Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Laat maar komen! Kan ook amper wachten. :yay:

Hier nog eentje..echt benieuwd wat dit album gaat brengen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:46 
 

malle schreef:
Twitter Alpha Twins:

alphatwins Alpha Twins by Q_dance
Today mixing the A² Records album!

Kan zo langzamerhand echt niet meer wachten op dat album!!! :woot:

ik ook niet meer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

denk dat t wel duidelijk is dat niemand meer kan/wil w8en spuitelfjes....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor :D

Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption


D-Block & S-Te-Fan hadden dr wel mooi tussen gepast :P

Echt n dikke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan staan tegenwoordig altijd tussen dit soort lineups :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
D-Block & S-te-Fan staan tegenwoordig altijd tussen dit soort lineups :P

Idd terwijl ze daar absoluut niet thuis horen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
.. baxshop a.s. zondag 7.5 % korting geeft op het gehele assortiment?

Shit! Ik wou precies van de week dus gaan zoeken bij een winkel in haarlem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
G1LL schreef:
.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor :D

Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption


D-Block & S-Te-Fan hadden dr wel mooi tussen gepast :P

Echt n dikke line-up!


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet filmpje. Ben zwaar aan het overwegen om te gaan. Insomnia line-up heel vet, en de main is ook al zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!

Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
pecola-tje schreef:
wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!

Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ik


ik word dan 21 hoor, dus denk dat ze zoiezo niet moeilijk zullen doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
dennis schreef:
pecola-tje schreef:
wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!

Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ik


ik word dan 21 hoor, dus denk dat ze zoiezo niet moeilijk zullen doen :P

Ow ik dacht dat je dan 18 werdt hahaha :$ Maar dat is dan een rondje van jou? hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:


Die track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 03:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waarom is het filmpje op "privé" gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Waarom is het filmpje op "privé" gezet?

ja ik kanhem ook niet zien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 12:46 
 

G1LL schreef:
.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor :D

Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption


hele zieke line-up :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er stond een klein foutje in helaas, hij komt snel weer online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphatwins @ twitter:
Citaat:
Final tracklist of the #A2Records album sent! Can't wait till our album is available!


Hopelijk maken ze hem snel bekent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zit een heel geil nummer bij kan ik je zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van wat ik ervan gehoord heb wel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja maar een hele speciaal geil nummer staat erop :P eentje die niemand verwacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 14:56 
 

WackieJacky op Hardtraxx ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
WackieJacky op Hardtraxx ofzo?

Die heeft een account ja, of wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:45 
 

Rik schreef:
Almighty schreef:
WackieJacky op Hardtraxx ofzo?

Die heeft een account ja, of wat bedoel je?

Nee, die deed dat ook altijd op Partyflock;
"Jaaa er komt iets heel vets aan, is echt super vet ditdat maar ik verklap verder nog niks"
:P
Vorige  1 ... 786, 787, 788, 789, 790, 791, 792 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen