Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Project 141 schreef:
...De Masters of Hardcore livestream eruit ligt, en ze nu als vervanging van Noize Suppressor live gewoon wat noize suppressor nummertjes draaien :')

Meer is Noize Suppressor Live toch ook niet :P

Minder zelfs, want die Pres. Sonar is egt lame -.-

ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunsten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
G1LL schreef:
bRt_ schreef:
Vertel .. :P


Villain liep lang, en volgens mij begon Gangsterdwerg er mee haha. En toen zei Villain zo Hardtraxx in da house ofzo, en ik zei een paar woordjes tussendoor bij Alpha Twins. Niet zo bijzonder, maar wel super vet :P !


En toen met trillende vingertjes snel inloggen op hardtraxx vanaf je mobiel.


Hahha Bart had hier een reactie op gedaan dat hij het een mooie opmerking vond. Die is weer verwijderd :thumbdown:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

Had het meteen naar Jordy gesmst! Mooi moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:
En toen met trillende vingertjes snel inloggen op hardtraxx vanaf je mobiel.

Citaat:
Hahha Bart had hier een reactie op gedaan dat hij het een mooie opmerking vond. Die is weer verwijderd :thumbdown:
:')

Ik vind hem nog altijd mooi hoor! :P Ik zei dus, niet slecht bedoeld hoor G1ll maar ik moest hier wel even van glimlachen! :P

Maar goed, dat is offtopic en daar heeft toch niemand wat aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet huilen Odyssee, ik had 't al wel gezien hoor.. Moest er ook wel om lachen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Niet huilen Odyssee, ik had 't al wel gezien hoor.. Moest er ook wel om lachen ^^


Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!

Wist je dat:

De lsdb-boys over paar weken te gast zijn in de hardstation studio!!

Live stream + video

jwt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:10 
 

Dj Skitzo schreef:
ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunsten :worship:

dat wel idd :P alleen is het imo zo dat hij OF heel bruut draait, of juist helemaal kut :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:

Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!

Wist je dat:

De lsdb-boys over paar weken te gast zijn in de hardstation studio!!

Live stream + video

jwt!!!


Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitziet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Odyssee schreef:

Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!

Wist je dat:

De lsdb-boys over paar weken te gast zijn in de hardstation studio!!

Live stream + video

jwt!!!


Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitziet :$


Bereid je maar voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:33 
 

Sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
G1LL schreef:
Odyssee schreef:

Gelukkig maar. Mijn doel bereikt!

Wist je dat:

De lsdb-boys over paar weken te gast zijn in de hardstation studio!!

Live stream + video

jwt!!!


Kom ik eindelijk te weten hoe je d'r nou in het echt uitziet :$


Ben eerder benieuwd of het gedrag van sommige op LSDB ook in het echt zo is :P


In sommige gevallen wel. Dat zelfde geldt natuurlijk ook voor diegenen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal gezellig worden in die studio dan. Als er 1 site is waar echt alleen maar kutreacties staan dan is het LSDB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ontopic onder deze lijn, dank u

__________________________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:20 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik men setje voor de finale aan het afronden ben en het echt enorm dik geworden is :woot:

Ik hem zojuist heb opgenomen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dj Skitzo schreef:
ja maar noize suppressor is held, vooral met zijn draaikunsten :worship:

dat wel idd :P alleen is het imo zo dat hij OF heel bruut draait, of juist helemaal kut :/

Hij moet gewoon niet live draaien. Dan wordt het een voorspelbaar zooitje. Noize Suppressor op een DJ-set is goud :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TT Knock Out!

22:00 - 23:30 Digital Punk vs Waverider (Dat ze de lat maar hoog leggen voor de rest..!)
23:30 - 01:00 Technoboy vs Stephanie
01:00 - 02:00 Noisecontrollers vs The Pitcher
02:00 - 03:00 Headhunterz vs Brennan Heart
03:00 - 04:00 Avio vs Josh & Wesz
04:00 - 05:00 Bioweapon vs.Toneshifterz
05:00 - 06:00 Psyko Punkz vs Deepack
06:00 - 07:00 B-Front vs Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind TT wel goed eigenlijk alleen DP en WR hadden wel mogen wisselen met HHZ & BH -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zijn de logischere TT's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:26 
 
Donateur

Citaat:
Noisecontrollers: We had a great weekend. The festifal season has started for us wich brings so many good feelings. Rebirth and Indicator were great.
Almost 100.000 facebookfans wich means a free track!


Op het moment:
94.431
personen vinden dit leuk, duurt nog wel even denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Citaat:
Noisecontrollers: We had a great weekend. The festifal season has started for us wich brings so many good feelings. Rebirth and Indicator were great.
Almost 100.000 facebookfans wich means a free track!


Op het moment:
94.431
personen vinden dit leuk, duurt nog wel even denk ik zo :)


Pounding senses (NC & Zany Remix) would be lovely :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')


Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Just as cheesy as 1 2 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nando schreef:
Zal wel weer een Digital Age track zijn. :')


Ik denk de Barbra Streisand bootleg of anders de Just As Easy / Attack Again mashup. Zou ze eigenlijk allebei wel willen :)

Die bootleg is toch van Headhunterz? Die Mash-up zou goed kunnen idd! :)

PierrePruuk schreef:
Just as cheesy as 1 2 3

:lol:
Vorige  1 ... 799, 800, 801, 802, 803, 804, 805 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen