Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
lenniiii schreef:
Coone vandaag eindelijk naar B-Front gaat! :yay:

:worship:

hier ben ik echt heel erg benieuwd naar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was net bij de freaky en ik hoorde veel geweld:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik was net bij de freaky en ik hoorde veel geweld:p

Coone & B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Doing audio intro's for @officialb2s Knock Out on April 9th in Silverdome, Zoetermeer (NL) You should go even if it was for the intro's ;)


Twitter van... de hardcore alias van Max Enforcer: Evil Activities!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:16 
 

Hij post eigenlijk alles onder evil activites, vaak ook wanneer het over hardstyle gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wisten jullie dat iemand platen van Tartaros heeft geript en onder zijn eigen naam heeft uitgebracht op hardstyle.com? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Wisten jullie dat iemand platen van Tartaros heeft geript en onder zijn eigen naam heeft uitgebracht op hardstyle.com? ;)

Ja ik zag het gisterne op je hyves, wat een kansloze actie, heb je link naar die platen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze zijn inmiddels van hardstyle.com verwijderd door Rudy. Het label zelf geeft geen gehoor aan die oproep :) Maar het word nog mooier, check dit:

"Hoi,
ik zie nu dat Lingering Melody van mij (Bass-E - Melody Of Truth) onder jou naam op youtube staat.
ik zou graag willen weten hoe dat kan, want ik schrik er erg van.
ik ben pas 14 en heb hard aan deze track gewerkt, nu vind ik een berichtje op een site dat ik die van jou heb gejat waar ik me ondersteboven van schrik. ik heb ooit al mijn tracks full hq op youtube gezet, dus ik wil nu graag eerlijk weten: heb jij deze gejat?! dan kunnen we het namelijk nog terugdraaien
Groetjes
Bas "
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat is echt de omgekeerde wereld.
Snap niet wat zo'n kereltje dan moet denken... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf... laat hem dan maar eerst met die youtube link komen denk ik???
kansloos 14 jarig mannetje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Snap niet wat zo'n kereltje dan moet denken... :/

Dit. Wat een gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een streek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wtf... laat hem dan maar eerst met die youtube link komen denk ik???
kansloos 14 jarig mannetje..

Ja precies, laat die fruityloop screenshots maar zien dan. Echt dikke bullshit, vreselijk zulke mensen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 17:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe krijgt hij in hemelsnaam dan die nummers op Hardstyle.com? Zelfgemaakt/onbekend label ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, wat een held.
Zou het Dj Hardstyle zijn? Onze grote vriend?
Ik bedoel, WTF had hij ook gemaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoe krijgt hij in hemelsnaam dan die nummers op Hardstyle.com? Zelfgemaakt/onbekend label ofzo.

Bazz Implant; oude label van AVIO en Wasted Penguinz o.a en de track die is uitgebracht is gewoon een youtube rip ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:05 
 

Titatovenaar schreef:
Bazz Implant


LIVE :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
wootum schreef:
Hoe krijgt hij in hemelsnaam dan die nummers op Hardstyle.com? Zelfgemaakt/onbekend label ofzo.

Bazz Implant; oude label van AVIO en Wasted Penguinz o.a en de track die is uitgebracht is gewoon een youtube rip ;)


Ah op die fiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker



En daar kan niks aan gedaan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

Platen rippen = KANSLOOS! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass-E..
Bassie..
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Bass-E..
Bassie..
Afbeelding

Ook het eerste waar ik aan dacht, haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kansloos dit :(

Moet wel een kut gevoel geven aan Tartaros na al dat harde werken.

Onbegrijpelijk dat BIR dit niet door heeft / verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tartaros mag dus wel op Bazz implants uitbrengen alstie wilt :P
Vorige  1 ... 788, 789, 790, 791, 792, 793, 794 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen