S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Daveytl wrote:Alsof Ran-D & B-Front geen melodieuze nummers hebben :lol:

B-Front was ook een onderdeel van 2-sidez, waar ook hele goede melodieuze nummers vanaf kwamen.
GOD :yes:

en onder B-Front zelfs Become The Sky
Ran-D heeft nummers als Better on the Otherside & Living for the Moment, die melodieus ook zeer goed in elkaar steken.
Altijd dat geklaag als er 1 nummer niet in je straatje past :mad:
In For The Kill :thumbup:
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Edwinn wrote:k snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..
Wat een onzin over kwaliteit.. Alsof de ''kwaliteit'' nu minder is dan bij de harde producties. Wat bedoel je met kwaliteit? het geluid van de kicks en synths? Het blijft nog altijd een kwestie van smaak. klinkt zover ik kan horen als een lekkere reverse in de intro, prima climax en een :bomb: 2e climax die barst van de energie.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nee ik vind wel dat het stukje in hoge kwaliteit van de climax erg klinkt naar de "kwaliteit" van Ran-D en B-Front. Niet erg professioneel iig. De melodie mist kracht, klinkt niet erg vol, en de kicks vind ik ook erg raar uit de verf komen.
A
B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')
G
Chukkels wrote:Nu in hoge kwaliteit en de volledige versie: Luister en huiver :thumbsup: :love:

View on YouTube
zo HQ vind ik em niet xd ik wil em wel es in echte HQ horen :P
dan oordeel ik wel

en jesus, die dakpan is wel weer lekker aan het trollen xd volgens mij is hij de TROLLMODE OFF knop kwijt :lol:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
KSwhoosh, blijf lekker in je off-topic gedeelte. Dankuwel.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
hij klinkt als max enforcer - gold
D
Chukkels wrote:Bioweapon & Zatox een colab gaan maken? :woot:
bioweaponmusic Bioweapon
Today we're having a special visitor in Casa De Weapon: @djZatox! :D
ben heel erg benieuwd wat eruit komt :D
S
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Almighty wrote:B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')
:yes: forumvolk, altijd zeiken over alles
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Pithune wrote:
Almighty wrote:B-Front produceert een keer niet ruw, en half Hardtraxx in rep en roer :')
Misschien is het ook wel goed dat er is wat kritiek geleverd wordt. Vind trouwens totaal niet dat er op dit forum zo overdadig veel gezeken wordt zoals de laatste tijd steeds vaker beweerd wordt.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Pithune wrote:
Pietjong!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Pithune wrote:
Kritisch zijn noem je dat ;)
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
G1LL wrote:
Pithune wrote:
Kritisch zijn noem je dat ;)
Laten we allemaal pas een oordeel op tafel gooien op het moment dat er een HQ preview is :)
Hardtraxxer
278 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Mee eens :thumbup:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Alhoewel ik wat meer Hard/Raw gewend ben van deze 2 heren, vind ik dit toch een lekkere plaat en ik krijg er wel een zomer gevoel bij ^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
En nu komt er commentaar en dan zeggen ze: ''B-Front maakt een keer wat anders en iedereen heeft direct kritiek omdat het te blij is''
Wat wil je nou denk ik dan bij mezelf. :')
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Mening over de track in het desbetreffende topic !
A
katamaran wrote:Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
En nu komt er commentaar en dan zeggen ze: ''B-Front maakt een keer wat anders en iedereen heeft direct kritiek omdat het te blij is''
Zie Raw-hype ding
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
katamaran wrote:Wees allemaal blij dat iedereen nog een mening heeft, eerst zeggen sommige: ''Omdat het B-Front is heeft niemand commentaar en is het direct goed, die wordt hier zo opgeheven als een god''
Idd, die gedachte speelde ook al door men hoofd :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden! :woot:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Edwinn wrote:Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..
Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem :/
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Roebén wrote:
Edwinn wrote:Ik snap opzich Dakpan zijn punt wel. Van B-Front & Ran-D verwacht je iets hard/rauws omdat ze (bijna) alleen maar in die stijl produceren. Aan de andere kant hoeft het niet hard/rauw te zijn, want daar zijn ze helemaal vrij in en zoals PNMRX willen ze breder produceren. Nou vindt ik dat prima, want diversiteit is altijd beter. Maar misschien was het wel beter geweest als ze eerst wat platen in die andere stijl hadden kunnen maken zodat ze wat beter daarin waren en dus de kwaliteit van het anthem misschien beter was geweest..
Waar jullie over mekkeren, niet te geloven, het blijft nog altijd maar een anthem van een feestje van wat? 3000 man , nog niet? is tog net hetzelfde als triangle of life bij avio, gwn eens iets proberen, jullie doen precies of het is het defqon anthem :/
Dus als het een anthem was voor een feest van 30.000 man mochten we wel zeuren? Wat een onzin, een hardstyle track is een hardstyle track of het nou voor een feest van 3000 man is geproduceerd of voor een feest van 30.000.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Chukkels wrote:The Vision een collab gaat doen met Tartaros voor zijn nieuwe release. En met nog iemand, maar die naam heeft hijzelf nog niet vrijgeven op Social Media. Dit gaan zeker hele keiharde tracks worden! :woot:
Chris One
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Maxter zojuist een preview heeft geupload?

View on YouTube

Ik vind die vocals vet! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Balen dat ik nu op school zit en m niet kan luisteren (Youtube geblockt).

Ik zal m thuis wel even luisteren. Ben benieuwd!

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 34 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago