Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:53 
 

gaan ze daar zeker ook zo kut lopen lullen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:


Decibel?? :D


Intents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowlands, maar niet in het zuiden :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pinkpop dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Luna
Citaat:
Almost finished the remix for DJ Mystery - Typeface together with my man @DjChainReaction. I'm very happy with the result. More info soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Luna
Citaat:
Almost finished the remix for DJ Mystery - Typeface together with my man @DjChainReaction. I'm very happy with the result. More info soon.

Benieuwd naar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner intro, reverze :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alpha Twins
Citaat:
Two new solo tracks finished! "Let it go" and "Kick Back". It took a while but these babies will make everyone go craaaazyy !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Luna
Citaat:
Almost finished the remix for DJ Mystery - Typeface together with my man @DjChainReaction. I'm very happy with the result. More info soon.

Haha, het opkomst nummer van Jelle Klaasen eerder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter B-Front:

djbfront Bob van der Palen
RT @HighVoltageSysX: Daaamn, it's going wicked overhere with @djbfront ... oldskoolbreakdarkhardstyle-ding! (met een galm klapje)

Fakking benieuwd!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

malle schreef:
oldskoolbreakdarkhardstyle-ding! (met een galm klapje)

HEEL ERG BENIEUWD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alpha Twins
Citaat:
Two new solo tracks finished! "Let it go" and "Kick Back". It took a while but these babies will make everyone go craaaazyy !!


oeh heel erg benieuwd naar deze 2 tracks :woot:

[quote="malle"]Twitter B-Front:

djbfront Bob van der Palen
RT @HighVoltageSysX: Daaamn, it's going wicked overhere with @djbfront ... oldskoolbreakdarkhardstyle-ding! (met een galm klapje)

dit moet wel gewoon dikke plaat worden want vind Everything Starts ook erg vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon


Wish misschien? Line up is al bekend etc maar zou wel dikke shit zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:19 
 

wootum schreef:

Zo dan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wootum schreef:

Zo dan :woot:

Je kunt veel over ze zeggen, maar ze hebben wel succes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dat dan voorn muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alpha Twins
Citaat:
Two new solo tracks finished! "Let it go" and "Kick Back". It took a while but these babies will make everyone go craaaazyy !!

Hier dus erg benieuwd naar! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
Twitter B-Front:

djbfront Bob van der Palen
RT @HighVoltageSysX: Daaamn, it's going wicked overhere with @djbfront ... oldskoolbreakdarkhardstyle-ding! (met een galm klapje)

Fakking benieuwd!! :woot:


OOk heel erg benieuwd! Hopeijk komt het in de buurt van Shiverz! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Almighty schreef:
wootum schreef:

Zo dan :woot:

Je kunt veel over ze zeggen, maar ze hebben wel succes. :P

Gewoon kippenvel hoor

showtek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alpha Twins
Citaat:
Two new solo tracks finished! "Let it go" and "Kick Back". It took a while but these babies will make everyone go craaaazyy !!


Benieuwd wat Wildert hier van heeft gemaakt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

malle schreef:
Twitter B-Front:

djbfront Bob van der Palen
RT @HighVoltageSysX: Daaamn, it's going wicked overhere with @djbfront ... oldskoolbreakdarkhardstyle-ding! (met een galm klapje)

Fakking benieuwd!! :woot:


:worship:

darkhardstyle :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
wootum schreef:

De tering. :worship: :worship: Kippenvel!


Is ook gewoon een vet lied :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat publiek gaat ook echt helemaal uit z'n plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 23:10 
 

Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:


enigste wat ik weet is dat er 21 mei weer festival hier in v'swaard is die regelmatig een van hun stages uit handen geeft... vorig jaar was dat de Techno stage.. dus mss daar
Vorige  1 ... 782, 783, 784, 785, 786, 787, 788 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen