Wat boeit dat nou. Hoe eerder ik het weet hoe beter toch 
Nope maar hard is beter.wrote:Oh ja want soft is altijd slecht.
Nope maar hard is beter.wrote:Oh ja want soft is altijd slecht.
Haha, ik ben echt een anti-hokjes persoon wat hardstyle betreft maar dit is de laatste tijd (helaas) wel zo.wrote:Nope maar hard is beter.wrote:Oh ja want soft is altijd slecht.
Cool, dat was gelijk de laatste keer dat ie jou dat vertelt denk.wrote:Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)
Hehe, kan ook zijn dat hij maar iets lult heawrote:Cool, dat was gelijk de laatste keer dat ie jou dat vertelt denk.wrote:Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)
Zat twitt
The new Zatox & Vamper is fucking EPIC !! I'm in love with this tune !! I really hope to finish it tomorrow !! I wanna play it Saturday!!
Vertel, wat weetje over XX fusion?wrote:Nou hij zei 't zonder dat wij 't vroegen hoor :p hij gaf ook meerdere informatie over dreamfields weg en over XXlerator Fusion.. maar goed ik hou het wel voor me als sommige mensen er mee zitten!
't is toch 'n wist je dat topic?
Heel benieuwd! Heb Zatox nog nooit 'Fucking EPIC' zien zeggen. Belooft heel wat goeds en ik vond 'The Crew' ook altijd nice!wrote:Zat twitt
The new Zatox & Vamper is fucking EPIC !! I'm in love with this tune !! I really hope to finish it tomorrow !! I wanna play it Saturday!!
Vraag hem maar over XXLerator op de Zomerfeestenwrote:![]()
nee ik hou mooi me mond dicht, ze stellen het niet op prijs dat er dingen worden verteld.
maar wel gaar, want het is wel een Wist je dat topic.. maar heb ik dan verkeerd begrepen!
Juist niet lijkt mij.wrote:Het is een Wist je dat topic ja, maar lijkt me niet dat je dan alles MOET vertellenwrote:![]()
nee ik hou mooi me mond dicht, ze stellen het niet op prijs dat er dingen worden verteld.
maar wel gaar, want het is wel een Wist je dat topic.. maar heb ik dan verkeerd begrepen!. Zou een saaie boel zijn als we dat wel moesten
Daar heb jij je in het verleden ook schuldig aan gemaaktwrote:Sommige mensen kunnen info niet voor zichzelf houden..
Later this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..
wrote:Wis je dat.. er een grote dj is opgestaan in lemmer namelijk : Robin tielemans
Jaaaa tommorow and beyond (countdown edit), Ran-D & Frequencerz.. feelings, Runnin omg!wrote:FrequencerzLater this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..![]()
wrote:FrequencerzLater this day we will upload all Frequencerz unreleased tracks in one pack! Stay tuned..![]()