Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 17:05 
 
Artiest

Daveytl schreef:
Alsof Ran-D & B-Front geen melodieuze nummers hebben :lol:

B-Front was ook een onderdeel van 2-sidez, waar ook hele goede melodieuze nummers vanaf kwamen.


GOD :yes:

en onder B-Front zelfs Become The Sky

Citaat:
Ran-D heeft nummers als Better on the Otherside & Living for the Moment, die melodieus ook zeer goed in elkaar steken.
Altijd dat geklaag als er 1 nummer niet in je straatje past :mad:

In For The Kill :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:00 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
k snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..


Wat een onzin over kwaliteit.. Alsof de ''kwaliteit'' nu minder is dan bij de harde producties. Wat bedoel je met kwaliteit? het geluid van de kicks en synths? Het blijft nog altijd een kwestie van smaak. klinkt zover ik kan horen als een lekkere reverse in de intro, prima climax en een :bomb: 2e climax die barst van de energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik vind wel dat het stukje in hoge kwaliteit van de climax erg klinkt naar de "kwaliteit" van Ran-D en B-Front. Niet erg professioneel iig. De melodie mist kracht, klinkt niet erg vol, en de kicks vind ik ook erg raar uit de verf komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:38 
 

B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:42 
 

Chukkels schreef:
Nu in hoge kwaliteit en de volledige versie: Luister en huiver :thumbsup: :love:


zo HQ vind ik em niet xd ik wil em wel es in echte HQ horen :P
dan oordeel ik wel


en jesus, die dakpan is wel weer lekker aan het trollen xd volgens mij is hij de TROLLMODE OFF knop kwijt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwhoosh, blijf lekker in je off-topic gedeelte. Dankuwel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij klinkt als max enforcer - gold
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 18:57 
 

Chukkels schreef:
Bioweapon & Zatox een colab gaan maken? :woot:

Citaat:
bioweaponmusic Bioweapon
Today we're having a special visitor in Casa De Weapon: @djZatox! :D

ben heel erg benieuwd wat eruit komt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:35 
 
Artiest

Almighty schreef:
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')

:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Almighty schreef:
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')

:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles

Misschien is het ook wel goed dat er is wat kritiek geleverd wordt. Vind trouwens totaal niet dat er op dit forum zo overdadig veel gezeken wordt zoals de laatste tijd steeds vaker beweerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Almighty schreef:
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')

:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles

Pietjong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Almighty schreef:
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')

:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles


Kritisch zijn noem je dat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 20:56 
 
Artiest

G1LL schreef:
Pithune schreef:
Almighty schreef:
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')

:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles


Kritisch zijn noem je dat ;)


Laten we allemaal pas een oordeel op tafel gooien op het moment dat er een HQ preview is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mee eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alhoewel ik wat meer Hard/Raw gewend ben van deze 2 heren, vind ik dit toch een lekkere plaat en ik krijg er wel een zomer gevoel bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
En nu komt er commentaar en dan zeggen ze: ''B-Front maakt een keer wat anders en iedereen heeft direct kritiek omdat het te blij is''
Wat wil je nou denk ik dan bij mezelf. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:22 
 
Donateur

Mening over de track in het desbetreffende topic !
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:31 
 

katamaran schreef:
Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
En nu komt er commentaar en dan zeggen ze: ''B-Front maakt een keer wat anders en iedereen heeft direct kritiek omdat het te blij is''
Wat wil je nou denk ik dan bij mezelf. :')

Zie Raw-hype ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
En nu komt er commentaar en dan zeggen ze: ''B-Front maakt een keer wat anders en iedereen heeft direct kritiek omdat het te blij is''
Wat wil je nou denk ik dan bij mezelf. :')

Idd, die gedachte speelde ook al door men hoofd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..

Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Edwinn schreef:
Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..

Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem :/


Dus als het een anthem was voor een feest van 30.000 man mochten we wel zeuren? Wat een onzin, een hardstyle track is een hardstyle track of het nou voor een feest van 3000 man is geproduceerd of voor een feest van 30.000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden! :woot:

Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maxter zojuist een preview heeft geupload?




Ik vind die vocals vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Balen dat ik nu op school zit en m niet kan luisteren (Youtube geblockt).

Ik zal m thuis wel even luisteren. Ben benieuwd!
Vorige  1 ... 775, 776, 777, 778, 779, 780, 781 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen