Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus jij vind hetzelfde altijd perfect? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:01 
 
Hardtraxxer

Decibel line up echt ziek is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Dus jij vind hetzelfde altijd perfect? :huh:


Wat betreft die opbouw.. Yup ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Decibel line up echt ziek is


Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Decibel line up echt ziek is

Wow! :huh:

De hele line-up ziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Decibel line up echt ziek is


Ja de tering, dat word weer hele dag loudnesssss :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ricardo1991 schreef:
Decibel line up echt ziek is

Wow! :huh:

De hele line-up ziek?


Niet zo mooi dan! Hoop dat ze een vervanger hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah die Ricardo! Kwam volgends mij toen ookal een keer met zoiets dat hij iets wist van een line-up ofiets. Leuk jongen! Lutser :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox intro @ Reverze, de beste intro die er was, wat vet seg :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:16 
 
Hardtraxxer

Als je goed zoekt is die gewoon online;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Link dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt waar he, van die enorm slechte 1 april grappen.. Kom dan met iets beters dan; IK WEET DE LINE-UP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke set van Alpha2! Dikke opbouw en op het einde flink gas erop :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heerlijke set van Alpha2! Dikke opbouw en op het einde flink gas erop :drool:

Egt he :drool:
Die set is beter dan die van Ran-D.
En liberate in HQ :love: :woot: :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luca77 schreef:
Tel schreef:
Dus jij vind hetzelfde altijd perfect? :huh:


Wat betreft die opbouw.. Yup ;)

Tracklist....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heldenplaat is Haunter of the Dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup Decibel
1Mainstage
11:00 - 12:30: Francois
12:30 - 14:00: Tuneboy
14:00 - 15:00: Frontliner
15:00 - 16:00: Dana
16:00 - 17:00: Brennan Heart
17:00 - 18:30: Zany
18:30 - 20:00: D-Block & S-te-Fan
20:00 - 21:00: Tatanka
21:00 - 22:00: Headhunterz
22:00 - 23:00: The Viper
00:00 - 00:00: MC: DV8
00:00 - 00:00: VJ: Vision Impossible
2Back2school
11:00 - 12:30: D-Spirit
12:30 - 13:30: Kristof
13:30 - 14:30: Chosen Few
14:30 - 15:00: Forze DJ Team
15:00 - 16:00: J.D.A.
16:00 - 17:00: Buzz Fuzz
17:00 - 18:00: Digital Boy
18:00 - 19:00: Rob
19:00 - 19:30: PCP
19:30 - 20:30: Promo
20:30 - 22:00: Neophyte
00:00 - 00:00: MC: Alee
3Euphoria
11:00 - 12:30: Scope DJ
12:30 - 14:00: Digital Punk
12:30 - 14:00: Profyler
14:00 - 15:00: The Pitcher
15:00 - 16:00: Wildstylez
16:00 - 17:00: Deepack
17:00 - 18:00: Noisecontrollers
18:00 - 19:00: Max Enforcer
19:00 - 19:30: Live: Donkey Rollers
19:30 - 20:30: Zatox
20:30 - 22:00: The Prophet
00:00 - 00:00: MC: Villain
00:00 - 00:00: VJ: Vision Impossible
4Hardcore4life
11:00 - 12:30: D-Passion
12:30 - 13:30: Tha Playah
13:30 - 15:00: Outblast
15:00 - 15:30: Live: Art of Fighters
15:30 - 17:00: Nosferatu
17:00 - 18:30: Tommyknocker
18:30 - 19:30: Endymion
19:30 - 20:00: Live: G-Town Madness
20:00 - 21:30: Noize Suppressor
21:30 - 22:55: Evil Activities
00:00 - 00:00: MC: TMC
5Remember
11:00 - 12:30: Leep
12:30 - 14:00: Deaz D
14:00 - 15:30: Melanie di Tria
15:30 - 16:30: Clive King
16:30 - 18:00: Balistic
16:30 - 18:00: Beholder
18:00 - 19:00: Gary D
19:00 - 20:30: Derb
20:30 - 22:00: Scot Project
22:00 - 22:55: Isaac
00:00 - 00:00: MC: Da Syndrome
6Pussy Lounge
11:00 - 12:30: Genius
12:30 - 13:30: Lars
13:30 - 14:30: Yves
14:30 - 15:30: Ruthless
15:30 - 16:30: Korsakoff
16:30 - 17:30: Luna
17:30 - 19:00: Darkraver
19:00 - 20:30: Mental Theo
20:30 - 22:00: Paul Elstak
00:00 - 00:00: MC: Ruffian
7Darkness4life
11:00 - 12:00: Live: N-Vitral
12:00 - 13:30: Catscan
13:30 - 14:30: Negative A
14:30 - 16:00: Bryan Fury
16:00 - 17:30: Daisy
17:30 - 18:30: Live: Somatic Responses
18:30 - 20:00: Mindustries
20:00 - 21:00: Fracture 4
21:00 - 22:30: Drokz
00:00 - 00:00: MC: Dart
81992 Is 4 You
11:00 - 12:30: Jaydee
12:30 - 14:00: Yves Deruyter
14:00 - 15:30: Pat Krimson
15:30 - 17:00: Gizmo
17:00 - 18:30: Isis
18:30 - 19:30: Pat C
19:30 - 21:00: Panic
21:00 - 22:30: Stanton
00:00 - 00:00: MC: Joe
9Up!
11:00 - 12:30: GJ Warez
12:30 - 14:00: Qatja S
14:00 - 15:30: Fenix
15:30 - 17:00: Chicago Zone
17:00 - 18:30: Pat B
18:30 - 19:30: Gave
19:30 - 21:00: Coone
21:00 - 22:30: Binum
00:00 - 00:00: MC: Jeff
10Refuse
11:00 - 12:30: Giorgio SFX
12:30 - 14:00: Torsten Kanzler
14:00 - 15:00: Live: 3Headzahead
15:00 - 17:00: Marco Remus
17:00 - 18:30: Spark Taberner
18:30 - 19:30: Salva Trucha
19:30 - 20:30: Live: Boris S
20:30 - 21:30: Hilarious
21:30 - 23:00: Rude Awakening
11loudness
11:00 - 12:30: Tartaros
12:30 - 14:00: Alpha Twins
14:00 - 15:00: The Machine vs Sascha F
15:00 - 17:00: Thera & Gecko
17:00 - 18:30: Jack of Sound & Titan
18:30 - 19:30: The R3bels
19:30 - 20:30: LIVE: Crypsis
20:30 - 21:30: B-front
21:30 - 23:00: High Voltage vs Mean Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:33 
 

area 1, 2, 3, 4 & 7 zien er erg lekker uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Euphoria stage vind ik weer erg netjes, maar vind de main toch n beetje tegenvallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
15:00 - 16:00: Dana


Dana weer hersteld dus? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha de main is van 2 jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Haha de main is van 2 jaar geleden :P

ssst

Ebbie schreef:
Echt waar he, van die enorm slechte 1 april grappen.. Kom dan met iets beters dan; IK WEET DE LINE-UP!


hier ging ik even o pverder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Luca77 schreef:
Tel schreef:
Dus jij vind hetzelfde altijd perfect? :huh:


Wat betreft die opbouw.. Yup ;)

Tracklist....


Ik had het in de beginpost over tracklists ;)
Vorige  1 ... 796, 797, 798, 799, 800, 801, 802 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen