Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha vet grappig :lol: , PC-hardstylers -16 humor
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha dat is de line up van 2009.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frequencerz pack was dus geen 1 april grap :D

Edit: wel dus :P
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frequencerz pack was dus geen 1 april grap :D

Edit: wel dus :P


Haha :P Ach, ik verwacht die tracks vanavond of morgen toch uiteindelijk wel.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frequencerz pack was dus geen 1 april grap :D

Edit: wel dus :P

Hahaha, helden. :P
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had een rick roll verwacht maar die friday is ook echt kansloos
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette line up :love:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vette line up :love:

Is nep Robert. :$
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The word is out:

Citaat:
twitter.com/Freaky_Records
Soon available : vinyl samplers of all Scantraxx releated labels such as Scantraxx, Evolutionz, Reloaded, Silver, A² Records, Midify !!!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette shit! Dus we gaan weer vinylverkoop krijgen? Of alleen een selectie?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vette shit! Dus we gaan weer vinylverkoop krijgen? Of alleen een selectie?


Niet alle tracks zullen op vinyl komen, maar er zullen steeds 4-tracker samplers aankomen van de tracks die het best zullen verkopen / best ontvangen worden. Niet per se alleen maar Hhz en DBSTF tracks, maar wat er goed ontvangen wordt onder het publiek dat vinyl zou kopen. Dingen zoals tune of the week stemmen zullen misschien een rol spelen. :)
Het gaat hier overigens niet alleen om tracks die vanaf april gereleased worden of nu heel nieuw zijn, maar er zullen ook af en toe wat oudere tracks bijkomen op de B2 als t goed is. Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 20:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D


Wie ben jij dan dat je hier voor kan zorgen? Werk je bij Freaky?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D


Wie ben jij dan dat je hier voor kan zorgen? Werk je bij Freaky?

Hij komt er vaak langs toch?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D


Wie ben jij dan dat je hier voor kan zorgen? Werk je bij Freaky?


Er is (via Freaky) aan Scantraxx/Astral doorgegeven dat er bepaalde tracks echt op vinyl moeten verschijnen en goed aangegeven waarom. Freaky heeft als grote afnemer wel enige invloed op de trackkeuze en aangezien Scantraxx/Astral het op z'n allerminst overweegt om ook wat oudere tracks er op te zetten (evt. af en toe als er plek over is), is er best een kans dat de echte klappers die digital only zijn uitgebracht alsnog op plaat zullen verschijnen.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zatox
After The gigs i have to' stay in holland for 1 week . Will be An huge collaboration! Believe me! ;) o/ uhhh! With ... ??? Stay tuned!
Bericht Geplaatst op 01 apr 2011 23:59 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Jor-D schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D


Wie ben jij dan dat je hier voor kan zorgen? Werk je bij Freaky?


Er is (via Freaky) aan Scantraxx/Astral doorgegeven dat er bepaalde tracks echt op vinyl moeten verschijnen en goed aangegeven waarom. Freaky heeft als grote afnemer wel enige invloed op de trackkeuze en aangezien Scantraxx/Astral het op z'n allerminst overweegt om ook wat oudere tracks er op te zetten (evt. af en toe als er plek over is), is er best een kans dat de echte klappers die digital only zijn uitgebracht alsnog op plaat zullen verschijnen.


Over Under Attack hoef je je geen zorgen te maken.....( en nog een paar andere klappers uit 2010 )
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
Zatox
After The gigs i have to' stay in holland for 1 week . Will be An huge collaboration! Believe me! ;) o/ uhhh! With ... ??? Stay tuned!


Oeh toch wel,nieuwsgierig met woe die collab is ^^
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 02:01 
 
Hardtraxx Addict

B-Front :love:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Jor-D schreef:
PNXRMX schreef:
Ik zal m'n best doen om er voor te zorgen dat de echte toppers zoals Discorecord, Under Attack etc. er (zsm) op komen :D


Wie ben jij dan dat je hier voor kan zorgen? Werk je bij Freaky?


Er is (via Freaky) aan Scantraxx/Astral doorgegeven dat er bepaalde tracks echt op vinyl moeten verschijnen en goed aangegeven waarom. Freaky heeft als grote afnemer wel enige invloed op de trackkeuze en aangezien Scantraxx/Astral het op z'n allerminst overweegt om ook wat oudere tracks er op te zetten (evt. af en toe als er plek over is), is er best een kans dat de echte klappers die digital only zijn uitgebracht alsnog op plaat zullen verschijnen.


Deed Fusion dit maar. Psychedelic Trip en Chemical op vinyl. :worship:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 09:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Deed Fusion dit maar. Psychedelic Trip en Chemical op vinyl. :worship:

Dan ga ik voor t eerst in m'n leven een vinyl kopen :woot:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
Deed Fusion dit maar. Psychedelic Trip en Chemical op vinyl. :worship:

Dan ga ik voor t eerst in m'n leven een vinyl kopen :woot:


haha ik ook, voor op de muur :P
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sound of the Machine is geen fusion vriend.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Deed Fusion dit maar. Psychedelic Trip en Chemical op vinyl. :worship:


Wie weet? Als de Scantraxx samplers goed lopen, zou het best kunnen dat andere labels ook weer mee gaan doen.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:36 
 
Hardtraxx Addict

Dat is wel te hopen ja.

Er komen iig van scantraxx een paar samplers met wat incl. een paar klappers van vorig jaar, dus het begin is er.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2011 12:45 
 
Artiest

Weet niet of het allemaal wel zo goed gaat lopen, dying breed imo.
Maar goed, we zullen zien :thumbup:
Vorige  1 ... 797, 798, 799, 800, 801, 802, 803 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen