Edwinn schreef:
Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..
Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem
