Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus Bass-E zit wel bij Bazz Implant?
Deze jongen verdient gewoon een boete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 10:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hij's uiteraard van het label verwijderd.
Daarbij kan men hem ook niet veel maken, omdat hij minderjarig is en zelf het contract heeft getekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 11:21 
 
Artiest

wist je dat die platen op dancetunes nog gewoon te koop zijn...
zijn al die 4 platen origineel van Tartaros, of heeft ie meerdere geript.

Dead Leader = Embrace, maar de rest herken ik zo niet.


dat je je laat inspireren door tracks van andere kan ik begrijpen, maar "HQ" rippen en zelf uitbrengen ... :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 12:03 
 

TheDizZorder schreef:
wist je dat die platen op dancetunes nog gewoon te koop zijn...
zijn al die 4 platen origineel van Tartaros, of heeft ie meerdere geript.

Dead Leader = Embrace, maar de rest herken ik zo niet.


dat je je laat inspireren door tracks van andere kan ik begrijpen, maar "HQ" rippen en zelf uitbrengen ... :nono:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
This year, Q-dance will once again be present at Tomorrowland for the whole weekend. So this year, that means 3 days long! We've already announced Noisecontrollers, but there's a lot more to come. The rest of the line-up will be announced soon.

Q-dance at Tomorrowland 2010 aftermovie:


:woot: :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://dominatorfestival.nl/

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjZany

We almost finished the new Zany & DV8!!!! Damn it's banging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Geminizers ook hardcore draaien? :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op die stage draaiden San Miquel en Brilliant een vet setje die dag :D

Geminizers toen ook nog ff langsgelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... de DBSTF site eruit ligt. Weet iemand waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
... de DBSTF site eruit ligt. Weet iemand waarom?


"dblock-stefan.com: No IP address or host name with a valid lookup" Kortom: DNS probleempjes, of in leken taal: het domein dblock-stefan.com kan de servert niet vinden waar de website bestandjes op staan (denk ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:48 
 

Josh-T schreef:
Op die stage draaiden San Miquel en Brilliant een vet setje die dag :D

Geminizers toen ook nog ff langsgelopen


Heel dat festival was gewoon GENIAAL
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
The Geminizers ook hardcore draaien? :woot:



Die links is ook bijna Noize Surpressor hoe hij daar staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is mark, haha

helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:52 
 
Artiest

Lekker boeiend of ze ook hardcore draaien :')
Niet echt een interessant wist je datje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat jij dat niet interessant vind is ook niet interessant, en dat ik dat nu zeg is ook niet interessant. En zo kan ik wel ff doorgaan

Is wel een leuk weetje voor mensen die het nog niet wisten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Dat jij dat niet interessant vind is ook niet interessant, en dat ik dat nu zeg is ook niet interessant. En zo kan ik wel ff doorgaan

Is wel een leuk weetje voor mensen die het nog niet wisten toch?

Jij snap het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:26 
 

marsiascout schreef:
Titatovenaar schreef:
The Geminizers ook hardcore draaien? :woot:



Die links is ook bijna Noize Surpressor hoe hij daar staat :P

ze houden het tempo er wel lekker in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die linker is nie helemaal goed....
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 09:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ghetto Mentality :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 10:24 
 
Hardtraxxer

Lekker beuken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik samen met Wildenberg een hele dikke mashup gebouwd heb? Free @ 567 youtube views!

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wist je dat ik samen met Wildenberg een hele dikke mashup gebouwd heb? Free @ 567 youtube views!


Is dit sarcastisch? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wist je dat ik samen met Wildenberg een hele dikke mashup gebouwd heb? Free @ 567 youtube views!


Is dit sarcastisch? :x


Dat stuk bij 49 seconden is niet om aan te horen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo best he Gangster? :P Vooral overgang naar Warphole is echt vaag :P
Vorige  1 ... 790, 791, 792, 793, 794, 795, 796 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen