Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyves een goede smaak heeft. Ze weigeren om Psyko Punkz een artiestenstatus te geven, omdat ze hun nummers kwalitatief niet goed vinden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hyves een goede smaak heeft. Ze weigeren om Psyko Punkz een artiestenstatus te geven, omdat ze hun nummers kwalitatief niet goed vinden. :lol:

Hoe durf je de Telegraaf in verband te brengen met 'een goede smaak'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste overgang is een foutje in de preview, zal zo ff een goeie versie posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe preview:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Citaat:
Hellsystem_hb Working on the tracks for my next ep....... today the dark side is in me!

:)

Oeh erg benieuwd naar..Hellsystem meestal wel goeie mainstream altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro NC Live @ Reverze;
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette show hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:24 
 

Intervention schreef:
Project 141 schreef:
Citaat:
Hellsystem_hb Working on the tracks for my next ep....... today the dark side is in me!

:)

Oeh erg benieuwd naar..Hellsystem meestal wel goeie mainstream altijd :)

erg benieuwd :D hoop niet zo'n track alsCazzi Amari want vind ik niet fijn om te luisterenn.. hoop meer op een track als Vor of Set Me Up Of Something To Fear :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Intents-twijfelaars:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winactie ... -2011.html
en de TT voor Rebirth is er:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/rebirth- ... table.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hyves een goede smaak heeft. Ze weigeren om Psyko Punkz een artiestenstatus te geven, omdat ze hun nummers kwalitatief niet goed vinden. :lol:


Is dat serieus? :P

Lijkt me nogal raar dan. Als je tracks uitbrengt ben je n artiest, of t nu goed is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hellsystem :thumbup: Komen vaak wel dikke tracks uit rollen :)
Blood :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Khadber schreef:
... de DBSTF site eruit ligt. Weet iemand waarom?


"dblock-stefan.com: No IP address or host name with a valid lookup" Kortom: DNS probleempjes, of in leken taal: het domein dblock-stefan.com kan de servert niet vinden waar de website bestandjes op staan (denk ik)


Hun (nieuwe) site is trouwens http://www.dbstf.com/, maar die ligt er ook uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Jor-D schreef:
Khadber schreef:
... de DBSTF site eruit ligt. Weet iemand waarom?


"dblock-stefan.com: No IP address or host name with a valid lookup" Kortom: DNS probleempjes, of in leken taal: het domein dblock-stefan.com kan de servert niet vinden waar de website bestandjes op staan (denk ik)


Hun (nieuwe) site is trouwens http://www.dbstf.com/, maar die ligt er ook uit...


als er dns problemen waren zou ik hem via het ip adres kunnen benaderen..
C:\Users\Gebruiker>ping www.dbstf.com

Pingen naar www.dbstf.com [195.8.208.88] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 195.8.208.88: bytes=32 tijd=22 ms TTL=117
Antwoord van 195.8.208.88: bytes=32 tijd=22 ms TTL=117
Antwoord van 195.8.208.88: bytes=32 tijd=20 ms TTL=117
Antwoord van 195.8.208.88: bytes=32 tijd=20 ms TTL=117

Ping-statistieken voor 195.8.208.88:

maar dat lukt ook niet.. dus hun hosting ligt er compleet uit lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 16:52 
 
Artiest

Josh-T schreef:
Dat jij dat niet interessant vind is ook niet interessant, en dat ik dat nu zeg is ook niet interessant. En zo kan ik wel ff doorgaan

Is wel een leuk weetje voor mensen die het nog niet wisten toch?


Is een saai weetje, wist je dat die en die ook hardcore draaien... oftewel niet boeiend en ik uit simpelweg mijn mening, ik zeg niet dat mijn mening een interessant wist je datje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Is een saai weetje, wist je dat die en die ook hardcore draaien... oftewel niet boeiend en ik uit simpelweg mijn mening, ik zeg niet dat mijn mening een interessant wist je datje is.

Wist je dat jou mening geen wist-je-datje is, dat het niemand iets boeit en hier dus niet thuishoort.

Daarentegen zijn er waarschijnlijk wel mensen die het interessant vinden dat the geminizers ook hardcore draaien, hoe saai jij het persoonlijk ook moge vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 17:20 
 
Artiest

Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Is een saai weetje, wist je dat die en die ook hardcore draaien... oftewel niet boeiend en ik uit simpelweg mijn mening, ik zeg niet dat mijn mening een interessant wist je datje is.

Wist je dat jou mening geen wist-je-datje is, dat het niemand iets boeit en hier dus niet thuishoort.

Daarentegen zijn er waarschijnlijk wel mensen die het interessant vinden dat the geminizers ook hardcore draaien, hoe saai jij het persoonlijk ook moge vinden.


Bla bla bla, meningen uiten mag ik overal en altijd dus ook hier. Leuk voor die mensen, maar ik vind het erg saai, wist je dat ik ook wel es hardcore draai... zo wow vet gaaf cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hup, ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of deze er al stond, dacht van niet. Van 25-03:
Citaat:
TNT - Album Update
It takes 2 to make 12 when u have 10? I wasn’t good at math on school, but I guess it’s correct!
Two are the tracks we are on during these days to complete the Album. I don’t wanna say ‘Yay!! We r almost there!’ cause everytime I pronounce it.. something breaks or gets delayed! Instead I’ll declare ‘Wow, we still have two to go!!’
And while we are at it, the second trailer (we are eventually gonna make 3 instead of 4: it would take too much time) is on its way: soon 5 new samples will be online!


Citaat:
Keep an eye on my trailer for Knock Out Round 3 tomorrow on the B2S official YT. Worthwhile. I think.


van TBY zijn site geplukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 20:57 
 

Laat me raden, hij schakelt zijn wasmachine in? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Laat me raden, hij schakelt zijn wasmachine in? :P

Hij stopt zijn tegenstander in zijn wasmachine. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
stefaneke schreef:
Laat me raden, hij schakelt zijn wasmachine in? :P

Hij stopt zijn tegenstander in zijn wasmachine. :lol:

kleine dj's grote dj's stop ze in de wasmachine! laat maar lekker draaien... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:

[x] In b4 iemand dit plaatst bij releases....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:


Had het gelezen, wat een release wordt dat :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Minus Is More 008 een heeeeele dikke wordt? en dat die al heel snel komt.. (deze week, volgende week, of over 2 weken :P)

- Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
- Crypsis - Nackt
- Crypsis & Thera - Pulling the Trigger
- Crypsis - Jealousy (Zero Vision Remix)

:love: :drool:

Gruwelijke shit!! :love: :bomb:
Vorige  1 ... 791, 792, 793, 794, 795, 796, 797 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen