Dus Bass-E zit wel bij Bazz Implant?
Deze jongen verdient gewoon een boete.
Deze jongen verdient gewoon een boete.
+1wrote:wist je dat die platen op dancetunes nog gewoon te koop zijn...
zijn al die 4 platen origineel van Tartaros, of heeft ie meerdere geript.
Dead Leader = Embrace, maar de rest herken ik zo niet.
dat je je laat inspireren door tracks van andere kan ik begrijpen, maar "HQ" rippen en zelf uitbrengen ...
This year, Q-dance will once again be present at Tomorrowland for the whole weekend. So this year, that means 3 days long! We've already announced Noisecontrollers, but there's a lot more to come. The rest of the line-up will be announced soon.
Q-dance at Tomorrowland 2010 aftermovie:
View on YouTube
"dblock-stefan.com: No IP address or host name with a valid lookup" Kortom: DNS probleempjes, of in leken taal: het domein dblock-stefan.com kan de servert niet vinden waar de website bestandjes op staan (denk ik)wrote:... de DBSTF site eruit ligt. Weet iemand waarom?
Heel dat festival was gewoon GENIAALwrote:Op die stage draaiden San Miquel en Brilliant een vet setje die dag![]()
Geminizers toen ook nog ff langsgelopen
Die links is ook bijna Noize Surpressor hoe hij daar staat
Jij snap hetwrote:Dat jij dat niet interessant vind is ook niet interessant, en dat ik dat nu zeg is ook niet interessant. En zo kan ik wel ff doorgaan
Is wel een leuk weetje voor mensen die het nog niet wisten toch?
ze houden het tempo er wel lekker inwrote:Die links is ook bijna Noize Surpressor hoe hij daar staat
Is dit sarcastisch?wrote:Wist je dat ik samen met Wildenberg een hele dikke mashup gebouwd heb? Free @ 567 youtube views!
View on YouTube
Dat stuk bij 49 seconden is niet om aan te horenwrote:Is dit sarcastisch?wrote:Wist je dat ik samen met Wildenberg een hele dikke mashup gebouwd heb? Free @ 567 youtube views!
View on YouTube