Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephanie krijgt de gepaste straf voor het verlaten van de keuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het zag er echt uit of TBY haar voeten/benen aan het afzagen was, blijkt het die verrekte hak te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal die van TBY whaha., :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Haha het zag er echt uit of TBY haar voeten/benen aan het afzagen was, blijkt het die verrekte hak te zijn :P

Haha, denk dat ze dat erger vind dan haar eigen been :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
BuzzLightyear schreef:
Haha het zag er echt uit of TBY haar voeten/benen aan het afzagen was, blijkt het die verrekte hak te zijn :P

Haha, denk dat ze dat erger vind dan haar eigen been :lol:

Wat heb je nog aan hakken als je geen been hebt :')
Maargoed, iets te off-topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:53 
 

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
Next project: Try to make a 2011 version of.... Pandorum! Try to make it harder . and better ofcourse..


Ben benieuwd of het wat wordt. Pandorum is m'n favo nummer van hem/hun.

nog harder :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
some upcomming tracks from me!

Co-UPs

Coone & B-Front - Crossing over (for his upcomming album)
B-Front & Frequencerz - TBA
B-Front & Digital Punk - For the girls / Panic attack (For his upcomming album)
High Voltage & B-Front - Everything starts / TBA
B-Front & Titan - Haunted
Ran-D & B-Front - Rebirth (Official Rebirth anthem 2011)
A² & B-Front - Liberate ( A² records album)


Solo
B-Front - Symponic sound

now i'm busy with a new solo
And busy with a Anthem (More info soon)

And going to do a Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem!!!! Het zal toch niet hé... Decibel? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kortom: Op Rebirth genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht niet dat het een anthem is voor een groot feest. Zie hem Decibel niet doen. En voor de rest is er weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Benieuwd waarvoor hij het anthem gaat maken! Hij heeft iig genoeg spul klaar liggen. :P


Ik schat zo in voor Emporium, ook omdat ie mag afsluiten met Zany! ;)
Lekker speculeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
A² & B-Front - Liberate ( A² records album)

:yay:

Citaat:
And busy with a Anthem (More info soon)

Ben benieuwd. Loudness, Emporium, Intents, WiSH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Verwacht niet dat het een anthem is voor een groot feest. Zie hem Decibel niet doen. En voor de rest is er weinig.

Waarom niet? Hij is zo'n beetje het paradepaardje van B2S geworden. Staat op alle grote events van B2S (diegene vaker dan 1x per jaar buiten beschouwing gelaten), heeft voor het eerst een live-act op een B2S feest. Ik zou het zo gek nog geeneens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dakpan schreef:
Verwacht niet dat het een anthem is voor een groot feest. Zie hem Decibel niet doen. En voor de rest is er weinig.

Waarom niet? Hij is zo'n beetje het paradepaardje van B2S geworden. Staat op alle grote events van B2S (diegene vaker dan 1x per jaar buiten beschouwing gelaten), heeft voor het eerst een live-act op een B2S feest. Ik zou het zo gek nog geeneens vinden.


Staan wel meer artiesten op alle B2S feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
Anthem is 110% zeker voor Emporium, gehoord van baas van de matrixx himself (woon in zelfde dorp als ik, en ken hem en z'n zoon erg goed)

:thumbup:


Is wel zo netjes dat je dat dan meteen online gooit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen kunnen info niet voor zichzelf houden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer idd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, niks aan te doen. Wel héél vet dat B-Front en Zany dus (waarschijnlijk) samen een anthem gaan maken! Hoop dat deze wel wat rauwer is dan het Rebirth anthem, anders zou het zonde zijn van de collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van vorig jaar was ook niet soft dus verwacht er wel wat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Tja, niks aan te doen. Wel héél vet dat B-Front en Zany dus (waarschijnlijk) samen een anthem gaan maken! Hoop dat deze wel wat rauwer is dan het Rebirth anthem, anders zou het zonde zijn van de collab.


Ik zie zany niet zo snel iets heel vrolijks maken. Ookal was zijn Defqon Australia anthem wel aardig vrolijk haha :P Maar zelfs dat was niet zo'n slechte plaat :) Ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders verwijder je die berichtjes even G1LL.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Oh ja want soft is altijd slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nando schreef:
Tja, niks aan te doen. Wel héél vet dat B-Front en Zany dus (waarschijnlijk) samen een anthem gaan maken! Hoop dat deze wel wat rauwer is dan het Rebirth anthem, anders zou het zonde zijn van de collab.


Ik zie zany niet zo snel iets heel vrolijks maken. Ookal was zijn Defqon Australia anthem wel aardig vrolijk haha :P Maar zelfs dat was niet zo'n slechte plaat :) Ben wel benieuwd!

Kan nog wel wat aardig vrolijke plaatjes van hem opnoemen. :$ Maar laten we hopen dat het een duister anthem wordt! Zoals Dakpan al zegt, die van vorig jaar was ook niet soft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Anders verwijder je die berichtjes even G1LL.. :P


Het is nu toch al bekend, en het is ook wel een beetje dom dat die baas van Matrixx ofzoiets het aan mensen vertelt :)
Vorige  1 ... 793, 794, 795, 796, 797, 798, 799 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen