Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:47 
 

Lajsen schreef:

:drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love:
Tracklist please? :bomb:

Klinkt goed, maar mixtechnisch is het wel beetje matig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frequencerz
Citaat:
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..

:oh: :D


Woow dat klinkt bjina te mooi om waar te zijn. Als Reviver er maar bij zit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja maar kijk maar es welke dag het vandaag is. Ik weet het zo net nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:51 
 

Dakpan schreef:
wootum schreef:
Frequencerz
Citaat:
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..

:oh: :D


Woow dat klinkt bjina te mooi om waar te zijn. Als Reviver er maar bij zit. :drool:

Ik hoop op Be-Ware met Nego, maar daar was weinig kans op omdat die file kwijt was geraakt :/



edit; oja het is 1 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ja maar kijk maar es welke dag het vandaag is. Ik weet het zo net nog niet :P


Oja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:58 
 

Da Syndrome flink geks op Psycho :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:

:drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love:
Tracklist please? :bomb:

Misschien 1 of 2 gemist, effe snel doorheen geklikt

1. Zany - Thugz (Noisecontrollers Remix)
2. Alpha Twins & Wildstylez - Breathe
3. Psyko Punkz & Coone - Dirty Soundz (Ratata)
4. Project One & Alpha Twins - Art of Yellow Minute (Mashup)
5. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
6. Frequencerz - X-Pand
7. Wildstylez - Revenge of the Little Dick Motherfucker
8. Luna & E-force - Evolved
9. High Voltage & B-Front - Everything Starts
9. Zany - Angel of the Sun
10. Alpha Twins & B-Front - Liberate
11. Adaro - Haunter of the Dark
12. Max Enforcer Ft. The Rush - Black
13. Chris One - Psycho
14. Slim Shore & B-Front - Chemical
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die 8 klinkt echt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die 8 klinkt echt lekker!


Dat is Luna & E-force - Evolved
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Voor Angel of the sun zit sowieso nog High Voltage & B-Front - Everything starts
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:25 
 
Hardtraxxer

Defqon.1 Festival Digital Age Contest
http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1 ... ages/12433
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Defqon.1 Festival Digital Age Contest
http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1 ... ages/12433

wat is het nou, een dj contest of een productie contest? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Productie contest maar jem oet ook kunnen draaien.. denk demo opsturen met daarin je track??

wel veel gedoe, en dat voor 29 april.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maar je moet ook:
A video of your performance

opsturen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maw, je track opsturen en een video van een dj performance, want je moet kunnen produceren EN draaien om te kunnen winnen... Geck-o? :P

EDIT: Die wil niet :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook zoiets:
Hey hard dance DJs, listen up!
..
The music label Digital Age is all about redefining the standards in hard dance music
..
They want to surprise the audience with different kinds of hard dance music
..
send us a demo with your hard dance sound.
..
Digital Age is about adding new sounds to the ‘Hard Dance dictionary.’
&
So don’t be affraid to think out of the box, because that is the exact kind of hardstyle we are looking for. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het persbericht is net zo'n faal als het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Lyst :P. Noujah, zonder te kunnen producen kom je tegenwoordig nergens meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Die Lyst :P. Noujah, zonder te kunnen producen kom je tegenwoordig nergens meer.

Valt best mee hoor, kijk naar Sasha F.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Lowrenz schreef:
Die Lyst :P. Noujah, zonder te kunnen producen kom je tegenwoordig nergens meer.

Valt best mee hoor, kijk naar Sasha F.


Jha ok, maar hij koopt zn producties, net als Pavo en nog een paar. Maar als dj zonder producties op je naam kom je nergens ;). Achja, ergens is het wel normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Het persbericht is net zo'n faal als het label.

Idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nando schreef:
Lowrenz schreef:
Die Lyst :P. Noujah, zonder te kunnen producen kom je tegenwoordig nergens meer.

Valt best mee hoor, kijk naar Sasha F.


Jha ok, maar hij koopt zn producties, net als Pavo en nog een paar. Maar als dj zonder producties op je naam kom je nergens ;). Achja, ergens is het wel normaal.

Klopt, maar dat is ook best logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:40 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Het persbericht is net zo'n faal als het label.


juist... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:

:drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love:
Tracklist please? :bomb:


Vett! Vind de tracklists van Alpha Twins bijna altijd perfect.
Starten vaak met wat melodieuze tracks die meeslepend zijn en eindigen vaak met de wat hardere tracks!
Zoals ik het graag zie :thumbsup:

Op dirty Soundz na dan :P
Vorige  1 ... 795, 796, 797, 798, 799, 800, 801 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen