Khadber schreef:
Vette shit! Dus we gaan weer vinylverkoop krijgen? Of alleen een selectie?
Niet alle tracks zullen op vinyl komen, maar er zullen steeds 4-tracker samplers aankomen van de tracks die het best zullen verkopen / best ontvangen worden. Niet per se alleen maar Hhz en DBSTF tracks, maar wat er goed ontvangen wordt onder het publiek dat vinyl zou kopen. Dingen zoals tune of the week stemmen zullen misschien een rol spelen.

Het gaat hier overigens niet alleen om tracks die vanaf april gereleased worden of nu heel nieuw zijn, maar er zullen ook af en toe wat oudere tracks bijkomen op de B2 als t goed is. Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen
