Hier nog eentje..echt benieuwd wat dit album gaat brengenwrote:Laat maar komen! Kan ook amper wachten.
D
ik ook niet meerwrote:Twitter Alpha Twins:
alphatwins Alpha Twins by Q_dance
Today mixing the A² Records album!
Kan zo langzamerhand echt niet meer wachten op dat album!!!
denk dat t wel duidelijk is dat niemand meer kan/wil w8en spuitelfjes....
D-Block & S-Te-Fan hadden dr wel mooi tussen gepastwrote:.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor
Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption
Echt n dikke line-up!
D-Block & S-te-Fan staan tegenwoordig altijd tussen dit soort lineups 
Idd terwijl ze daar absoluut niet thuis horenwrote:D-Block & S-te-Fan staan tegenwoordig altijd tussen dit soort lineups
Shit! Ik wou precies van de week dus gaan zoeken bij een winkel in haarlem.wrote:.. baxshop a.s. zondag 7.5 % korting geeft op het gehele assortiment?
View on YouTubewrote:D-Block & S-Te-Fan hadden dr wel mooi tussen gepastwrote:.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor
Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
Radical Redemption
Echt n dikke line-up!
Vet filmpje. Ben zwaar aan het overwegen om te gaan. Insomnia line-up heel vet, en de main is ook al zo vet!
wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!
Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ikwrote:wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!
ik word dan 21 hoor, dus denk dat ze zoiezo niet moeilijk zullen doenwrote:Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ikwrote:wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!
Ow ik dacht dat je dan 18 werdt hahahawrote:ik word dan 21 hoor, dus denk dat ze zoiezo niet moeilijk zullen doenwrote:Daar zullen ze dan niet echt moeilijk over doen denk ikwrote:wil hier toch ook wel echt heen, ben om 12uur snachts jarig die dag, en line-up vind ik wel erg lekker!
Die trackwrote: View on YouTube
Waarom is het filmpje op "privé" gezet?
ja ik kanhem ook niet zienwrote:Waarom is het filmpje op "privé" gezet?
D
hele zieke line-upwrote:.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor
Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
Radical Redemption
Er stond een klein foutje in helaas, hij komt snel weer online 
Alphatwins @ twitter:

Hopelijk maken ze hem snel bekentFinal tracklist of the #A2Records album sent! Can't wait till our album is available!
zit een heel geil nummer bij kan ik je zeggen 
ja maar een hele speciaal geil nummer staat erop
eentje die niemand verwacht 
A
WackieJacky op Hardtraxx ofzo?
Die heeft een account ja, of wat bedoel je?wrote:WackieJacky op Hardtraxx ofzo?
A
Nee, die deed dat ook altijd op Partyflock;wrote:Die heeft een account ja, of wat bedoel je?wrote:WackieJacky op Hardtraxx ofzo?
"Jaaa er komt iets heel vets aan, is echt super vet ditdat maar ik verklap verder nog niks"