuist heb opgenomenwrote:Ik men setje voor de finale aan het afronden ben en het echt enorm dik geworden is
Hij moet gewoon niet live draaien. Dan wordt het een voorspelbaar zooitje. Noize Suppressor op een DJ-set is goudwrote:dat wel iddwrote:ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunstenalleen is het imo zo dat hij OF heel bruut draait, of juist helemaal kut
TT Knock Out!
22:00 - 23:30 Digital Punk vs Waverider (Dat ze de lat maar hoog leggen voor de rest..!)
23:30 - 01:00 Technoboy vs Stephanie
01:00 - 02:00 Noisecontrollers vs The Pitcher
02:00 - 03:00 Headhunterz vs Brennan Heart
03:00 - 04:00 Avio vs Josh & Wesz
04:00 - 05:00 Bioweapon vs.Toneshifterz
05:00 - 06:00 Psyko Punkz vs Deepack
06:00 - 07:00 B-Front vs Frontliner
22:00 - 23:30 Digital Punk vs Waverider (Dat ze de lat maar hoog leggen voor de rest..!)
23:30 - 01:00 Technoboy vs Stephanie
01:00 - 02:00 Noisecontrollers vs The Pitcher
02:00 - 03:00 Headhunterz vs Brennan Heart
03:00 - 04:00 Avio vs Josh & Wesz
04:00 - 05:00 Bioweapon vs.Toneshifterz
05:00 - 06:00 Psyko Punkz vs Deepack
06:00 - 07:00 B-Front vs Frontliner
vind TT wel goed eigenlijk alleen DP en WR hadden wel mogen wisselen met HHZ & BH 
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Op het moment:Noisecontrollers: We had a great weekend. The festifal season has started for us wich brings so many good feelings. Rebirth and Indicator were great.
Almost 100.000 facebookfans wich means a free track!
94.431
personen vinden dit leuk, duurt nog wel even denk ik zo
Pounding senses (NC & Zany Remix) would be lovelywrote:Op het moment:Noisecontrollers: We had a great weekend. The festifal season has started for us wich brings so many good feelings. Rebirth and Indicator were great.
Almost 100.000 facebookfans wich means a free track!
94.431
personen vinden dit leuk, duurt nog wel even denk ik zo
Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')
Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willenwrote:Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Just as cheesy as 1 2 3
Die bootleg is toch van Headhunterz? Die Mash-up zou goed kunnen idd!wrote:Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willenwrote:Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')
wrote:Just as cheesy as 1 2 3