Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Digital" Punk.... Kan misschien verwarrend gebracht zijn :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
"Digital" Punk.... Kan misschien verwarrend gebracht zijn :yes:


Sterk!

Komt vast niet alleen digitaal, hoop 't niet want dat album zou hier mooi op mijn kast naast de rest kunnen staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch klopt het ook weer niet... Wat zijn eerste album sampler is met Noisecontrollers, dus dan is het weer niet Digital only :P

We zien het tegen die tijd wel weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm denk dat er nog wel een aantal meer albums digitaal gaan komen dit jaar, artiesten als Digital Punk zijn veel te onbekend om een rendabel te zijn ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

[Headhunterz:]Writing lyrics with Psyko Punkz! Tomorrow we're hitting the studio together. PSYKO BOOOM!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz en Psyko Punkz... Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Kan vet worden imo, ook al zal dat voor 95% van dit forum niet zo zijn. :P Zal btw gok ik wel voor z'n album zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan idd vet worden. Maar ben ban dat PP de overhand van de track zal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Headhunterz en Psyko Punkz... Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Kan vet worden imo, ook al zal dat voor 95% van dit forum niet zo zijn. :P Zal btw gok ik wel voor z'n album zijn.

nee. Headhunterz maakt een solo album
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... ik er net pas achter kom waarom er in het logo van Crypsis een hagedis voor komt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
... ik er net pas achter kom waarom er in het tekentje van Crypsis een hagedis voor komt. :P

Vertel.. Ik heb ook geen flauw idee. xd Hoort trouwens niet echt hier denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Headhunterz en Psyko Punkz... Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Kan vet worden imo, ook al zal dat voor 95% van dit forum niet zo zijn. :P Zal btw gok ik wel voor z'n album zijn.


Denk het niet omdat die laatst in een interview nog gezegd heeft geen collabs te willen maar alleen solo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
katamaran schreef:
... ik er net pas achter kom waarom er in het tekentje van Crypsis een hagedis voor komt. :P

Vertel.. Ik heb ook geen flauw idee. xd Hoort trouwens niet echt hier denk ik.

Afbeelding

Lijkt me duidelijk toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
katamaran schreef:
... ik er net pas achter kom waarom er in het tekentje van Crypsis een hagedis voor komt. :P

Vertel.. Ik heb ook geen flauw idee. xd Hoort trouwens niet echt hier denk ik.

Naja, heeft wel wat te maken met hardstyle in het algemeen denk ik. Maar dat is dus omdat crypsis een biologische aanduiding is van het verbergen van een organisme, bijvoorbeeld de camouflage/schutkleur van een kameleon. Vandaar de hagedis/kameleon op het logo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:06 
 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Crypsis_(dieren)

tadaa, wel even een ) erachter stoppen want dat pakt ie niet ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crypsis_(dieren)

tadaa, wel even een ) erachter stoppen want dat pakt ie niet ofzo


[url] tag eromheen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet of het er al stond, interview met Jack of Sound van FearFM:

http://www.fusionbv.com/community/viewt ... ?f=4&t=835

Citaat:
There is a new collaboration coming though! I’m going to make a track with B-Front!

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Nando schreef:
katamaran schreef:
... ik er net pas achter kom waarom er in het tekentje van Crypsis een hagedis voor komt. :P

Vertel.. Ik heb ook geen flauw idee. xd Hoort trouwens niet echt hier denk ik.

Naja, heeft wel wat te maken met hardstyle in het algemeen denk ik. Maar dat is dus omdat crypsis een biologische aanduiding is van het verbergen van een organisme, bijvoorbeeld de camouflage/schutkleur van een kameleon. Vandaar de hagedis/kameleon op het logo.

Hahaha ook net tv gekeken? xd
Ik was aan het fitnessen en daar stond op de tv's ook dat programma op waar ze dat zeiden, ik zei toen ookal tegen een maat: Nu weet ik pas waarom Crypsis een soort hagedis als logo heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Weet niet of het er al stond, interview met Jack of Sound van FearFM:

http://www.fusionbv.com/community/viewt ... ?f=4&t=835

Citaat:
There is a new collaboration coming though! I’m going to make a track with B-Front!

:yay: :yay: :yay:


OEF! Kan alleen maar hard worden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 00:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hmm denk dat er nog wel een aantal meer albums digitaal gaan komen dit jaar, artiesten als Digital Punk zijn veel te onbekend om een rendabel te zijn ben ik bang.


Helaas heb jij wel gelijk... geld voor muziek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het album van The Machine alleen digitaal wordt verkocht, die van Digital Punk ook, en misschien ook wel die van Bioweapon, of Toneshifterz :(

Maar kan niet zo zijn dat die van A² records digitaal komt, die wil ik echt hebben :drool:

Headhunterz & Coone lijkt me vanzelfsprekend dat die gewoon als cd's uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die van The Machine weet ik zo net nog niet, niet dat hij populair is, maar Sys-X ging ook als een van de langsten door met de vinylverkoop. Schijnbaar ligt daar de lat van rendabel zijn iets lager ;)

Edit: moet iedereen maar een CD printer kopen en moeten ze de cd-art erbij leveren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 10:59 
 

mss dat ie hier al stond, maar net van de facebook van NC:

vind em wel zeer nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij staat iig wel bij Releases. Hele lekkere track idd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dit is geen nieuwe track/release topic he! :P :list:
mag niet hier van de mods :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxxer

Vandaag officiele aankondiging van Digital Punk album?? :D :bomb:

djdigitalpunk Digital Punk
Morning yall. A special day for me! You'll know why later today ;)
Vorige  1 ... 780, 781, 782, 783, 784, 785, 786 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen