Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Dat is ook de rede dat ze het bij samplers houden, ipv elke release.

Maargoed, het zegt ook wel wat dat het grootste label er weer mee aan de slag gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 14:33 
 
Hardtraxxer

- De Challenge tracks live heel vet klinken? De Coone & Deepack heeft trouwens een vette anti

- Er een clip komt van de collab van Headhunterz & Psyko Punkz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
Zatox
After The gigs i have to' stay in holland for 1 week . Will be An huge collaboration! Believe me! ;) o/ uhhh! With ... ??? Stay tuned!


Oeh toch wel,nieuwsgierig met woe die collab is ^^


djheadhunterz Headhunterz
This whole week my hero @DJZatox will be my houseguest! It's an honor to work with one of my personal favorites. We'll keep you updated!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

interessante combinatie moet ik zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
interessante combinatie moet ik zeggen :)

Jah mooi! Ben echt heel benieuwd naar deze combinatie! Hopelijk een wat oudere HHZ sound met die hedendaagse Zatox sound. En die nieuwe kicks van HHZ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HighVoltage @ Twitter

Citaat:
Just listened to a test of the 2nd track with @djbfront ... Sounds awesome to me: preview on Knockout 2011 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom had ik meteen Headhunterz in mijn hoofd nadat ik de Tweet van Zatox las? Ben ik helderziend? Heb ik geluk?

Nja, gaat wel een lekkere plaat uitkomen denk ik zo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
HighVoltage @ Twitter

Citaat:
Just listened to a test of the 2nd track with @djbfront ... Sounds awesome to me: preview on Knockout 2011 ;)

erg benieuwd op Knockout...kben toch wel aanwazig en benieuwd naar die plaat want vind Everyting Starts erg vet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In for the dubstep kill is na veel aanvragen online gezet

gratis-tracks-hs/ran-d-adaro-vs-skrillex-in-for-the-dubstep-kill-p-stylez-mashup-t14873.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Wie vragen dit ingodsnaam aan dan? No offence hoor, maar ik vind Dubstep echt heel lame en ik vind het ook niet goed combineren met Hardstyle in de meeste gevallen! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
Zatox
After The gigs i have to' stay in holland for 1 week . Will be An huge collaboration! Believe me! ;) o/ uhhh! With ... ??? Stay tuned!


djheadhunterz Headhunterz
This whole week my hero @DJZatox will be my houseguest! It's an honor to work with one of my personal favorites. We'll keep you updated!


RT @nikkitatieta: @DJZatox @djheadhunterz YEAAAAAAH! :D Stay outta trouble, you two!!! Special guest tomorrow in The Heady House : NIKKITA
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

wtf xd Wat zei je dan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p


Haha geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

Ge krijgt de groeten van Hardtraxx KUT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik men setje voor de finale aan het afronden ben en het echt enorm dik geworden is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... Showtek Ft MC DV8 - Electronic Stereophonic op TMF dance 2010 staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
...De Masters of Hardcore livestream eruit ligt, en ze nu als vervanging van Noize Suppressor live gewoon wat noize suppressor nummertjes draaien :')

Meer is Noize Suppressor Live toch ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

Samen met mij :p haha was lache feestje man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

Samen met mij :p haha was lache feestje man!

Vertel .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:21 
 

G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

"Hardtraxx in da house" toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
G1LL schreef:
.. Ik aan het mc'en was net op Rebirth :p

Samen met mij :p haha was lache feestje man!

Vertel .. :P


Villain liep lang, en volgens mij begon Gangsterdwerg er mee haha. En toen zei Villain zo Hardtraxx in da house ofzo, en ik zei een paar woordjes tussendoor bij Alpha Twins. Niet zo bijzonder, maar wel super vet :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
bRt_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Samen met mij :p haha was lache feestje man!

Vertel .. :P


Villain liep lang, en volgens mij begon Gangsterdwerg er mee haha. En toen zei Villain zo Hardtraxx in da house ofzo, en ik zei een paar woordjes tussendoor bij Alpha Twins. Niet zo bijzonder, maar wel super vet :P !


En toen met trillende vingertjes snel inloggen op hardtraxx vanaf je mobiel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:53 
 

dawasiknie schreef:
Project 141 schreef:
...De Masters of Hardcore livestream eruit ligt, en ze nu als vervanging van Noize Suppressor live gewoon wat noize suppressor nummertjes draaien :')

Meer is Noize Suppressor Live toch ook niet :P

Minder zelfs, want die Pres. Sonar is egt lame -.-
Vorige  1 ... 798, 799, 800, 801, 802, 803, 804 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen