Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ie niet zo stoer doen met z'n BMW. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.


Helaas niet :(.


Wel een pauper actie. Eigenlijk 3 maanden rijontzegging hoppaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.

Als je geflitst wordt hoef je je rijbewijs toch nooit in te leveren?


Volgens mij ook inderdaad, ze weten nooit wie er rijd als je geflitst word.

Dus als ik in mn vaders auto te hard rijd en geflitst word moet mn vader zn rijbewijs inleveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ja das alleen bij aanhoudingen idd, maar de auto kan toch wel in beslag worden genomen bij zulke hoge snelheden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hmm ja das alleen bij aanhoudingen idd, maar de auto kan toch wel in beslag worden genomen bij zulke hoge snelheden?


Dat wel volgens mij inderdaad maar volgens mij komt dat nooit voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De studio van Hardstation zo goed als klaar is: https://picasaweb.google.com/Domestic.v ... /Studio02#
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:21 
 
Artiest

Kepro schreef:
Vik schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Als je geflitst wordt hoef je je rijbewijs toch nooit in te leveren?


Volgens mij ook inderdaad, ze weten nooit wie er rijd als je geflitst word.

Dus als ik in mn vaders auto te hard rijd en geflitst word moet mn vader zn rijbewijs inleveren?

Je moet gewoon voor de rechter komen en daar de waarheid vertellen. En als je het niet doen ben je zelf idd je rijbewijs kwijt zover ik weet.

Maar mits het de 1e keer is en je zakelijk je rijbewijs nodig hebt krijg je het ook binnen 3 dagen weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fear.FM Facebook
Citaat:
Album Announcement: 'Digital Punk - Escape From Reality' will be released on Tillt Records! More info: http://bit.ly/eZlKjM
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJWaverider Andy Blom
Today a preview of a special remix i made will be online! Keep an eye out on the @tilltrecords related social media! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.


:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.


:thumbdown:


Echt he, alsof hij nu vet badass is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Fear.FM Facebook
Citaat:
Album Announcement: 'Digital Punk - Escape From Reality' will be released on Tillt Records! More info: http://bit.ly/eZlKjM

Me want track list! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
DJWaverider Andy Blom
Today a preview of a special remix i made will be online! Keep an eye out on the @tilltrecords related social media! ;-)


Officiele preview van Intoxication of heeft ie er nog 1 gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Roebén schreef:
DJWaverider Andy Blom
Today a preview of a special remix i made will be online! Keep an eye out on the @tilltrecords related social media! ;-)


Officiele preview van Intoxication of heeft ie er nog 1 gemaakt?

Was ik ook aan het denken maar die is er toch al ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vik schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat Headhunterz binnenkort z'n rijbewijs mag inleveren :P

Citaat:
Ahum.. Just received a letter.. 75kmh too fast on a 80kmh road. Oops.

Als je geflitst wordt hoef je je rijbewijs toch nooit in te leveren?


Klopt, alleen bij een laser controle, en je direct aangehouden wordt dan weer wel.
maarja in de dikke BMW van hem rij je al snel te hard, dikke M3 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:27 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
BuzzLightyear schreef:
Fear.FM Facebook
Citaat:
Album Announcement: 'Digital Punk - Escape From Reality' will be released on Tillt Records! More info: http://bit.ly/eZlKjM

Me want track list! :drool:


Ik heb net de eerste 2 trackpreviews bij het artikel gezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Check out my brand new website: http://www.digitalpunk.nl !!!


Chain Reaction
Citaat:
Working on a special remix with @DJLuna1 #fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:


Decibel?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook het eerste waar ik aan dacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel het laatste waar ik aan dacht. Dat zie ik dus echt niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dat is wel het laatste waar ik aan dacht. Dat zie ik dus echt niet gebeuren.

Agreed, denk eerder aan iets van qdance aangezien de show daar ook op wordt uitgezonden. Miss the qontinent? Of is die al geweest?

Edit: qontinent is niet in nederland even vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dominator? Of 7th Sunday, wel waarschijnlijker denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Magic Show Twitter
Citaat:
To make up for the trouble.. This year we have our own area on a big festival in the south of Netherlands. We will rock it !! more info soon

:woot:


Decibel?? :D


Op Decibel worden togh geen area's 'gehost'? :whistle:
Alleen gewoon per area een stijl :D
Vorige  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen