Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekkere plaat en echt al zoveel beter dan zn hele release imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik vind die vocals vet! :thumbsup:

Ik vind alles vet, wat een gruwelijk nummertje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Edwinn schreef:
Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..

Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem :/

Ze hadden dit beter als Defqon anthem kunnen neerzetten :lol:
Hij is namelijk vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
lekkere plaat en echt al zoveel beter dan zn hele release imo.

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik vind die vocals vet! :thumbsup:

Ik vind alles vet, wat een gruwelijk nummertje :loving:


Er zit lekker veel energie in :D
Ik vind dat de laatste tijd er erg energiek wordt geproduceerd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Maxter zojuist een preview heeft geupload?




Ik vind die vocals vet! :thumbsup:

Laat de festivals maar komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:27 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
djamazed Amazed

finally the previews of my EP are coming, today on TheSaifamChannel!

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:57 
 
Hardtraxxer

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

:love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk, ff luisteren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Stond deze er al:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lajsen schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

:love: :love: :love: :love:

Dag moeder :love: :yay: :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Addict

de eerste 10 minuten zijn al heldiger dan de complete set van the prophet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HOOOLYYYYY :worship: (L) :love: :drool:

Alleen al hoe veel energie hij erin steekt.... :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

1. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
2. DBSTF - Part Of The Hard (Bioweapon Remix)
3. Psyko Punkz - Forget About Dre Bootleg
4. Ran-D - Feel My Fire
5. Noisecontrollers & The Pitcher - Cherish
6. Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz remix)
7. Zatox & Ran-D - Indoctrination
8. La Roux - In For The Kill (Ran-D & Adaro Bootleg)
9. B-Front - Inner Creativity
10. Max Enforcer - Gold
11. Ran-D & Alpha Twins - The New Shit
12. Zatox - Irreplaceble
13. Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance
14. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
15. Zatox & Zany - Oldskool
16. Ran-D & Zany Ft. Nikkita - Son Of Torture
17. Ran-D & Adaro - Under Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:18 
 
Hardtraxx Addict

Teknizion schreef:
1. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
2. DBSTF - Part Of The Hard (Bioweapon Remix)
3. Psyko Punkz - Forget About Dre Bootleg
4. Ran-D - Feel My Fire
5. Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels Remix)
6. Noisecontrollers & The Pitcher - Cherish
7. Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz remix)
8. Zatox & Ran-D - Indoctrination
9. La Roux - In For The Kill (Ran-D & Adaro Bootleg)
10. B-Front - Inner Creativity
11. Max Enforcer - Gold
12. Ran-D & Alpha Twins - The New Shit
13. Zatox - Irreplaceble
14. Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance
15. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
16. Zatox & Zany - Oldskool
17. Ran-D & Zany Ft. Nikkita - Son Of Torture
18. Ran-D & Adaro - Under Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Teknizion schreef:
1. Digital Punk & Noisecontrollers - Blue Horizon
2. DBSTF - Part Of The Hard (Bioweapon Remix)
3. Psyko Punkz - Forget About Dre Bootleg
4. Ran-D - Feel My Fire
5. Zatox - Tanz Elektrik (The R3bels Remix)
6. Noisecontrollers & The Pitcher - Cherish
7. Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz remix)
8. Zatox & Ran-D - Indoctrination
9. La Roux - In For The Kill (Ran-D & Adaro Bootleg)
10. B-Front - Inner Creativity
11. Max Enforcer - Gold
12. Ran-D & Alpha Twins - The New Shit
13. Zatox - Irreplaceble
14. Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance
15. Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix)
16. Zatox & Zany - Oldskool
17. Ran-D & Zany Ft. Nikkita - Son Of Torture
18. Ran-D & Adaro - Under Attack


hier aub

http://www18.zippyshare.com/v/33960127/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een teringdikke set was dat, zeker de beste van de avond samen met Alpha2 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat het album van Mad Dog vandaag is uitgekomen op hardtunes.com

En dat ie teringdik is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

Lajsen schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Prima liedjes hoor, maar dat teasen.. zelfs maarten doet het beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
lekkere plaat en echt al zoveel beter dan zn hele release imo.


Je bedoelt beter als zn vorige release?

Dan zeg ik: NOOOOOOOOOOOOIT!

More & More :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Balen dat ik nu op school zit en m niet kan luisteren (Youtube geblockt).

Ik zal m thuis wel even luisteren. Ben benieuwd!


Heb m ff geluisterd en t is zeker n lekkere zomer plaat!

En die set van Ran-D:
Heb m niet op mn gemak geluisterd en gauw ff wat geskipt, maar wat n heldenset al. Ga m vanavond helemaal luisteren denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
marsiascout schreef:
Balen dat ik nu op school zit en m niet kan luisteren (Youtube geblockt).

Ik zal m thuis wel even luisteren. Ben benieuwd!


Heb m ff geluisterd en t is zeker n lekkere zomer plaat!

En die set van Ran-D:
Heb m niet op mn gemak geluisterd en gauw ff wat geskipt, maar wat n heldenset al. Ga m vanavond helemaal luisteren denk ik :P


Wist je dat ik dat al gedaan heb, en ik de set geweldig vond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Antraxus schreef:
marsiascout schreef:
marsiascout schreef:
Balen dat ik nu op school zit en m niet kan luisteren (Youtube geblockt).

Ik zal m thuis wel even luisteren. Ben benieuwd!


Heb m ff geluisterd en t is zeker n lekkere zomer plaat!

En die set van Ran-D:
Heb m niet op mn gemak geluisterd en gauw ff wat geskipt, maar wat n heldenset al. Ga m vanavond helemaal luisteren denk ik :P


Wist je dat ik dat al gedaan heb, en ik de set geweldig vond :yay:


Op het mixwerk na, was het inderdaad geweldig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat het album van Mad Dog vandaag is uitgekomen op hardtunes.com

En dat ie teringdik is :loving:

ja zeker lekkere tracks, "game over" wat een baas!
en "Lost", de nieuwe hekkensluiter van een hoop feesten wss! :bomb:
Vorige  1 ... 776, 777, 778, 779, 780, 781, 782 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen