Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:

[x] In b4 iemand dit plaatst bij releases....

WHAT THE FUCKKKKKKKKKK :bomb: :bomb:
Echt niet normaal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nackt & Pulling the Trigger :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
I had an hard day in studio ... But something new is coming :) Now is time to sleep!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:

[x] In b4 iemand dit plaatst bij releases....

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wanneer previews en datumpje:P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 23:20 
 
Hardtraxx Addict

MRTN schreef:
wanneer previews en datumpje:P?

Previews zijn er al een tijdje, datum is nog niet helemaal bekend maar binnen een paar weken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany een oude hardstyle track aan het remixen is :drool:
Ben benieuwd welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 06:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:

[x] In b4 iemand dit plaatst bij releases....


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Josh-T schreef:
Dat jij dat niet interessant vind is ook niet interessant, en dat ik dat nu zeg is ook niet interessant. En zo kan ik wel ff doorgaan

Is wel een leuk weetje voor mensen die het nog niet wisten toch?


Is een saai weetje, wist je dat die en die ook hardcore draaien... oftewel niet boeiend en ik uit simpelweg mijn mening, ik zeg niet dat mijn mening een interessant wist je datje is.


Misschien zijn sommigen hier wel fan van Geminizers? Voor hun is het wel interresant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, die MiM release! :drool: Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet echt een leuke release zo op het oog, ben geen fan van Crypsis, ook nooit echt geweest.
Maar Coone had problemen met zijn Album enzo? Dat wat dingen te laat waren en hij nog niet genoeg tracks voor zijn album af had? Gaat hopelijk geen gevolgen hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er nu geen album komt en alles gecanceled word... dat album komt er echt wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Niet echt een leuke release zo op het oog, ben geen fan van Crypsis, ook nooit echt geweest.
Maar Coone had problemen met zijn Album enzo? Dat wat dingen te laat waren en hij nog niet genoeg tracks voor zijn album af had? Gaat hopelijk geen gevolgen hebben :/


Release van het album staat gewoon al geplanned hoor ;) Maarja hij maakt dat hele album echt in 30 dagen en dat zorgt inderdaad voor wat stress lijkt me haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2S

Citaat:
Tonight at 20:00hrs on #b2sRadio: #knockout2010 battles with @DEEPACKDJ vs @alphatwins and @DJTHEPROPHET vs @djheadhunterz http://www.b2s.nl/radio


Kan me nog goed die intro van Prophet vs HHZ herineren, die was echt geniaal :D
Of dat stukje bij Deepack vs A2 met dat stukje van alpha zusjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die battle was echt ziek van Deepack, met de Alpenzusjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jamaar ik wil loudness sets :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:40 
 
Hardtraxxer

Fusion
Trailer Monday Bar Black 'Fusion of Sound World Tour' now online! http://bit.ly/eduP0N
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jamaar ik wil loudness sets :thumbdown:


Komen na Knock Out 2011 op donderdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Jamaar ik wil loudness sets :thumbdown:

Ik ook, doe maar die van Chris One, kunnen we lachen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Vision
Citaat:
Next project: Try to make a 2011 version of.... Pandorum! Try to make it harder . and better ofcourse..


Ben benieuwd of het wat wordt. Pandorum is m'n favo nummer van hem/hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
The Vision
Citaat:
Next project: Try to make a 2011 version of.... Pandorum! Try to make it harder . and better ofcourse..


Ben benieuwd of het wat wordt. Pandorum is m'n favo nummer van hem/hun.

oeh erg benieuwd...khoop zo dat hij hem niet verneukt want pandorum is echt verre weg zn beste plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:34 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha hoe hard moet je die koelkast wel nie open trekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 17:41 
 
Artiest

lol die van TBY >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 18:14 
 

Die van TBY is brilliant, ook dat stephanie er aan mee werkte :P.

Zwakste is nog altijd die van NC :P
Vorige  1 ... 792, 793, 794, 795, 796, 797, 798 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen