Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat boeit dat nou. Hoe eerder ik het weet hoe beter toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Oh ja want soft is altijd slecht.


Nope maar hard is beter. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
PierrePruuk schreef:
Oh ja want soft is altijd slecht.


Nope maar hard is beter. :D

Haha, ik ben echt een anti-hokjes persoon wat hardstyle betreft maar dit is de laatste tijd (helaas) wel zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)

:thumbup:

Cool, dat was gelijk de laatste keer dat ie jou dat vertelt denk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Die MiM release! :drool: Hopen dat hij maar snel komt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd naar die anthem :woot:
Ook,benieuwd,welke track hij gaat remixen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
MRTN schreef:
Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)

:thumbup:

Cool, dat was gelijk de laatste keer dat ie jou dat vertelt denk. :lol:


Hehe, kan ook zijn dat hij maar iets lult hea :innocent:
Maar laten we hopen op het beste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou hij zei 't zonder dat wij 't vroegen hoor :p hij gaf ook meerdere informatie over dreamfields weg en over XXlerator Fusion.. maar goed ik hou het wel voor me als sommige mensen er mee zitten ;)!

't is toch 'n wist je dat topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:

The new Zatox & Vamper is fucking EPIC !! I'm in love with this tune !! I really hope to finish it tomorrow !! I wanna play it Saturday!! ;)


Zat twitt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Nou hij zei 't zonder dat wij 't vroegen hoor :p hij gaf ook meerdere informatie over dreamfields weg en over XXlerator Fusion.. maar goed ik hou het wel voor me als sommige mensen er mee zitten ;)!

't is toch 'n wist je dat topic? :P


Vertel, wat weetje over XX fusion? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:D

nee ik hou mooi me mond dicht, ze stellen het niet op prijs dat er dingen worden verteld.
maar wel gaar, want het is wel een Wist je dat topic.. maar heb ik dan verkeerd begrepen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:

The new Zatox & Vamper is fucking EPIC !! I'm in love with this tune !! I really hope to finish it tomorrow !! I wanna play it Saturday!! ;)


Zat twitt


Heel benieuwd! Heb Zatox nog nooit 'Fucking EPIC' zien zeggen. Belooft heel wat goeds en ik vond 'The Crew' ook altijd nice! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 00:42 
 

MRTN schreef:
:D

nee ik hou mooi me mond dicht, ze stellen het niet op prijs dat er dingen worden verteld.
maar wel gaar, want het is wel een Wist je dat topic.. maar heb ik dan verkeerd begrepen!

Vraag hem maar over XXLerator op de Zomerfeesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 06:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er komt sowieso weer geen hardstyle bij de Zomerfeesten, gemeenten keurt het telkens af...
Spijtig maar waar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 10:19 
 
Artiest

Qre8ive schreef:
MRTN schreef:
:D

nee ik hou mooi me mond dicht, ze stellen het niet op prijs dat er dingen worden verteld.
maar wel gaar, want het is wel een Wist je dat topic.. maar heb ik dan verkeerd begrepen!


Het is een Wist je dat topic ja, maar lijkt me niet dat je dan alles MOET vertellen ;). Zou een saaie boel zijn als we dat wel moesten >.<


Juist niet lijkt mij. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Sommige mensen kunnen info niet voor zichzelf houden..


Daar heb jij je in het verleden ook schuldig aan gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zou het persoonlijk als "artiest" liever aan iemand vertellen dan dat ik de hele dag van die kut berichtjes op bijvoorbeeld twitter plaats...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wis je dat.. er een grote dj is opgestaan in lemmer namelijk : Robin tielemans



luister maar eens >.<

:lol: :lol:

hij heeft zelfs een "Mix" naar scantraxx gestuurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 11:44 
 
Artiest

En ik hoor dat master tempo aan staat mits het met Cd speler is :p Aan de FX te horen is het ook nog eens een PC mix haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frequencerz
Citaat:
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..

:oh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Q-Lizer schreef:
Wis je dat.. er een grote dj is opgestaan in lemmer namelijk : Robin tielemans

:lol: :lol:

Youtube rippen... Nummers achter elkaar zetten, niet mixen... En je noemt het een Hardstyle mix :D

Die gaat doorbreken man :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frequencerz
Citaat:
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..

:oh: :D

Jaaaa tommorow and beyond (countdown edit), Ran-D & Frequencerz.. feelings, Runnin omg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:40 
 
Hardtraxxer


:drool: :drool: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love:
Tracklist please? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alpha Twins :worship: :worship:

Die Story Unfolds/Yellow Minute Mash up mogen ze morgen wel draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2011 12:42 
 

wootum schreef:
Frequencerz
Citaat:
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..

:oh: :D

:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Vorige  1 ... 794, 795, 796, 797, 798, 799, 800 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen