Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:57 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
ja maar een hele speciaal geil nummer staat erop :P eentje die niemand verwacht :D

2-Sidez plaat misschien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
p-stylez schreef:
ja maar een hele speciaal geil nummer staat erop :P eentje die niemand verwacht :D

2-Sidez plaat misschien :drool:

Dat vewacht iedereen toch a stiekem? Oude A2 plaat in een nieuw jasje misschien ofzo? Ben heel benieuwd naar de tracklist ingg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen op Normansland en/of God.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 16:55 
 

Fuck It (Hard Edit) BAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Fuck It (Hard Edit) BAM

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Almighty schreef:
Fuck It (Hard Edit) BAM

:drool:

Neee, is dit zeker? Dan ben ik echt blij namelijK! :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuck it (hard edit) is nog niet eens af, en nomansland gaat 't ook niet worden, want die is al redelijk gelekt volgens mij, god ook trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoef er maar 1 en dat is Enemies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat hier hardstyle/battleshow-halve-finale-1-gear-piaaa-vs-lowrenz-t14625.html Gewoon gestemd kan worden, wel zo leuk voor ons beiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 14:37 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Hoeksemad schreef:
Almighty schreef:
Fuck It (Hard Edit) BAM

:drool:

Neee, is dit zeker? Dan ben ik echt blij namelijK! :love: :bomb:


Allemaal speculaties!

Ik hoop echter dat "Ran-D & B-Front - Thorn" erop komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 15:59 
 

Thorn was ik al helemaal vergeten :$
idd hoop dat die op het album komt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:11 
 
Hardtraxx Addict

DarkSymphony schreef:
Thorn was ik al helemaal vergeten :$
idd hoop dat die op het album komt :woot:


Hoe kun je die nou vergeten! :P
Blijft mijn favoriet samen met Pounding Senses (Zny & NC Remix) onder de unreleased plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:14 
 

Nikkel schreef:
DarkSymphony schreef:
Thorn was ik al helemaal vergeten :$
idd hoop dat die op het album komt :woot:


Hoe kun je die nou vergeten! :P
Blijft mijn favoriet samen met Pounding Senses (Zny & NC Remix) onder de unreleased plaatjes!

't spijt me :$
maar aangezien ik die track eigenlijk nooit luister was ik m vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 16:48 
 

Er komen dus collabjes van The Vision Ft. Tartaros, Low-E en Sound Freakerz aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Er komen dus collabjes van The Vision Ft. Tartaros, Low-E en Sound Freakerz aan ^^

Benieuwd naar die collab van the vision & tartaros :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 17:33 
 

Intervention schreef:
stefaneke schreef:
Er komen dus collabjes van The Vision Ft. Tartaros, Low-E en Sound Freakerz aan ^^

Benieuwd naar die collab van the vision & tartaros :thumbup:

idd.. Low-E heeft nog maar 2 vette collabs w.t.f en harde rag dus verder heeft die me niet weten te boeiend en sound freakerz ook niet echt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Intervention schreef:
stefaneke schreef:
Er komen dus collabjes van The Vision Ft. Tartaros, Low-E en Sound Freakerz aan ^^

Benieuwd naar die collab van the vision & tartaros :thumbup:

idd.. Low-E heeft nog maar 2 vette collabs w.t.f en harde rag dus verder heeft die me niet weten te boeiend en sound freakerz ook niet echt ;)

Vind je Josh & Wesz Ft. Low-E - I've Lost You niet dik dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 19:19 
 

I Got You / Tempo Pusher
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
I Got You / Tempo Pusher

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Ik met het volgende bezig ben.. nog lang niet af, scherpe randjes moeten er sowieso nog af en de overgang van de intro naar break/climax moet ik even iets op verzinnen. outro heb ik wel wat dingetjes in me hoofd alleen dat lukt nu even niet dus daar ga ik morgen wel mee verder.



Youre not afraid of... SAMPLES! :P
Deliver us.. NIGHTMARES
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt tot nu toe erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Klinkt tot nu toe erg vet!


Precies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 11:04 
 
Hardtraxxer

Coone vandaag eindelijk naar B-Front gaat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:12 
 

lenniiii schreef:
Coone vandaag eindelijk naar B-Front gaat! :yay:

:worship:
Vorige  1 ... 787, 788, 789, 790, 791, 792, 793 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen