Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bacchus schreef:

Ik zet mijn geld op 7th Sunday Festival ;) :thumbsup:


Ik op Dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
B-front Facebook schreef:
Nosferatu - Altijd gezellig, kom je Mickey Flauws ineens tegen! http://www.twitvid.com/4TUHY


Geniaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:

Oef lekker hoor! :D


Je kan een leuke lineup maken hoor met (alleen al) de residents (+ The Machine & Ran-D als Guest :P)

11.00 Mind.Illusion vs San Miguel
12.00 Zero Sanity
13.00 Da Tweekaz
14.00 The Vision
15.00 Jack of Sound
16.00 Koldsa
17.00 The Geminizers
18.00 Tartaros
19.00 Adaro & Ran-D Pres. Unknown Project LIVE
19.30 Solutio & The I's
20.30 Sascha F vs The Machine
21.30 Degos & Re-Done
22.30 Kodex
23.30 Chris One
00.30 Freeze

:drool:

Maar ik denk dat Frequencerz, Digital Punk, Bioweapon en Crypsis er ook wel staan.

en dan staat de nieuwe resident er nog niet eens bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is idd hele dikke lijst als dat hem zou zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zou ik alleen wel Sasha F uitnodigen en niet Sascha F :P
En van de liveact is nog lang niks bekend van Ran-D & Adaro dus denk niet dat die uberhaubt ergens deze zomer te zien zijn? of ik moet iets gemist hebben:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Zou ik alleen wel Sasha F uitnodigen en niet Sascha F :P
En van de liveact is nog lang niks bekend van Ran-D & Adaro dus denk niet dat die uberhaubt ergens deze zomer te zien zijn? of ik moet iets gemist hebben:P

Gaat om het idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ok, dan is het een vet idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal ik ook geld inzetten dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Zal ik ook geld inzetten dan? :D

Ja, waarop zet jij je geld dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Zal ik ook geld inzetten dan? :D

Je hebt geeneens geld dwaas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Titatovenaar schreef:
Zal ik ook geld inzetten dan? :D

Ja, waarop zet jij je geld dan? :D

Ik zet mijn geld op kei hard raggen! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die timetable van mij klopt wel aardig dan toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Tatanka wrote:
After the huge earthquake in Japan I decided to cancel the release of the next Zanzatraxx: "Eternal".
In order to gather money for the Japanese people the track will be exclusively sold through
http://shop.hellhouse.net/index.php?mai ... anguage=en

I hope many of my collegues will join the cause

Wist niet dat Yoji dus ook van anderen tracks ging krijgen. Wel echt heel vet van hem!

Laat zo'n TT maar zitten. We gaan wel zien wat het wordt :). Hoogstwaarschijnlijk zal het wel goed zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Canyonree schreef:
B-front Facebook schreef:
Nosferatu - Altijd gezellig, kom je Mickey Flauws ineens tegen! http://www.twitvid.com/4TUHY


Geniaal haha


Whaha schitterend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Citaat:
Signed some AMAZING new hardtrance artists! DRIVIUM,
coming with their first Therabyte release soon! -> @Hardkickerz & @toldehampsink


http://twitter.com/Theracords/status/50947304697503745
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hardkickerz schreef:
Citaat:
Signed some AMAZING new hardtrance artists! DRIVIUM,
coming with their first Therabyte release soon! -> @Hardkickerz & @toldehampsink


http://twitter.com/Theracords/status/50947304697503745

Dat is nog eens een betere naam dan hardkickerz! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Dat is nog eens een betere naam dan hardkickerz! :P


True
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Geck-o schreef:
Dat is nog eens een betere naam dan hardkickerz! :P


True


Hardkickerz is ook echt een k*t naam! haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q_dance Q-dance
Did you know the first 2500 Defqon.1 Extended tickets will go on sale on April 4th?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Today in b2sTV: more news about #decibel2011 and another #knockout2011 battle: @bioweaponmusic vs @Toneshifterz >> http://bit.ly/eO2w8G

Bioweapon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Today in b2sTV: more news about #decibel2011 and another #knockout2011 battle: @bioweaponmusic vs @Toneshifterz >> http://bit.ly/eO2w8G

Bioweapon :worship:


Heeeeel erg fout xd maar tog wel erg komisch... bioweapon for the win!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol @ Bioweapon :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bioweapon LMAO, priceless :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany @ Twitter:

Citaat:
So the track i showed you people last week, turned into a new zany & dv8!


En

Citaat:
RT @MCDV8 Did a nice vocal session with @djzany at @fusionrecords headquarters today! #goodtimes it sounds great!!!! A new zany & dv8 SOON!


Het enigste wat ik kan vinden, van wat hij getweet heeft vorige week, is :

Citaat:
Check out a short preview of some new stuff I'm working on: http://bit.ly/gY4J67


dus... :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toneshitters :lol: :lol:
Vorige  1 ... 784, 785, 786, 787, 788, 789, 790 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen