Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een helden van Bioweapon :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hAHAHA die kale van Bioweapon praat net als fez van That '70s show! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
hAHAHA die kale van Bioweapon praat net als fez van That '70s show! :lol:

Idd.

That's a good burn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 20:51 
 

roberttt schreef:
Today in b2sTV: more news http://bit.ly/eO2w8G

huh, alles volgeboekt? dat terwijl de tickets nog niet eens in de verkoop zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Today in b2sTV: more news http://bit.ly/eO2w8G

huh, alles volgeboekt? dat terwijl de tickets nog niet eens in de verkoop zijn?


Campingtickets van Decibel gingen al een paar weken geleden in de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.mindillusion.nl/?p=1250 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
http://www.mindillusion.nl/?p=1250 :cool:


Cool! Toch maar eens kijken of ik daar aanwezig kan zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat er eindelijk een Digital Age release gepland staat op 7 april? Het slechte nieuws... 1-tracker... :(

Maar wel meteen A Different Story :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wth, waarom een 1-tracker. :/ Had wel ergens gelezen dat ze een maand lang iedere week een release gingen doen of zo, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wth, waarom een 1-tracker. :/ Had wel ergens gelezen dat ze een maand lang iedere week een release gingen doen of zo, ben benieuwd.

Fusion doet het ook en dan hoor je natuurlijk weer niemand zeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 12:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oh nee? Dan moet je de topics eens beter doorlezen. En Digital Age heeft al zoveel maand vertraging, waardoor er meer dan genoeg nummers liggen om te releasen. Terwijl Fusion al redelijk door de nieuwe nummers heen is en dan ook vrij snel de nummers na de eerste keer draaien al releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor :D

Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
.. The Magic Show zijn eigen area gaat hosten op Wish Outdoor :D

Line Up:
Chris One
The Machine
Kodex
The Geminizers
Thera vs Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Frequencerz
Sasha F
San Miquel & Mind.Illusion
Radical Redemption


Daarnaast zullen Tartaros & Zero Sanity op de Mainstage draaien in plaats van The Geminizers (die dan verkassen naar de Magic Show Area)
:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die remix is zooooo dik! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. baxshop a.s. zondag 7.5 % korting geeft op het gehele assortiment?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Naar aanleiding van dit topic weer helemaal verliefd ben op die oude sound van Noisecontrolllers? Activated, Feel It, Reinforce, In The Marine, Improve, We Are The Noisecontrollers, You Don't Own Me, Furybox (Re-Edit) :love: :drool: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart
Citaat:
Thnx for supporting my latest release on M!D!FY!! http://www.hardstyle.com/#/top100/


Stopt Midifilez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Latest is niet hetzelfde als last >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Brennan Heart
Citaat:
Thnx for supporting my latest release on M!D!FY!! http://www.hardstyle.com/#/top100/


Stopt Midifilez?


Latest = nieuwste
Last = laatste
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Latest is niet hetzelfde als last >.<


Hahahaha Fail. Verkeerd gelezen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Brennan Heart
Citaat:
Thnx for supporting my latest release on M!D!FY!! http://www.hardstyle.com/#/top100/


Stopt Midifilez?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Haha jaja. Nu weer ontopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter Alpha Twins:

alphatwins Alpha Twins by Q_dance
Today mixing the A² Records album!

Kan zo langzamerhand echt niet meer wachten op dat album!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
Twitter Alpha Twins:

alphatwins Alpha Twins by Q_dance
Today mixing the A² Records album!

Kan zo langzamerhand echt niet meer wachten op dat album!!! :woot:

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar komen! Kan ook amper wachten. :yay:
Vorige  1 ... 785, 786, 787, 788, 789, 790, 791 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen