Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We have very slow internet connection here in the mountains of Tivoli (Italy)...So the episode is gonna be online at 11:00PM. Sorry guys! ;)
3 minutes ago via Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:


enigste wat ik weet is dat er 21 mei weer festival hier in v'swaard is die regelmatig een van hun stages uit handen geeft... vorig jaar was dat de Techno stage.. dus mss daar


Nee daar is het niet :D
We hebben het lang stil gehouden omdat het een verassing moest blijven, maar aankomende vrijdag word de gehele line up al gepresenteerd op partyflock... en ik denk... dat Loudness trots zou zijn op zo een line up:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, erg benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Nee daar is het niet :D
We hebben het lang stil gehouden omdat het een verassing moest blijven, maar aankomende vrijdag word de gehele line up al gepresenteerd op partyflock... en ik denk... dat Loudness trots zou zijn op zo een line up:D

Wish outdoor? :p

b-front schreef:
Wooow de nieuwe plaat met @HighVoltageSysX is insane!!


ben benieuwd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:

b-front schreef:
Wooow de nieuwe plaat met @HighVoltageSysX is insane!!


ben benieuwd :yay:

Twitter High Voltage:
HighVoltageSysX High Voltage by djbfront
G'damn, demolishing concrete walls overhere with @djbfront !! Hahaaaaa! You want it rough, we serve you rough..!

BAM, zeeeeekeeer benieuwd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:56 
 

roberttt schreef:
Titatovenaar schreef:
Nee daar is het niet :D
We hebben het lang stil gehouden omdat het een verassing moest blijven, maar aankomende vrijdag word de gehele line up al gepresenteerd op partyflock... en ik denk... dat Loudness trots zou zijn op zo een line up:D

Wish outdoor? :p



Line up totaal bekend en zover ik weet pakken die geen extra area erbij zo 1.2.3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:08 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:


Laat Sommige Partygangerzz in Nederland een voorbeeld aannemen, Daar Gaat iedereen los,
Als showtek dat in nederland deed staat publiek je aan te gapen van Dat heeft een andere dj paar weken terug ook gedaan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:24 
 

Maximum schreef:

Bekend kickje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Maximum schreef:

Bekend kickje

Bekende reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 00:29 
 
Donateur

Ricardo1991 schreef:
wootum schreef:


Laat Sommige Partygangerzz in Nederland een voorbeeld aannemen, Daar Gaat iedereen los,
Als showtek dat in nederland deed staat publiek je aan te gapen van Dat heeft een andere dj paar weken terug ook gedaan :')

en na 30 seconden midden in de climax staat 90% ook weer stil majah.
ziet er wel vet uit als HEEL dat publiek even los gaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vandaag jarig ben :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Ik vandaag jarig ben :woot: :P


Gefeliciteerd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka wrote:
After the huge earthquake in Japan I decided to cancel the release of the next Zanzatraxx: "Eternal".
In order to gather money for the Japanese people the track will be exclusively sold through
http://shop.hellhouse.net/index.php?mai ... anguage=en

I hope many of my collegues will join the cause
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

filmpje van the Challenge vind ik vet.. mid-intro klinkt goed vind ik :thumbup:
ff afwachten wat ze met climax gaan doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djheadhunterz Headhunterz
Day 2 at the studio with @Psykopunkz. Boom papi! See you guys at 12:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Tatanka wrote:
After the huge earthquake in Japan I decided to cancel the release of the next Zanzatraxx: "Eternal".
In order to gather money for the Japanese people the track will be exclusively sold through
http://shop.hellhouse.net/index.php?mai ... anguage=en

I hope many of my collegues will join the cause


respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik toch wel een mooi iets van Tatanka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mooi idd, maar ik zie die track niet staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:42 
 
Hardtraxxer

B-front Facebook schreef:
Nosferatu - Altijd gezellig, kom je Mickey Flauws ineens tegen! http://www.twitvid.com/4TUHY
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
B-front Facebook schreef:
Nosferatu - Altijd gezellig, kom je Mickey Flauws ineens tegen! http://www.twitvid.com/4TUHY

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:

Oef lekker hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
B-front Facebook schreef:
Nosferatu - Altijd gezellig, kom je Mickey Flauws ineens tegen! http://www.twitvid.com/4TUHY


Wist niet dat B-Front nog 12 was
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
roberttt schreef:
Titatovenaar schreef:
Nee daar is het niet :D
We hebben het lang stil gehouden omdat het een verassing moest blijven, maar aankomende vrijdag word de gehele line up al gepresenteerd op partyflock... en ik denk... dat Loudness trots zou zijn op zo een line up:D

Wish outdoor? :p



Line up totaal bekend en zover ik weet pakken die geen extra area erbij zo 1.2.3.


Ik zet mijn geld op 7th Sunday Festival ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 12:37 
 

wootum schreef:
Alpha Twins
Citaat:
Two new solo tracks finished! "Let it go" and "Kick Back". It took a while but these babies will make everyone go craaaazyy !!


bruut :drool:
Vorige  1 ... 783, 784, 785, 786, 787, 788, 789 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen